Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Psh, jørgen. Mitt rom er alltid utstyrt med jäger, strap-on og silketangaer. Everybody is guaranteed a good time. :)

 

Klart det, natha. Selv om jeg foretrekker en gutt, helst i 15-17-årsalderen.

 

Hvis du kjøper inn en liter vodka og installerer karaokeanlegg (singstar kan til nød gå), så bør jeg være selskreven på rommet ditt :D

 

 

Så hvis Hewitt anskaffer bonus-varer som vodka og karaokeanlegg, så står du først i køen? Jeg ser ikke denne.

 

Jeg kan forresten friste med et heidundrandes helskjegg samt peiling på god whisky og rock, så jeg er enda bedre enn dere.

 

(Nå så jeg for meg et fjell av diskusjon.no-brukere som alle klatrer på hverandre for å komme til "himmelen" aka Hewitts leilighet)

 

d9bbac614003b3f6e309feb9aa51574a_18383841.jpg

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kjøper inn en liter vodka og installerer karaokeanlegg (singstar kan til nød gå), så bør jeg være selskreven på rommet ditt :D

En liter vodka skulle hvert fall gå ganske glatt, er så billig i England. ;)

 

Redneck: hvis det så er, så kan du nok få sove i en stol, da skal jeg greie å presse inn to stykker. :p

 

HAR DU TO STYKKER?????????

Håhåh. Du skulle bare visst.

Lenke til kommentar

Tv2sporten:

 

"Kenny Dalglish skal være klar til å tilby 90 millioner kr pluss David N'Gog, og Raheem Sterling på utlån, for å kunne sikre en overgang for Boltons Gary Cahill."

 

Ser ut som en bra deal det.

 

"Det sies også at Liverpool vilby 115 millioner for Stokes Ryan Shawcross, men manager Tony Pulis har uttalt at det er utelukket å selge 23-åringen."

 

Virker mindre bra.

 

Synes det er litt for mye "chat" her til tider, vi har jo skravletråden til slikt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cahill har alle "basis" ferdighetene en god midtstopper må ha, men som jeg skrev når han var linket til Arsenal, han har et par grove og litt skjulte feil for "allmennheten" - dvs de som ikke faktisk ser hele Bolton kamper og registerer banespill. Fyren er dårlig til å posisjonere seg når laget stør høyt i banen og selger seg for ofte som følge av det. Men det som lenge har fanget blikket mitt er at han tar feil valg. Ruser når han skal stå osv.

 

Nå høres det ut som jeg kritiserer alt dere kjøper, men oppriktig talt, dere kjøper jævlig mye bøss. Cahill er proven PL kvalitet og er en forsterkning til deres tropp, men han er på ca samme nivå som Skrtl og jeg tviler på at han blir bedre. Scott Dann er rett mann for dere. Han har fotballforsåelsen og fysiken to match. Johnson fikk all skryten når Brom holdt nullen, men så fort han røyk ut med skade rakna hele dritten ned til 1.div.

 

Kenny Dalglish har vært en skuffelse (glede for meg) så langt.Innen et års tid kommer murringa, mark my words.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Men var ikke du en av de som var veldig skeptisk til Young blant annet når han var linket til dere? Ser jo ut som et knallkjøp i ettertid, noe jeg hevdet at han kom til å bli om han havnet i Liverpool (eller United).

 

Hvis han har alle basisferdighetene. Er det ikke mulig å fått trent på det andre? Posisjonering og det å ta valg er vel noe midtstoppere blir bedre på jo mer erfaring de får?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Richard__Buxton Richard Buxton

Another player off #LFC's wage bill as Levante confirm a two-year deal for winger Nabil El Zhar.

 

Flere kilder som melder dette. Altså enda en overflødig spiller ut portene. Lover godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...