mintman Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Finnes det en tjeneste som FXT for Premier League? Altså at man kan se alle PL-kampene, slik som man kan se alle TL-kampene på FXT... 9255673[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Måtte Heinze være med oss i neste kamp! Gleder meg som en unge til kampen jeg... YNWA Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tror og håper på seier i dag. Med minst uavgjort vil vi forøvrig runde 1000 poeng i PL! Håper vi stiller med toppa mannskap for å få en bra start i PL altså: Reina Finnan Carra Agger Riise Pennant Gerrard Alonso Kewell Torres Kuyt Tror dette blir bra! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Faen meg betta på pool og rosenborg... Alt annet enn seier er uax Endret 11. august 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Faen meg betta på pool og rosenborg... Alt annet enn seier er uax 9256898[/snapback] Tar du vekk rosenborg så kan d bli gevinst ja Ikke lenge igjen nååå Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Uff, jeg både gruer og gleder meg nå. Veldig usikker på hvor vi står nå, om vi er noe bedre enn seriestarten i fjor. De par siste treningskampene ble jeg ikke direkte imponert over. Håper bare ikke Villa får det første målet, for vi har tradisjonelt ikke vært særlig flinke til å snu kamper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva har skjedd med Kewell?! Arbeloa på venstrebacken, og Riise på kanten. =/ Kewell er ikke på benken en gang.. Babel er på benken da. Ser at vi har en stor og god tropp når verken Masche eller Crouch er på benken en gang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tydelig at Rafa heller ikke har vært imponert over Kewell i sesongoppkjøringen, og jeg tror faktisk det kan være et greit valg jeg. Han har ikke imponert og jeg tror han trenger lenger tid på seg. Arbeloa/Riise på venstrekanten er ikke noe dårlig valg, men jeg skulle aller helst sett at vi prøvde Babel med en gang, jeg, men jeg skjønner selvsagt og vurderingen for hvorfor vi ikke gjør det. Men ellers toppa mannskap med Torres og Kuyt på topp, dette blir BRA! Tipper 0-2, Torres og Gerrard. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hmm... crouch ikke på benken engang? jaja... Håper bare vi får en god åpning! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 JAAA!! 1-0, selvmål av Laursen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) JAAA!! 1-0, selvmål av Laursen. 9258013[/snapback] Torres og Kuyt bommer før en Villa-spiller scorer selvmål :!: Stakkars jævel Endret 11. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 JAAA!! 1-0, selvmål av Laursen. 9258013[/snapback] Torres og Kuyt bommer før en Villa-spiller scorer selvmål :!: Stakkars jævel 9258063[/snapback] Betyr det at en spiller som ikke prøver engang har bedre avslutterferdigheter enn Kuyt og Torres? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fint mål av Laursen! Blei jo pressa fram av oss, så.. Synes det har vært positivt til nå, ikke så bra første 10 min, men etter det har det vært stort sett vi som har har hatt spillet og sjansene. Tror dette blir bra! Tror også Torres putter en i dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Håper Torres putter jeg også. Selv om jeg allerede elsker den gutten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Herlig med mål. Var et fightermål med Torres og Kuyt i hovedrollene, og strålende av Kuyt som henter ballen opp igjen etter at keeper redder Torres' skudd, og Laursen blir pressa til å sette ballen i eget nett. Synd at Torres ikke scoret på sjansen dog, men skal være fornøyd med mål. Ellers en grei omgang, men vi spiller rufsete! Tydelig at det er seriestart. Håper bare at seieren holder inn, og gjerne et par mål til, men så lenge vi bryter serieåpningsforbannelsen og vinner, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Må bare føye til at det er sykt herlig og se på Torres når han setter fart. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vi har vel statistikken med oss når vi tar ledelsen. Husker ikke akkurat tallene. Tror nok vi klarer dette. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Må si dere spiller ræva fotball. Er jo ikke en tanke bak det offensive spillet, det defensive er bra, det skal dere ha. Lite kreativitet virker det som.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Må si dere spiller ræva fotball. Er jo ikke en tanke bak det offensive spillet, det defensive er bra, det skal dere ha. Lite kreativitet virker det som.. 9258276[/snapback] Faktisk ganske enig. Det mest irriterende er alle de lange ballene som ender opp til motstanderen, eller at vi ikke greier og fange 2.ballen. Haha, det er første gang jeg har sett Carra filme! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå