Varmo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Synes vi i løpet av neste overgangsvindu bør bytte ut (mtp. klar startellever): - Carragher - Lucas - Adam - Kuyt Lucas var vår beste spiller i fjor, og er i ferd med å stabilisere seg som ett av de beste midtbaneankerene i ligaen. Bunnsolid og en av våre klart beste i går også, urealistisk å tro at han skal bli byttet ut i nær fremtid. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nja. For akkurat Liverpool kan jeg være enig, da de trenger ekstremferdighetene hans med tanke på deres spillestil og Carroll, men jeg synes Meireles er en bedre fotballspiller og hadde heller valgt han om jeg skulle bygge et lag. Morsomt at man har overbefolket på midtbanen, når man egentlig ikke har noen standouts, annet enn Gerrard da, som kommer til å være for mye borte og skadet til å bli en like viktig spiller for Liverpool mer. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hvis Aquilani hadde fått tilvendt seg PL er det muligheter for at han hadde blitt den beste av de 3. Minner litt om Adam, bare mindre hollywood-nykker og enda bedre ballkontroll. Adam bedre i duelspillet. Meireles er en veldig anderledes type. Løper mye, lager og kommer ofte til sjangser. Syns de 3 er ganske jevngode, og selv om Aquilani kanskje er den med størst potensial, er han ogå den med klart størst fallhøyde, så skjønner at han blir solgt. 7 millioner euro som det var snakk om nå virket lite, men det er kanskje fordi han uansett har noen klausuler igjen i kontrakten sin hos oss? Mener på vi måtte betale Roma per visst antall kamp han spilte, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tror Aquilani ønsker å dra tilbake til Italia om det kommer en bra mulighet. Ville heller tatt Aquilani foran Henderson, også kunne man heller brukt Henderson pengene på en ny spiller. Men blir interessant å se om Liverpool henter noen flere i løpet av overgangvinduet om Aquilani stikker. Aquilani har så vidt jeg vet en ganske høy lønn. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Mot Bolton håper jeg på følgende lag: Reina Kelly - Carragher - Agger - Enrique Lucas - Aquilani/Adam Kuyt - Meireles - Downing Suarez Med det laget der ville vi vunnet 3-0, men desverre blir det nok 1-1 eller en knapp og heldig seier. Adam og Henderson må nok spille, samtidig som lagets to beste spillere, Aquilani og Meireles ikke er i nærheten av startoppstillingen. Føler at Kenny Dalglish gjør ekstremt mye feil taktisk og ikke minst i laguttak. Fortsetter det slik det har gjort spillemessig mot Sunderland og Arsenal (før røde kortet) vil vi havne et sted mellom 8-10.plass. Pr dags dato er vi ikke bedre en hverken Aston Villa, Tottenham, Sunderland eller Everton. Mulig Newcastle også er bedre en oss akkurat nå. Håper jeg tar feil og vi klarer å karre til oss en 6-7.plass. Men frykter tidenes svakeste sesong og regner med at Kenny får sparken om 10 mnd. PS! At Suarez startet mot Sunderland rett etter Copa America, men startet på benken mot Arsenal gir ingen mening i mine øyne. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) PS! At Suarez startet mot Sunderland rett etter Copa America, men startet på benken mot Arsenal gir ingen mening i mine øyne. Men det lønte seg med tanke på poeng, da vi tross alt vant Arsenal kampen, men greide kun uavgjort mot Sunderland. Endret 21. august 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 PS! At Suarez startet mot Sunderland rett etter Copa America, men startet på benken mot Arsenal gir ingen mening i mine øyne. Enig, men det er vell en form for etterpå klokskap. Jeg reagerer på at vi hiver Aquilani ut nok en gang, han har nok høy lønn, det er det jammen flere som har i klubben og skjelden er på banen. Tipper Aquilani vil være på banen, men han får ikke. @Hyrlen, han beviste en god del i de få kampene han fikk spille, jeg skulle ønske han fikk prøvd seg noen måneder til. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skulle gjerne sett mer av hva Aqui er god for hos oss selv, men ser, igjen, desverre ut som det ikke blir noe av. Og etter en imponerende pre-season kan jeg ikke skjønne annet enn at det ligger noe mer bak, f.eks det at det er ting som tyder på (særlig via agenten, som har vært frem og tilbake hele sommeren), at retur til Italia hele tiden har vært hans preferanse. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg kommer heller ikke bort fra tanken om at Eieren omtalte ham nærmest som en missing link etter å ha sett ham i pre-season. Da hadde jeg som eier satt foten ned for en overgang, dog er ikke eieren, manageren, still..... Jeg faller alltid for spillere som ser sultne ut, eneste som ikke kom godt ut av det var Jova. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har vel mer eller mindre samme syn på saken vi Guttis. Jeg synes Aqui virket lovende i siste halvdel av 09/10, og gledet meg til å se han i fjor, da gjorde Roy genistreken å låne han ut. I år var vel mer eller mindre samme visa, god i pre-season, gledet meg til å se han i PL, og nå ser det ut til at han går. Tror Aqui, Suarez og Carroll kunne blitt en farlig trio med komplimentære egenskaper, men nå ser det desverre ut til at vi må sitte igjen med spørsmålet om hva det kunne ha blitt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Og etter en imponerende pre-season kan jeg ikke skjønne annet enn at det ligger noe mer bak, Han er ikke britisk. