Hewitt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja da kan du jo tro du får sove ... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Natha: ja sorry..men jeg er ikke diskriminerende så jeg kan holde døra oppe på vidt gap. Da blir det heller å sove på hotellrom med de andre gutta. Herregud å løs du er.. "Sove her og sove der".. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja da kan du jo tro du får sove ... Jeg får alltid sove. Banansplitt: Et sted må man jo sove. Er du forresten bitter for i går kveld? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er aldri bitter og ser heller ikke hva jeg skulle vært bitter for? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Artig sak. Var det ja. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Psh, jørgen. Mitt rom er alltid utstyrt med jäger, strap-on og silketangaer. Everybody is guaranteed a good time. Klart det, natha. Selv om jeg foretrekker en gutt, helst i 15-17-årsalderen. Hvis du kjøper inn en liter vodka og installerer karaokeanlegg (singstar kan til nød gå), så bør jeg være selskreven på rommet ditt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Redneck: hvis det så er, så kan du nok få sove i en stol, da skal jeg greie å presse inn to stykker. HAR DU TO STYKKER????????? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Psh, jørgen. Mitt rom er alltid utstyrt med jäger, strap-on og silketangaer. Everybody is guaranteed a good time. Klart det, natha. Selv om jeg foretrekker en gutt, helst i 15-17-årsalderen. Hvis du kjøper inn en liter vodka og installerer karaokeanlegg (singstar kan til nød gå), så bør jeg være selskreven på rommet ditt Så hvis Hewitt anskaffer bonus-varer som vodka og karaokeanlegg, så står du først i køen? Jeg ser ikke denne. Jeg kan forresten friste med et heidundrandes helskjegg samt peiling på god whisky og rock, så jeg er enda bedre enn dere. (Nå så jeg for meg et fjell av diskusjon.no-brukere som alle klatrer på hverandre for å komme til "himmelen" aka Hewitts leilighet) Endret 18. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Michael Owen, ass: About to embark on the biggest challenge of my life. yfrog.com/h66xdcbj Any tips except to turn the pieces over so I can see them followed by find the 4 corners and then the edge pieces first? 1000 pieces. Don't you just hate it when your daughter begs you to buy something then abandons it straight away? Now I feel obliged to do it.#cantbearsed “@slagface_tommo: @themichaelowen there's an 'owen goes to pieces in box' gag there somewhere!” > but you know that's not true!!! Herregud. Et tusenbiters puslespill (av hester, no less!) er hans største utfordring så langt i livet. Grattis. Edit: Haha, Rory Smith i Telegraph: I'm confused. Is the Michael Owen account a piss-take or not? He's doing a jigsaw. Is he...is he laughing at us as we laugh at him? Endret 18. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Michael Owen, ass: About to embark on the biggest challenge of my life. yfrog.com/h66xdcbj Any tips except to turn the pieces over so I can see them followed by find the 4 corners and then the edge pieces first? 1000 pieces. Don't you just hate it when your daughter begs you to buy something then abandons it straight away? Now I feel obliged to do it.#cantbearsed “@slagface_tommo: @themichaelowen there's an 'owen goes to pieces in box' gag there somewhere!” > but you know that's not true!!! Herregud. Et tusenbiters puslespill (av hester, no less!) er hans største utfordring så langt i livet. Grattis. Og du tar det bokstavelig? Grattis. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 For å ro må man ha årer Leo. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har ganske markerte blodårer, hjelper det? 1 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Alle vet jo at Michael Owen kommer med mye rart på twitterkontoen sin. Tror han elsker å få reaksjoner og oppmerksomhet over hva han skriver der. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Michael Owen må vel være den spilleren som fremstår mest reflektert og fornuftig på twitter? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bortsett fra alt dillet om hesten hans, så joda. Underholdning å følge med på "diskusjonene" hans med Piers Morgan også. I motsetning til Joey Barton, som for tiden bare spyr ut diverse livssyns- og filosofi-sitater. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fremstår han ikke som fornuftig og reflektert når han skriver alt dillet om hesten hans? Eller fremstår han som uinterresant for deg når han skriver alt dillet om hesten hans? To vidt forskjellige ting det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå