Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Meireles for Daniel Sturridge er en knalldeal. Burde hoppe på den. Synd det er total bogus. Chelsea kjøper sannyligvis Modric(spesielt på tanke av dagens fjotteri fra gutten), så da trenger de egentlig ikke Meireles.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Meireles for Daniel Sturridge er en knalldeal. Burde hoppe på den. Synd det er total bogus. Chelsea kjøper sannyligvis Modric(spesielt på tanke av dagens fjotteri fra gutten), så da trenger de egentlig ikke Meireles.

Jeg beholder gjerne Meireles, jeg. En datter med scouserdialekt, en fotballspiller som virkelig elsker byen, elsker Liverpool FC og som jobber 100 % hver eneste kamp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vil også beholde han, men når en slik deal kommer må man hoppe på den. Spesielt med mankoen av fart og gode spisser Liverpool mangler. Midtbanespillere har vi nok av i grunn.

At Daniel Sturridge er britisk gir Kenny mer vann i munnen enn å beholde Meireles uannsett.

Om det ikke blir en slik deal, ser jeg helst at Meireles blir.(siden det tyder på at Aquiliani drar)

Lenke til kommentar

Synd at vi evt må gi slipp på en så herlig type og spiller som Meireles til blue shite. Er nok likevel trolig en veldig god deal mtp kvaliteten Sturridge viste i Bolton. Husker jeg satt å irriterte meg over meg at vi ikke fikk han + cash i Torres dealen. Nei, Sturridge er nok noe av det mest lovende av unge spisser i England, og kan vi få fatt i ham er det bare å slå til.

Kuyt to Inter report is false. Quotes by Rob Jansen are the same ones that he gave last summer when Inter/Benitez were actually interested.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt to Inter report is false. Quotes by Rob Jansen are the same ones that he gave last summer when Inter/Benitez were actually interested.

damiencomolli1 damien comolli (not)

My boy Dirk's going no where. Who'd spot me at the gym and rub lotion on my body afterwards? Shelvey? No thanks.#lfc

All den bekreftelsen jeg trenger.

Lenke til kommentar

Det er i så fall en latterlig regel. Er ikke Suarez der, blir det heller ikke mål. Han er delaktig i spillet selv om han ikke er nær ballen.

Jeg beholder gjerne Meireles, jeg. En datter med scouserdialekt, en fotballspiller som virkelig elsker byen, elsker Liverpool FC og som jobber 100 % hver eneste kamp!

Torres: I feel like a Scouser (2009)

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor det blir stresset så mye med å hente inn erstattere rett etter et evnt. salg. I mine øyne er det viktigere å få inn 2-3 KVALITETSsigneringer pr. år, i stedet for 5 middelmådige. Dette har gjentatt seg gang på gang siden Houllier tok over.

Liverpool er i oppbygningsfasen, og er i mine øyne langt fra en gullkandidat. Derfor bør det satses på kvalitet i hvert ledd, og heller bygge laget litt mer over tid.

Hater å si det, men på dette området beundrer jeg Utd og ferugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...