The Doctor Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har aldri hatt helt sansen for Bellamy, foretrekker heller og en yngre som backup på spiss enn Bellamy med sine 32 år. 3 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Huff håper vi styrer unna bellamy. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis vi er interessert i å holde Carroll unna bråk så er det best å holde oss milevis unna Bellamy. Er redd det eneste han kan bidra med i Liverpool nå for tida er bråk og uro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hehehehehehehehehehehe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det der er jo bare bull, men jeg lurer uansett på hva i helvete det er som foregår i City. De har visst luktet på Coates og... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hehehehehehehehehehehe. Haha!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kamptråd Til kveldens kamp. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Etter flere år uten spillere på det Engelske U-21 landslaget ble det nå plutselig kalt opp 5stk. Ekstra kult at Wisdom får muligheten, har sansen for han. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Raser rykter om at Fenerbahce har blitt kastet ut av Champions League og at regelverket gjør at Liverpool blir plukket opp til å spille Europa League eller Champions League avhengig av om Arsenal vinner eller taper sin kamp. Som sagt, kun rykter så ta det med et lastebillass med salt. Dog, Champions League spill hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Raser rykter om at Fenerbahce har blitt kastet ut av Champions League og at regelverket gjør at Liverpool blir plukket opp til å spille Europa League eller Champions League avhengig av om Arsenal vinner eller taper sin kamp. Som sagt, kun rykter så ta det med et lastebillass med salt. Dog, Champions League spill hadde vært fantastisk. Hadde vært en gavepakke av de sjeldne, dog litt ufortjent med tanke på hvor ræva vi var i fjor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor ser jeg for meg tytinga til en viss supporter gjeng om dette skulle skje? 4 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hadde vært litt drøyt om vi hadde fått den plassen, men sier ikke nei takk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har jo skjedd før. Sånn 6 år sia. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor skulle Liverpool få CL? EL kunne eg forstått, men hvorfor direkte til CL? Er da mange flere lag foran i køen.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor skulle Liverpool få CL? EL kunne eg forstått, men hvorfor direkte til CL? Er da mange flere lag foran i køen.... Er jo ikke sikkert de går direkte til CL. Men sjansen for at det blir Europaspill er i følge ryktene ganske store. Om UEFA velger å ta det best rankede laget fra EL og plassere de i CL for så å sette Liverpool inn i EL da de er det best plasserte laget som pr. idag ikke er med i Europa eller om de direkte erstatter Fenerbahce vites ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er nok større sjanse for at Raste vinner Miss World 2012 enn at Liverpool spiller Champions League denne sesongen. Europa League vil jeg faktisk unngå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor kastes de ut egentlig? Rent borsett fra et de er et Tyrkisk lag liksom? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er nok større sjanse for at Raste vinner Miss World 2012 enn at Liverpool spiller Champions League denne sesongen. Europa League vil jeg faktisk unngå. Hvorfor det? City ser jo ut til å klart å handle seg til seriegull, så da kan jo Liverpool fokusere på å plukke så mange andre pokaler som mulig. Og av det jeg har sett av Liverpool, så ser de ut til å prestere bedre med litt tettere kampprogram enn å ha masser av fri mens de andre lagene spiller. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor kastes de ut egentlig? Rent borsett fra et de er et Tyrkisk lag liksom? Kampfiksing, tror jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor kastes de ut egentlig? Rent borsett fra et de er et Tyrkisk lag liksom? Kan det være juks i bildet? Korrupsjon? Bare noen ville ideer. Jeg som var glad vi ikke er med i EL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå