Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Lucas completed 45 of his 52 passes today. 87% completion. He also made 6 long-ball passes and completed all of them. 33/52 of Lucas' passes today were passes forward. Only 5/52 were backwards passes. Defensive? [stats via @EPLIndex] Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Om Adam er benka i neste kamp, så hadde jeg ikke hevet et øyebryn. (ikke ligacupen nei) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ikke jeg heller egentlig. Ser heller at Henderson blir benka tho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Aquilani inn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Regner Aquilani gone som helt bænkers. Utenfor troppen til de to første ligakampene. Helt klart at han ikke kommer til å bli satset på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ingen vil jo ha ham heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Linkes fortsatt vekk i en £14M deal til Milan. Do it, og hent inn en stopper og spiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 For £14m? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ser ut som Aquiliani har blitt ubrukt av hele tre Liverpoolmanagere nå. Synd. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Synes det er mye negativisme her nå. Ingen som er glad for at vi slo Arsenal? Greit nok var det ingen stor kamp, vi hadde en porsjon flaks, men alt er vel ikke bare negativt? Vi spiller på en vanskelig bortebane og vi skaper flere sjanser enn Arsenal, også før utvisningen. Reina måtte vel strengt tatt bare i én virkelig aksjon iløpet av kampen. Synes også at vi kan skryte av den bakre fireren vår som nå fremstår som bedre enn på flere sesonger. Begge backene våre gjorde en utmerket jobb og er villige til å være med framover når det trengs. Og Agger og Carra som stoppere, er for tiden det beste stopperparet vi har. I tillegg til dette har vi Downing som også virker å være bra på hugget, i tillegg til urokråka Suarez. Og som noen nevnte over her: Lucas hadde nesten ikke en eneste feilpasning i dag, og i tillegg brøt han gang på gang overgangene til Arsenal nesten helt på egenhånd. Han var virkelig stor i dag! Synes vi kan være godt fornøyd med kampen i dag når alt kommer til alt. Endret 20. august 2011 av Superparanoid 5 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 For £14m? Kan bruke pengene fra Aquilani-salg som en del av penger til en eller to nye spillere ja. Synes Lucas kommer mer til sin rett når han ligger dypt hele tiden. For han ble parkert av Nasri (og Frimpong om jeg husker riktig) ved et par anledninger når han gikk høyere i banen. 1 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Lucas completed 45 of his 52 passes today. 87% completion. He also made 6 long-ball passes and completed all of them. 33/52 of Lucas' passes today were passes forward. Only 5/52 were backwards passes. Defensive? [stats via @EPLIndex] Thank God for statistics. De færreste vet å sette pris på Lucas sitt harde arbeid, men i mine øyne er han gårsdagens Liverpool-spiller sett bort i fra Enrique som totalt sett gjør en bedre, men mindre avgjørende jobb. Jeg gjorde nærmest i buksa hver gang Nasri og kompani nærmet seg 16-meteren vår, blant annet på grunn av et tregere, 'tidligere' vaklende og ustabilt forsvar som ofte ikke henger med på notene. Da er det supert å ha middelmådige, bakovervendte og ubrukelige Lucas i bakhånd, som opptil flere ganger stopper framoverfossende Arsenal-spillere på farlige løp, bryter pasninger og sentrer opp- og framover på banen med en marginal feilprosent. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Linkes fortsatt vekk i en £14M deal til Milan. Do it, og hent inn en stopper og spiss. Kan ikke tenke meg at vi får 14m for en spiller vi helt tydelig vil bli kvitt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Synes ikke Enrique var så mye på hugget i går (men det kan være at jeg låser meg fast i situasjonen der Downing så helt klart savnet en overlapp fra Enrique i andre omgang, og endte med en støttepasning istedet). Men han var god, og endelig har vi en skikkelig venstreback igjen, noe vi har manglet siden JAR dro. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Mot Bolton håper jeg på følgende lag: Reina Kelly - Carragher - Agger - Enrique Lucas - Aquilani/Adam Kuyt - Meireles - Downing Suarez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tror nok vi bruker Carroll mot store sterke(fysisk) Bolton. Han har vært nær å nette i to kamper, mangler bare bittelitt. Formen hans må selvfølgelig forbedres, og må innrømme har mistet litt troen på han. Men håper det kommer seg.(helst fortes mulig) Henderson har jeg aldri hadd noe som helst tro på, og han kan godt benkes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Mot Bolton håper jeg på følgende lag: Reina Kelly - Carragher - Agger - Enrique Lucas - Aquilani/Adam Kuyt - Meireles - Downing Suarez Synes vi i løpet av neste overgangsvindu bør bytte ut (mtp. klar startellever): - Carragher - Lucas - Adam - Kuyt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dere skal bytte ut Adam allerede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dere skal bytte ut Adam allerede? Mener at han ikke er god nok, så håper han blir brukt mer som en squadplayer. Nå kommer jo snart Gerrard inn, så det er godt mulig at Adam er tiltenkt den rollen likevel. Jeg vil foretrekke både Aquilani og Meireles foran Adam. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fordi de har hanekam og hårstrikk? Det er ingenting de to kan som ikke Adam gjør bedre. Meireles er i min bok definisjon på middelmådig, Aqua har ikke bevist noe i Liverpool. Adam er ikke en fantastisk spiller, så langt derifra, personlig syns jeg han er for dårlig for et topplag. Han er likevel bedre enn de to nevnte, og tilfører Liverpool mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå