toreae Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Skru på PL kanalen 21, så får dere se ordentlig fotball. Kan ikke du bare komme med fasiten? 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Takk for alt Kyrre. Du har både imponert, og i noen situasjoner frustrert meg. Men alt i alt et godkjent opphold, kom for en liten sum og gjorde jobben sin, uten å sutre. Fin fyr som jeg håper gjør det bra med Wolfsburg. 5 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Skru på PL kanalen 21, så får dere se ordentlig fotball. Har alltid beundret stilen til Spurs. Synd de ikke møter så god motstand ikveld så de ikke kan vise helt hva de kan. 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hehe, de kommentarene ovenfor ser ikke så smarte ut lengre. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Skru på PL kanalen 21, så får dere se ordentlig fotball. Har alltid beundret stilen til Spurs. Synd de ikke møter så god motstand ikveld så de ikke kan vise helt hva de kan. Say what? 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Fortjent seier, ikke noe å si på det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Og jævlig bummer at vi ikke fikk fatt på Young og Jones. Ønsker meg Sturridge og Cahill mer enn noen andre akkurat nå. Gjerne Scott Dann, men ikke helt sikker ettersom han har en grei skadehistorikk i negativ forstand. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Det skjer ikke at dere får Sturridge. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Sa det samme om Torres til Chelsea. Du ser nå hva som skjedde. Dog, så får vi nok ikke, men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Og jævlig bummer at vi ikke fikk fatt på Young og Jones. Ønsker meg Sturridge og Cahill mer enn noen andre akkurat nå. Gjerne Scott Dann, men ikke helt sikker ettersom han har en grei skadehistorikk i negativ forstand. Det er noe med alle nr. 4 ja, mitt favorittall btw. Men siden de heller ville til scumsa så sitter jeg ikke akkurat og vil ha de over nå. Får vi Cahill OG Sturridge nå så hopper jeg i taket. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Noen som vet hvor jeg kan signere den Hillsborough-kampanjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Sebastian Coates: "I will surely wear the historical shirt of a great club soon." #LFC Følg denne siden nå. Ting skjer! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Coates: Ja takk! Bellamy: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Hva kan vi forvente av onsdagens kamp egentlig? Hvor mye vil det satses der? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Hva kan vi forvente av onsdagens kamp egentlig? Hvor mye vil det satses der? Tipper reservelag med Kuyt/Lucas/Skrtel på benken. Muligens Skrtel fra start? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Sebastian Coates: "I will surely wear the historical shirt of a great club soon." #LFC Det sitatet er fra tidlig i August når han ble linket til Juventus og endel andre lag fra serie-A desverre. Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg kan signere den Hillsborough-kampanjen? Eg tror det er på denne adressen du kan signere Hillsborough-kampanjen. Men det ser ut som den bare er for folk som bor i UK. Endret 23. august 2011 av sector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hadde tatt Bellamy tilbake, god spiss, grei fart og fin skuddfot. At jeg har Bellamy-skjorte fra 06\07 har ikke noe med saken å gjøre. Endret 23. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Older than your mom. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Foretrekker en yngre spiller på spissplassen, men Bellamy er ingen dårlig backup, selvom jeg er redd for at han og Carroll går ut på byen sammen. Da blir Liverpool en utrygg by. Endret 23. august 2011 av Leaf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå