edge Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Lurer litt på hva du mener Carroll gjorde bra i den kampen ? Traff nå mål dog noe offside, nesten assist til Kelly, generelt flink til å presse forsvaret. Hovedsaken til at Carroll ser dårlig ut er imo at resten av laget ikke gir ham noe hjelp i 16-meteren. Vanskelig for han å få noe særlig ut av innlegg når han står med en midtstopper på hver side. Likevel fikk han en heading på mål som fikk fram en feberredning fra Sczezny(?). Når Suarez kan starte med han og begynne å trekke forsvarere ut av posisjon, samt at andre i laget blir mer samspilt, så har jeg trua på at Carroll putter i hver kamp Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Han løper omtrent ikke utpå der,han vinner ikke ofte hodedueller å noe jeg la merke til var at han ikke alltid gikk opp i duell engang. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Han gjorde ikke så mye bra sånn sett, men Henderson er litt mer utsatt i det han skal være en av de to sentrale tilretteleggerne. Carroll opptok ihvertfall Vermaelen i midtforsvaret. En spiss opptok en stopper? Om ikke hadde vel det vært noe seriøst galt hos Arsenalforsvaret. Carrol var elendig, til å være så stor syns jeg han har vært forbausende dårlig i lufta etter han kom til Liverpool. Ble bokstavelig talt knust mot Sunderland av Brown, mot Arsenal hadde han nesten like mye problemer med Vermaelen. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Er så enig Hyrlen,bra det ikke bare er meg som ser det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian Branch Inter Milan har kommet med et attraktivt tilbud til Dirk, som han må tenke på, skal Jansen ha fortalt RTV West ifølge skysports.com. for 35 sekunder siden via mobiltelefon · Liker · Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Vi bør beholde Kuyt! 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian Branch Inter Milan har kommet med et attraktivt tilbud til Dirk, som han må tenke på, skal Jansen ha fortalt RTV West ifølge skysports.com. for 35 sekunder siden via mobiltelefon · Liker · Alt den karen gjør er å springe mye, score mål fra 10 meters avstand og ødelegge angrep. SELG SELG SELG Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Det vil si at han gjør tre ganger så mye som Andy Carroll, det. Derfor sier jeg BEHOLD BEHOLD BEHOLD. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) 16 - Lucas Leiva has made more tackles than any other Premier League player this season, after topping last season's chart (172). Battler. PL's nr. 1 Destroyer! Edit: Ser ingen grunn til å selge Kuyt nei. Kan være frustrerende til tider, men han dukker alltid opp når han trengs. Undervurdert spiller overall. Er en grunn til at alle managere bruker ham. Endret 22. august 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Jeg synes det er andre spillere som vi bør kvitte oss med før Dirk Kuyt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Er helt greit å selge Kuyt så lenge vi får inn en erstatter som er bedre. Hvis vi ikke gjør det er det bare å beholde ham. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 TV2: "Det ryktes at Liverpool vurderer en byttehandel som sender Daniel Sturridge til Anfield, mens Raul Meireles skifter til blått." Jeg hadde ikke grått, men det er feil spiller ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Feil spiller ut? Hva forventer du? Poulsen mot Sturridge? Hvis en byttehandel mellom Meireles og den unge, fremadstormende Chelsea-spissen er på trappene, er det meget lovende nyheter. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Når jeg blir skuffa over spaceman som han gjerne blir kalt når han ikke innfrir. Da tenker jeg på Zu`s "King of returns" og at han spilte venstre!!!ving for Nederland som spilte VM finale sist. Ikke bare at han spilte venstre ving, men samtlige kamper som venstreving. Da finner jeg ham god nok for LIverpool, så er det selvsagt evighetsmaskinen og bilde av supermandrakta på netthinnen <3 08/09 ville vi ikke selge ham for noen sum, og han er akkurat samme spiller, bare med bedre Scouser dialekt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Feil spiller ut? Hva forventer du? Poulsen mot Sturridge? Hvis en byttehandel mellom Meireles og den unge, fremadstormende Chelsea-spissen er på trappene, er det meget lovende nyheter. Hva om vi heller selger N'Gog til ett eller annet lag og i stedet bare kjøper Sturridge i stedet for en byttehandel? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 TV2: "Det ryktes at Liverpool vurderer en byttehandel som sender Daniel Sturridge til Anfield, mens Raul Meireles skifter til blått." Jeg hadde ikke grått, men det er feil spiller ut. Det hadde vært en ekstremt bra avtale for Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hva om vi heller selger N'Gog til ett eller annet lag og i stedet bare kjøper Sturridge i stedet for en byttehandel? Først må vi få solgt N'Gog. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 La Bolton få han billig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 £10m + N'Gog = Gary Cahill? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Jeg synes det er ting som tyder på at vi har større behov for å bytte inn N'Gog mot en (fungerende) spiss enn å få inn en midtstopper. Vi har store tempoproblemer i laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå