Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det var snakk om en liten føling med skade eller lignende på Kelly, og at de ikke ville riske noe. Likevell var han jo fit nok til å sitte på benken, så vanskelig å anta noe egentlig.

 

Håper også Kelly starter mot Arsenal (kommer vel også ann på Johnson), men synes også Flanagan fortjener honnør. 18 år gammel, ble kastet til ulvene på slutten av forrige sesong og klarte seg utmerket, hadde en dårlig kamp mot Sunderland, men feilen i forkant av målet er vel også den første betydlige feilen han har gjort for førstelaget.

Vanskelig å si hvor god han kan bli, men skal absolutt bli spennende å følge både han og Robinson i årene som kommer.

Lenke til kommentar

Ville vel vært relativt "ynkelig" å hente Forlan, mannen som er mest kjent for å senke dere?

 

Dere mangler kreativitet og fart fremover, samt relasjoner i det offensive spillet. Det dere derimot har denne sesongen er målgjørere og karakterer. Carroll er ikke verdt halvparten av det han gikk for og er imho ikke god nok til å starte for en topp 6 kandidat, men han har i motsettning til typer som N'gog ekstremferdigheter. Det er en type spiller man vil ha i troppen og som motstanderne frykter. Adam er litt det samme, han mangler mye, men han har enkelte ferdigheter som er toppclas, derfor vil han skaffe poeng - så er spørsmålet hvor mange dere taper på de to.

 

LFC er mye bedre enn i fjor og vil skape problemer for mange lag, inkludert oss. Jeg tror dere er det verste laget vi kunne møtt med alle disse ballene som pumpes opp på Carroll og faller ned til Suarez. Downing gir dere også litt bredde, men han er nok litt for grå til å være noen superhitt.

 

Det at dere har brukt så mye penger på middelmådighet er nok noe som svir på pungen mtp fremtiden, men det måtte gjøres noe og i det minste så er skipet deres på rett kurs igjen. Kommer dere innenfor topp 4 i år kan dere bygge på kjøpene, slik City har gjort (kjøpte først typer som Bellamy, Milner og co som skaffet en bedre posisjon i ligaen, for å så hente fra klassen over det ect)

 

Dersom FSG spytter inn ca £200m (inkluderer selvsagt selvtjente midler) over en 4-5års periode og kjøpene/salgene er gode, så kan dere være en utfordrer igjen. Grunnlaget deres legges denne sesongen. Blir det ikke topp 4 tror jeg det er hastalavista for Liverpool som utfordrer dette tiået med mindre det pengedopes kraftig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ville vel vært relativt "ynkelig" å hente Forlan, mannen som er mest kjent for å senke dere?

 

Akkurat som det var ynkelig at Chelsea hentet Fernando Torres, mannen som senket Chelsea gang på gang? Eller at Man United hentet Michael Owen? Nei, da er det nok Ferguson som får en på trynet.

 

Diego Forlan er en intelligent spiller og kan fungere som en back-up på laget. Han og Suarez har gode relasjoner på Uruguay, noe som er et stort pluss. Det skal dog sies at At. Madrid har solgt Agüero i dette overgangsvinduet, så tatt i betraktning hvor viktig Forlan er for dem vil prisen sannsynligvis være for høy til at det skal være aktuelt.

 

Dere mangler kreativitet og fart fremover, samt relasjoner i det offensive spillet. Det dere derimot har denne sesongen er målgjørere og karakterer. Carroll er ikke verdt halvparten av det han gikk for og er imho ikke god nok til å starte for en topp 6 kandidat, men han har i motsettning til typer som N'gog ekstremferdigheter. Det er en type spiller man vil ha i troppen og som motstanderne frykter. Adam er litt det samme, han mangler mye, men han har enkelte ferdigheter som er toppclas, derfor vil han skaffe poeng - så er spørsmålet hvor mange dere taper på de to.

 

Carroll er en veldig begrenset spiller, ja. Men som enkelte Magpies-supportere har fastslått, så kan unggutten bøtte inn mål om Liverpool spiller en spillestil som passer de ferdighetene han besitter. Det betyr nødvendigvis ikke å sparke ballen 50 meter like høyt som langt, men at det heller vil bli prioritert mye på innlegg.

 

LFC er mye bedre enn i fjor og vil skape problemer for mange lag, inkludert oss. Jeg tror dere er det verste laget vi kunne møtt med alle disse ballene som pumpes opp på Carroll og faller ned til Suarez. Downing gir dere også litt bredde, men han er nok litt for grå til å være noen superhitt.

 

Jeg synes ikke Downing akkurat er ''grå''. Kanskje ikke like god individuelt som Nani, men han hadde da et raid i Sunderland-kampen som viser at han kan skape sjanser og mål på egenhånd.

 

Det at dere har brukt så mye penger på middelmådighet er nok noe som svir på pungen mtp fremtiden, men det måtte gjøres noe og i det minste så er skipet deres på rett kurs igjen. Kommer dere innenfor topp 4 i år kan dere bygge på kjøpene, slik City har gjort (kjøpte først typer som Bellamy, Milner og co som skaffet en bedre posisjon i ligaen, for å så hente fra klassen over det ect)

 

De fleste kjøpene som er gjort så langt er relativt unge spillere og Kenny ser nok for seg at de skal utfylle hverandre og hjelpe laget med sine unike ferdigheter. Det kan ta sin tid å få alle sammen samspilt, men når de først fungerer tror jeg det vil bli veldig bra.

 

 

Dersom FSG spytter inn ca £200m (inkluderer selvsagt selvtjente midler) over en 4-5års periode og kjøpene/salgene er gode, så kan dere være en utfordrer igjen. Grunnlaget deres legges denne sesongen. Blir det ikke topp 4 tror jeg det er hastalavista for Liverpool som utfordrer dette tiået med mindre det pengedopes kraftig.

 

Godt mulig. Synd fotballen skal ødelegges slik den blir.

Lenke til kommentar

Jeg synes det blir for tidlig å dømme Game, man må få sammspilt laget, og så ta det derfra. Vi har bedre fart enn på lenge med Suarez og Downing.

Det jeg savner er en sjef utpå der, og bindeleddet mellom Spisser/vinger og Lucas.

Der tror jeg Aquilani kunne vert nr 1.

Jeg er også gira på å prøve Johnson på høyre, samt Kuyt og Carrol på topp, eller Kuyt og Suarez.

Lenke til kommentar

Det sier vel strengt talt alt hvis det stemmer. Du må gjerne argumentere din sak om du er uenig med meg i noe guttorm, men fotball handler om å dømme og vurdere, selv etter kort tid. Det tar ikke mer enn par ballberøringer for å se om en spiller er verdensklasse eller ikke. Greit å være positiv, skal ikke ta fra dere det (som om det er mulig...) men det går ann å være litt objektiv. Bare å nevne Downing i samme åndedrag som Nani er pågrensen til skamfullt. Resultetene og spill taler sitt tydelige språk, dere burde bare glemme United og konsenterere dere om å slå lagene rundt dere. Jeg tenker på Arsenal, Tottenham og kanskje til og med Everton som på papiret har en nesten like sterk 11'er som dere. De kan fort bli farlige om en europaleague plass i år.

 

Det jeg skriver var absolutt ikke ment for å provosere, fra mitt ståsted er det den harde realiteten. Mye bedre å se den i hvitøye og gjøre noe med ting, enn å lukke øya å lyve til seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ja, akkuratt som det. En ynkelig signering som enda svir

 

Snakk for deg selv. Jeg har aldri hatt noe forhold til mannen og greier ikke å bry meg mindre om at han spiller for rivalene våres. Det svir ikke for meg, kanskje du snakket om Man United-fansen? :fun:

Lenke til kommentar

For oss andre, som faktisk hadde et forhold til Owen, slutta det å svi når han gikk til Newcastle når han kom tilbake til England. Fyren er tafatt nå. Han fikk (dessverre) det etterlengtede ligagullet sitt når han gikk til United - og det er vel til dags dato det eneste store trofeet han har vunnet utenfor Liverpool FC (han vant ingenting med Real Madrid og Newcastle - med United har han en ligatittel, en ligacup og en Community Shield - eller er det to nå?)

Lenke til kommentar

Ikke glem Glen Johnson - Og Jose Enrique. Spanjolen er visstnok den raskeste på laget!

Glem Johnson rask? Mulig det, men det viser han svært sjelden. Synes han er en av våre mest irriterende spillere for tiden. Da han kom til klubben var han et friskt pust og mange omtalte ham som Premier Leagues beste kjøp den gang, og jeg var tilbøyelig til å være enig. Men så ble han skadet, og har aldri kommet tilbake på toppnivå etter dette. Det verste er at man kan lure på om han selv er interessert i å komme tilbake, for det virker ikke slik han spiller nå; nonchalant, lat og kjempeglad i å drible innenfor egen 16 meter. Nei Glem Johnson kan vi gjerne kvitte oss med for min del. Foretrekker både Kelly og Flanagan framfor ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...