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skulle gjerne sett mer av hva Aqui er god for hos oss selv, men ser, igjen, desverre ut som det ikke blir noe av. Og etter en imponerende pre-season kan jeg ikke skjønne annet enn at det ligger noe mer bak. Ja det er jo kjempeimponerende å spille bra mot Vålerenga i pre-season Aquilani har ikke vært med i KK's planer. Og det vil jeg tro det er en god grunn til. Dessuten, om han er så fantastisk som enkelte skal ha det til, ja så skjønner ikke jeg hvorfor ikke storklubber står på rad og rekke med sjekkheftet klart? Man har prøvd å selge han for en ok sum i forhold til de elleville £20m som Benitez gav for han. Men det har vært klin umulig. Og nå ser det ut som han mulig går for skarve 7 millioner euro. Jeg vil faktisk gå så langt som å stemple dette kjøpet av en italiensk skadefugl, til noe av det dårligste i klubbens historie. Og helt horribelt at ikke Benitez klarte å se det selv når han heiv ut penger (ut av vinduet?) på han den gangen. Godt Benitez er forsvunnet sier jeg. For et opplagt tullete kjøp. Når det gjelder årets prestasjoner så langt, har det ikke vært helt topp spillemessig. Men hallo i luken, vi har spilt TO KAMPER . Hele sesongen er igjen og laget vil heve seg betraktelig når de får mer spilletid sammen. Mange fjes som ikke har spilt mye sammen, så gi de litt tid. Og samtidig slutt med vrøvlet om at Kenny Dalglish får sparken om 10mnd. Selvsagt gjør han ikke det! Og selvsagt kommer ikke Rafael Benitez tilbake! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dessuten, om han er så fantastisk som enkelte skal ha det til, ja så skjønner ikke jeg hvorfor ikke storklubber står på rad og rekke med sjekkheftet klart? Ingen betaler høye summer for en spiller som klubben vil kvitte seg med. Liverpool har vist i lang tid at vi ønsker å selge aquaman, og da sitter naturligvis andre klubber bare å venter på at vi senker kravene til overgangssummen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 PS! At Suarez startet mot Sunderland rett etter Copa America, men startet på benken mot Arsenal gir ingen mening i mine øyne. Enig, men det er vell en form for etterpå klokskap. Etterpå klokskap fra din side kanskje, jeg mente at hverken Suarez eller Lucas burde spilt mot Sunderland. Hadde vi brukt Kuyt og Spearing i den kampen og Lucas/Suarez hadde fått 15-20.min, tror jeg at vi hadde hatt større sjanser for å holde unna og skape mer i 2.omg. Så kunne både Lucas og Suarez startet mot Arsenal og vi hadde vært bedre rystet til å ta 6p. Når det er sagt så er jeg kjempefornøyd med resultatene vi har fått (sett utifra den svake pre-season). I praksis vant vi 4p mot Arsenal (sesongmessig). Det er tross alt de vi kjemper med om den siste CL plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 PS! At Suarez startet mot Sunderland rett etter Copa America, men startet på benken mot Arsenal gir ingen mening i mine øyne. Dalglish nevnte at Suarez så kvikk ut på trening og at han dermed valgte å starte med uruguayaneren på topp i åpningskampen mot Sunderland. Dette viste seg å være et aldri så lite feilgrep, og han ble byttet ut etterhvert. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Skulle gjerne sett mer av hva Aqui er god for hos oss selv, men ser, igjen, desverre ut som det ikke blir noe av. Og etter en imponerende pre-season kan jeg ikke skjønne annet enn at det ligger noe mer bak. Dessuten, om han er så fantastisk som enkelte skal ha det til, ja så skjønner ikke jeg hvorfor ikke storklubber står på rad og rekke med sjekkheftet klart? Når det gjelder årets prestasjoner så langt, har det ikke vært helt topp spillemessig. Men hallo i luken, vi har spilt TO KAMPER . Hele sesongen er igjen og laget vil heve seg betraktelig når de får mer spilletid sammen. Mange fjes som ikke har spilt mye sammen, så gi de litt tid. Og samtidig slutt med vrøvlet om at Kenny Dalglish får sparken om 10mnd. Selvsagt gjør han ikke det! Og selvsagt kommer ikke Rafael Benitez tilbake! Hvordan tror du vi vil gjøre det borte mot Stoke og Tottenham som venter etter Bolton? Jeg tror vi får 0-1p, tviler sterkt på mer en 2p. Samtidig tror jeg at Liverpool burde finne seg en bedre langsiktig løsning om ikke ting tar seg opp betraktelig en det har gjort. Se bak resultatene så ser du et lag som kun har Suarez og spille på. Dette etter å ha innvistert over £100M på nye spillere som nå er i ellveren. Mens dette skjer så sitter Aquilani på tribunen, han var den med best form av alle Pool spillere i pre-season. Samme om man spiller mot Barcelona eller Sogndal, han var best av alle Pool spillerne. Hvis det "bare var Vålerenga" så burde jo Carroll ha scoret 4-5 mål da??? Sannheten er at Aquilani pr dags dato er vår beste spiller sammen med Suarez. Men greit nok at han er på vei ut, men da må Meireles få spille og ikke Adam / Henderson. Endret 21. august 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fantastisk å prestere å si at Meireles er bedre enn Suarez. Da hjelper det ikke med fet skrift og punkting, YNWA! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Det blir vanskelig å sammenligne Suarez og Meireles da de spiller i forskjellige posisjoner og har annerledes roller å forholde seg til. Endret 21. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 matthew_barker Matt Barker ( writes about Italian football) Silvio Berlusconi on his way into San Siro tonight, asked about Alberto Aquilani: "He's an interesting player..." Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har mest lyst til å beholde Aquilani, men hvis han skal selges så ønsker jeg en ung rask spiss for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå