banansplitt™ Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Logga inn på msn for første gang på årevis for å se om du var der banan, for en skuffelse. Hvor episk var ikke de gode gamle diskusjonene vi hadde og dritten vi skrev om de andre på forumet. Quizen med tc47, meg, deg og en til (husker ikke) MSN har jeg ikke brukt på årevis, bruker kun Facebook nå. Var ikke en til med på quizen. tc var quizmaster, og vi to konkurrerte. Husker jeg knuste deg sønder og sammen på Uniteds draktnumre. EDIT: Siden du tar det opp skal jeg opprette en egen facebook-gruppe for oss d.no-brukere hvor vi kan ha "homsechat" igjen som vi kalte det back in the days. Endret 16. august 2011 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Logga inn på msn for første gang på årevis for å se om du var der banan, for en skuffelse. Hvor episk var ikke de gode gamle diskusjonene vi hadde og dritten vi skrev om de andre på forumet. Quizen med tc47, meg, deg og en til (husker ikke) MSN har jeg ikke brukt på årevis, bruker kun Facebook nå. Var ikke en til med på quizen. tc var quizmaster, og vi to konkurrerte. Husker jeg knuste deg sønder og sammen på Uniteds draktnumre. Du knuste tastaturet mens du søkte på wikipedia ja, det stemmer det! Men hvor lenge siden er det nå montro, 3år? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Du er invitert om du vil være med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Takk! Det skal jeg huske på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kommer du inn får du se og høre ting du sent vil glemme, baby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har du vært der? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Cahill > Shawcross Kopforum >-< Scumforum Natalie > Game Sier det bare.. 9 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Synes også det er litt rart at denne tilsynelatende 19 år gamle Nathalie har kommet inn på forumet og umiddelbart forstått hvordan ting henger sammen. Jeg mistenkte også Kjartan, men et par ting gjør at jeg tviler. For det første er det ingen poster som uttaler skråsikkert at det er 88.664% sjanse for at Agger knyter venstre støvel først, for det andre så skriver hun temmelig korrekt norsk. Hmm, men det kan jo hende Kjartan har lært etter 4-5 mislykkede brukere? Hoffmeister > Benitez. 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ikke glem at hun er en aktiv off topic bruker da. Tviler sterkt på at hvert troll hadde giddet å henge der med over 1k poster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg aner virkelig ikke hvem denne Kjartan er. Hvis det er så viktig for dere, kan dere henvise dere til moderatorteamet. Men tilbake til tråden: Sunn konkurranse er alltid bra. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Logga inn på msn for første gang på årevis for å se om du var der banan, for en skuffelse. Hvor episk var ikke de gode gamle diskusjonene vi hadde og dritten vi skrev om de andre på forumet. Quizen med tc47, meg, deg og en til (husker ikke) Haha, fikk meg til å logge inn selv, tror nesten ikke jeg har vært der siden jeg pratet med deg. Var vel når vi planla en kamptråd til United v Liverpool så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kobla selv msn opp mot facebook, så kan man snakke med folk på facebook via msn. Ganske herlig å slippe facebook-chatten. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Snip Og hvem er du? Snodd off, alle elsker game. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Snip Og hvem er du? Snodd off, alle elsker game. Er du på Facebook Game? Klarer ikke å søke deg opp med adressen fra msn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har man den nyeste MSN skal hele navnet stå oppført og da er det bare å søke deretter. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Den nye Live Messengeren er elendig. Grunnen til at jeg ikke bruker MSN mer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Snip Og hvem er du? Snodd off, alle elsker game. Er du på Facebook Game? Klarer ikke å søke deg opp med adressen fra msn. Ja, dessverrre. Få noen til å legge deg til d.no gruppa på facebook, så finner du meg der. Var mye koseprat der i natt. Har lange dager på jobb om dagen, så må nesten få meg noen timer søvn før det er påan igjen, så blir ikke noe "fotballprat" på meg i kveld. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Snip Og hvem er du? Snodd off, alle elsker game. Traff et ømt punkt gjorde jeg? Bare fylletull uansett, ikke noe å henge seg opp i. Men elsker deg, det kan jeg ikke si.. Endret 17. august 2011 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Benitez, you made my signature. Congrats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå