Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Logga inn på msn for første gang på årevis for å se om du var der banan, for en skuffelse. Hvor episk var ikke de gode gamle diskusjonene vi hadde og dritten vi skrev om de andre på forumet. Quizen med tc47, meg, deg og en til (husker ikke)

MSN har jeg ikke brukt på årevis, bruker kun Facebook nå. Var ikke en til med på quizen. tc var quizmaster, og vi to konkurrerte. Husker jeg knuste deg sønder og sammen på Uniteds draktnumre. :)

EDIT: Siden du tar det opp skal jeg opprette en egen facebook-gruppe for oss d.no-brukere hvor vi kan ha "homsechat" igjen som vi kalte det back in the days.

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logga inn på msn for første gang på årevis for å se om du var der banan, for en skuffelse. Hvor episk var ikke de gode gamle diskusjonene vi hadde og dritten vi skrev om de andre på forumet. Quizen med tc47, meg, deg og en til (husker ikke)

MSN har jeg ikke brukt på årevis, bruker kun Facebook nå. Var ikke en til med på quizen. tc var quizmaster, og vi to konkurrerte. Husker jeg knuste deg sønder og sammen på Uniteds draktnumre. :)

Du knuste tastaturet mens du søkte på wikipedia ja, det stemmer det! Men hvor lenge siden er det nå montro, 3år?

Lenke til kommentar

Synes også det er litt rart at denne tilsynelatende 19 år gamle Nathalie har kommet inn på forumet og umiddelbart forstått hvordan ting henger sammen. Jeg mistenkte også Kjartan, men et par ting gjør at jeg tviler. For det første er det ingen poster som uttaler skråsikkert at det er 88.664% sjanse for at Agger knyter venstre støvel først, for det andre så skriver hun temmelig korrekt norsk. Hmm, men det kan jo hende Kjartan har lært etter 4-5 mislykkede brukere?

Hoffmeister > Benitez.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, fikk meg til å logge inn selv, tror nesten ikke jeg har vært der siden jeg pratet med deg. Var vel når vi planla en kamptråd til United v Liverpool så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Snip

Og hvem er du? Snodd off, alle elsker game.

Er du på Facebook Game? Klarer ikke å søke deg opp med adressen fra msn.

Ja, dessverrre. Få noen til å legge deg til d.no gruppa på facebook, så finner du meg der. Var mye koseprat der i natt. Har lange dager på jobb om dagen, så må nesten få meg noen timer søvn før det er påan igjen, så blir ikke noe "fotballprat" på meg i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...