mortenandre Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Aquilani er der forsatt! Er han med til Arsenal trur dere? 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hyggelig å se slike bilder fra treningsfeltet. Håper bare det smitter over på banen. Mitt første innlegg på 1/2 år måtte jo selvfølgelig komme i TIA tråden. Syklet dessverre et løp under seriestarten, men morgendagens kamp skal jeg få med meg uansett! Litt forsinket både til seriestart og med fantasylag, men nå er jeg på plass, og klar for heftige diskusjoner i kamptrådene gjennom 2011/2012 sesongen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 ... Seriøst? Hvordan kan du ikke nevne Spearing? Eller.... det er kanskje åpenbart? Aquilani er der forsatt! Er han med til Arsenal trur dere? Tviler. Er fortsatt noe Kenny vet, som ikke vi vet. Enten vil Aquilani vil bort, eller så er det noen andre som vil det på vegne av ham. Lite vits i å stille med en umotivert spiller mot Arsenal. Hyggelig å se slike bilder fra treningsfeltet. Håper bare det smitter over på banen. Mitt første innlegg på 1/2 år måtte jo selvfølgelig komme i TIA tråden. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 ... Seriøst? Hvordan kan du ikke nevne Spearing? Eller.... det er kanskje åpenbart? Fordi Spearing ikke er stygg, men bare ser ut som en tiåring. Kanke rakke ned på unger, vettu. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ooog Rawk er enig med Leo : Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hvilken kamp anbefaler dere å se på Anfield denne sesongen? Er en gjeng som skal over. Endret 19. august 2011 av mortenandre 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hyggelig å se slike bilder fra treningsfeltet. Håper bare det smitter over på banen.Mitt første innlegg på 1/2 år måtte jo selvfølgelig komme i TIA tråden.Velkommen tilbake! Hmm, dette indikerer at du har vært her ei stund. Kjakan? Fordi Spearing ikke er stygg, men bare ser ut som en tiåring. Kanke rakke ned på unger, vettu. Synes mer han ser ut som en 50-åring i grunn. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Igjen, hvorfor tenker ingen på "Linda."? Hun har plutselig forsvunnet, og en ny fotballinteressert jente kommer inn.. Helt ærlig, hvor mange av dem er det? 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Igjen, hvorfor tenker ingen på "Linda."? Hun har plutselig forsvunnet, og en ny fotballinteressert jente kommer inn.. Helt ærlig, hvor mange av dem er det? Tja, du har hun der norske Liverpool supporteren som var noen ganger i studioet til Canal+ de to siste sesongene de hadde Premier League rettighetene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg skrev Kjakan fordi det har blitt en "recurring line" om Nathalie. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken kamp anbefaler dere å se på Anfield denne sesongen? Er en gjeng som skal over. Vil du se seier eller stemning? ManU-kampen i oktober er det vel litt sent for.. Ellers er februar + første i mars en fet rekke: Tottenham (H), ManU (borte), Everton (H), Arsenal (H) <- arsenal er 03.03. Muligens ville jeg kanskje vurdert den Spurs-kampen. Kommer til å bli en kanonkamp, tror jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ville valgt meg Chelsea hjemme 5. mai. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Du mener den kampen vi mottar seriegullet i og Torres må stå æresvakt på Anfield? Ikke en dum tanke. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Var det jeg tenkte ja. I tillegg var jo Chelsea særdeles gavmilde med poeng i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Hvilken kamp anbefaler dere å se på Anfield denne sesongen? Er en gjeng som skal over. Anbefaler kamp mot Chelsea, som Hyperio! Mye penger, men det er verdt det. Hmm, dette indikerer at du har vært her ei stund. Man kan vel ønske folk velkommen tilbake, selv om man ikke har vært her like lenge som vedkommende? Kjakan? Nei. Igjen, hvorfor tenker ingen på "Linda."? Hun har plutselig forsvunnet, og en ny fotballinteressert jente kommer inn.. Helt ærlig, hvor mange av dem er det? Jeg kjenner mange! Du må ikke undervurdere oss jenter. Endret 20. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det blir nok Chelsea ja. Blir en kanon kamp! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Der har vi talentet sitt ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Henderson er tidenes spiller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jepp. Men blir neppe på Morten Berre nivået. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Nok en svak kamp av Henderson. Burde byttes ut med Meireles til neste kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå