Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Var det slik at de fleste av dere egentlig ville ha Cissokho istedenfor Enrique? Ser ut som om Newcastle har fått godkjent et bud på 8 mill for han. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Etter i dag? Aldri i verden Sky presenterte han som MoM, hadde Walcott i lomma, og var god - men litt lite offensive løp, men det kommer. Og vi ga vel £6m for Enrique, og jeg betaler £2m mindre for en spiller som allerede har spilt i PL en sesong og vet hva det går i, og han var vel en av Newcastles beste i fjor? Igjen, hvorfor tenker ingen på "Linda."? Hun har plutselig forsvunnet, og en ny fotballinteressert jente kommer inn.. Helt ærlig, hvor mange av dem er det? Jeg så to på puben i dag, ei med 18 Riise og ei med 7 Suarez på ryggen. Tror ingen av dem var Linda. eller Nathalie19. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enrique er jævla god, han. Sa det når han ble solgt, kommer til å bli deres beste kjøp sammen med Suarez. I fjor var han fantastisk første halvdel av sesongen, mens vårsesongen var han tidvis veldig laber. Uansett, det at han ble MoM i dag har ikke mye å si, faen så labert av begge lag. Men blir nok fort noen flere MoM fremover. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Var det slik at de fleste av dere egentlig ville ha Cissokho istedenfor Enrique? Ser ut som om Newcastle har fått godkjent et bud på 8 mill for han. Tja. Jeg var lenge innstilt på Enrique før Cissokho kom inn i bildet. Så ble jeg litt mer innstilt på sistnevnte etterhvert, før vi plutselig kjøpte . Tror kanskje vi gjorde riktig for vår del og gå for Jose. Kan fort bli blant de beste kjøpene i år. Dog, vi skal ikke se bort i fra at Aly også havner der om han går til PL. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Vel, jeg var veldig positiv mot Cissokho pga. fysikken hans og spillet i Lyon. Men, problemet er/var tennene hans som gjorde at han fikk problemer med å dra til Milan. Jeg hadde ikke sagt nei til ham, men det med tennene var noe som fikk meg til å reagere. Enrique på den andre siden visste jeg ikke veldig mye om, men etter å ha lest meg opp på ham ble jeg mer positiv. Deretter så jeg bildene fra medicalen, og fysikken til Enrique er langt ifra dårlig. (Mannen er særdeles godt trent.) To kamper senere, må jeg innrømme at han kan bli vårt beste kjøp denne sommeren. Downing er en annen spiller jeg er positiv til, men mtp prisen til spanjolen blir han nok en av våre beste signeringer på en stund. Endret 20. august 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Aaah, gud så deilig med seier i dag! Nå skarre drekkes, så snakkes vi i natt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noe jeg har reagert litt på er at Enrique faktisk ser mer matchfit ut enn resten av spillerne deres, og det til tross for at Newcastle hadde en ganske laber og medioker sesongoppkjøring. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vi har "alltid" startet sesongen labert spillemessig. Ofte taper vi poeng også av den grunn. Begynner å lure på om det er noe i preseasontreningen gjør at vi ser så slappe ut når sesongen starter. Downing (som ser skarpere ut en de fleste) har vel fått en del trening i Aston Villa før han kom til oss, ser også ut - i likhet med Enrique - til å være i bedre kampform. Lurer også på når vi skal slutte å meie inn baller på Carroll konstant. Husker på omtrent denne tiden i fjor da jeg så Newcastle - Aston Villa, og da spilte hjemmelaget nærmest upåvirket av at de hadde en mann høyere enn gjennomsnittet på topp. Vi legger enormt fokus i akkurat å klinke ballen til han med en gang vi får sjansen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Veldig fornøyd med kjøpene av Enrique og Downing, men synes kjøpene av Henderson og Adam var merkelige. Adam skulle jo være så god på å slå frispark og cornere, men så langt i Liverpool har han stort slett slått dårligere frispark/cornere enn noen andre! Forhåpentligvis snur det snart. Aquilani derimot ser ut til å være historie nå, når han ikke en gang var funnet verdig til en plass i troppen i dag. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Forstår ikke at Aquilani ikke får mer tillit. Isteden vil han ha Henderson fra start... 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kenny holder spillerene som gjør ikke gjør seg fortjent til lønna de har ute av troppen, me like. Ingen Cole, eller Poulsen å se idag. Aqulani har nok høy lønn han også men han ville jeg personlig hatt ut denne sesongen og sett hvordan han gjorde det. Men ser ut til at han ikke blir satset på. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Etter i dag? Aldri i verden Sky presenterte han som MoM, hadde Walcott i lomma, og var god - men litt lite offensive løp, men det kommer. Walcott var jo elendig som vanlig, men enrique ser ut til å være vårt beste kjøp i sommer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Må si jeg ser frem til å se noe ala dette utover høsten: ------Lucas------ ---Gerrard--Meireles-- Suarez---------------Downing ------Carroll------ Tror et skadefritt og matchfit lag hadde sett sånn ut hvis jeg hadde bestemt. Så har man spillere som Kuyt, Maxi, Adam, Henderson ++ (avhengig av hvem som blir og ikke) til å supplere, variere og dekke. Er vel fortsatt heller ikke umulig at det kommer inn en offensiv spiller til om N'Gog går. Endret 20. august 2011 av Termo 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Liverpool.no altså: Jamie Carragher håper at Liverpool er kvitt komplekset det har hatt borte mot Arsenal etter å ha tatt den første seieren i londonlagets storstue. Mener laget hadde noe å bevise etetr uavgjort mot Sudnelrand, og syens laget klarte det bra. Å jeg lurer vitterlig på hvordan Kenny kan mene at kampen i dag var en fantastisk kamp. Og at begge lag spilte bra. Endret 20. august 2011 av Jefe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Liverpool.no altså: Jamie Carragher håper at Liverpool er kvitt komplekset det har hatt borte mot Arsenal etter å ha tatt den første seieren i londonlagets storstue. Mener laget hadde noe å bevise etetr uavgjort mot Sudnelrand, og syens laget klarte det bra. Å jeg lurer vitterlig på hvordan Kenny kan mene at kampen i dag var en fantastisk kamp. Og at begge lag spilte bra. Må jo feste etter seier, vet du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tenkte mer på de ansvarlige for alle skrivefeilene. Men nei, ikke noe fest på meg i dag! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tenkte mer på de ansvarlige for alle skrivefeilene. Men nei, ikke noe fest på meg i dag! Sikker? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Må si jeg ser frem til å se noe ala dette utover høsten: ------Lucas------ ---Gerrard--Meireles-- Suarez---------------Downing ------Carroll------ Tror et skadefritt og matchfit lag hadde sett sånn ut hvis jeg hadde bestemt. Så har man spillere som Kuyt, Maxi, Adam, Henderson ++ (avhengig av hvem som blir og ikke) til å supplere, variere og dekke. Er vel fortsatt heller ikke umulig at det kommer inn en offensiv spiller til om N'Gog går. Sitter du å ser på Fanzone nå? Der mener de at vi skal være forsiktige med Gerrard og ha han i den dypere liggende rollen. Altså, la de yngre ta de tunge løpene og la Stevie ligge der å styre sentralt. De synes også at vi burde benke Carroll og Henderson, for de er ikke gode nok ennå. Hovedgrunnen til at de starter er presset på at de skal spille pga prislappen. Hadde blitt overlykkelig om vi hentet en kjapp spiss og en midtstopper, men det er nok for mye å be om. Må også få ut en del daukjøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Sikker? Yes, sir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå