Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er det fineste frisparket jeg har sett i mitt liv. Gerrard er STOR! Helt i slutten så bryter han forbannelsen på den mest spektakulære måten han kunne: HAMRE DEN I KRYSSET!

Lenke til kommentar

Fy faen for et herlig mål, ja.

 

Utrolig uflaks for Carra med handsen der, og jeg tenkte med en gang "... i år også!", men Stevie G vil det annerledes! Ellers en helt okei kamp, men som jeg sa i pausen, så er det veldig rufsete i alle ledd synes jeg. Og effektiviteten vår er nok en gang en bekymring når vi kun har greid å score ett mål, og så får en utligning imot 5 minutter før slutt. En blanding av flaks og dyktighet reddet oss i dag, men det kommer IKKE til å gjøre det hver kamp slikt skjer resten av sesongen. Derfor må vi bli mer effektive og kyniske, og kunne punktere en kamp raskere! Ellers kommer vi oss alltid skikkelig i gang i oktober/november, så det er disse månedene nå, hvor gode vi er der, som kommer til å bestemme hvor vi havner i år. Nå som vi har brutt sesongåpningsforbannelsen, kan vi jo bryte ligatittelforbannelsen også? :D

 

Ellers liker jeg det jeg ser av Babel de siste 10 minuttene. Håper han får sjansen på venstrekanten fra start mot Chelsea.

 

Vinner vi mot Chelsea, eller i det minste ikke taper, så har vi fått en god start.

 

YNWA!

Lenke til kommentar

Ååååååååååååååå så lettet jeg ble nå! :w00t: Selv om det første målet var selvmål, var det utrolig bra jobbet av Kuyt. De fleste ville latt den ballen gå til corner, men da vil jo motstanderlaget få tid til å organisere seg. Utrolig smart av Kuyt. Og så var det flott at sjefen sjøl ordner seier på mest spektakulære måte! Så deilig! Jeg elsker deg Gerrard!

Lenke til kommentar

Det er så søtt. Til og med Rafa sier jo at han ikke bryr seg om hvor mye hver spiss scorer, bare laget vinner. Det er jo det som teller. Tror heller ikke Torres kommer til å score i bøtter og spann i år, men han hjelper jo laget og vinne. I dag var han jo med på å skape den sjansen som gjorde at det til slutt blei selvmål f.eks.

 

VGD og Dagbladet sitt forum er så tragiske at jeg orker ikke tenke på det. Dette forumet her er himmel i forhold. Selv om det kan bli litt temperatur i diskusjonene her, så er det som oftest gode argumenter og ikke idiotisk piss som kommer fram.

 

Edit: Men som det blir sagt der, det skal bli jævlig morsomt å se hva United-fansen sier om Liverpool faktisk vinner hele driten. :wee:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Torres kommer til å bli fordømt av majoriteten av våre rivaler helt til han scorer 20+ mål i ligaen, noe jeg ikke tror han gjør med det første. Derfor kommer han alltid til å være en flopp i mange andres øyne. Synd at han bommet på sjansen sin i dag, jeg unner ham virkelig å slå til fra start og slippe det stadig økende presset, men han spilte helt greit i dag, mange gode involveringer, til å være hans første kamp i England tror jeg vi skal være strålende fornøyd. Og som jeg har sagt tidligere, så har jeg ikke de største forhåpningene første sesong. Men han må og skal spille fra start mot Chelsea. Han er farlig hver gang han kommer i posisjon, og han og Kuyt fungerer bra sammen. Ikke noe Crouch fra start, Rafa!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Herlig innhopp av Babel forresten. Han kan bli viktig i ferden mot suksess. Jeg tror oppegående United-supportere klarer å se om Torres spiller bra eller dårlig, selv om han spiller i Liverpool, så jeg er ikke opptatt av hva de andre sier. Spiller han dårlig, så spiller han dårlig - spiller han bra så skal ingen få lov til å fortelle meg noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...