edge Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jo. Henderson har fått den. Hvem hadde 3 da? Degen? Eller var det Konchesky? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Enrique tar over trøya til Konchesky. Jeg mente Konchesky selvfølgelig. Faen heller. Takk for den. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg koste meg når jeg endret på det innlegget, for å si det sånn Degen hadde vel noen-og-tyve, tror jeg? 28 eller noe sånt bull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Degen har for øyeblikket ikke noe trøyenummer i Liverpool, noe som bør være en indikasjon på at han er på vei ut. Men det vet vel alle. Det beste hadde egentlig vært en oppsigelse av kontrakten. Endret 12. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Degen har for øyeblikket ikke noe trøyenummer i Liverpool, noe som bør være en indikasjon på at han er på vei ut. Men det vet vel alle. Det beste hadde egentlig vært en oppsigelse av kontrakten. Synes han kan stikke til Stuttgart, så kan vi få Simon Kjær fra dem Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Står med nr 27 hos LFC.tv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Synes han kan stikke til Wolfsburg, så kan vi få Simon Kjær fra dem Tja, hadde vært morsomt med to danske midtstoppere. Poulsen ut, Kjær inn? Men jeg er litt skeptisk til kvalitetene han besitter. En Sakho, Hummels, Subotic eller Gary Cahill vil kanskje være å foretrekke? De blir for dyre, hvertfall tatt i betraktning summene klubben har brukt så langt i dette vinduet. Liverpool får vente til januar. Endret 12. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Danske aviser kommenterer hvertfall at samspillet mellom Kjær og Agger på landslaget er upåklagelig. Vil jo naturligvis bli enda bedre hvis de trener sammen på heltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Litt bilder fra dagens trening. Redigert bort bilder som ble postet 2 ganger. Endret 12. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Synes han kan stikke til Wolfsburg, så kan vi få Simon Kjær fra dem Tja, hadde vært morsomt med to danske midtstoppere. Poulsen ut, Kjær inn? Men jeg er litt skeptisk til kvalitetene han besitter. En Sakho, Hummels, Subotic eller Gary Cahill vil kanskje være å foretrekke? De blir for dyre, hvertfall tatt i betraktning summene klubben har brukt så langt i dette vinduet. Liverpool får vente til januar. Av de er det vel bare Cahill som er "doable" mtp kontrakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Cahill er definitivt spennende, men jeg tror Arsenal vil gå for samme mann og da vil Bolton fort kreve ''overpris''. At han har spilt i PL og takler det bra er et dårlig argument for å utelukke utledninger. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tror Enrique blir en fin tilvekst til klubben. Smiler og ler på treningen allerede. Også godt å lese at Suarez muligens blir involvert i morgen. Jeg gleder meg. Hva tenker dere om sjansene for at vi ser en signering av en midtstopper før vinduet stenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg mener det er Tony Barrett som har uttalt at en ny signering kan være på trappene, men at dette avhenger av eventuelle spillersalg. Kenny Dalglish sa følgende på pressekonferansen i morges: Det mest ærlige svaret jeg kan gi er at jeg ikke vet, da vi ikke vet om det blir spillere som kommer til å gå inn eller ut akkurat nå. Andre faktorer vil bestemme det, uttalte Dalglish under dagens pressekonferanse på Melwood. Ellers gleder jeg også meg til sesongstart i morgen. Tror Liverpool vinner rimelig greit mot Sunderland og at Suarez starter på benken. Endret 12. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ikke dum spådom det, skulle ikke forundre meg om han kommer inn sammen med Aquilani. De som får Ayala for 800 000k gjør et godt kjøp imo. Dersom Agger holder seg skadefri, så føler jeg ikke midtstopper er et must. Vi har 5 stk, Wisdom må også få spilletid. Satser på at Skrtel finner godformen. Så er vi godt dekka. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Spørs om ikke Danny Wilson går på lån. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Tja, dersom Liverpool faktisk henter en midtstopper i løpet av de gjenstående ukene tror jeg det definitivt vil bli en annen midtstopper som blir solgt eller lånt ut. Carragher, Skrtel, Agger, Kyrgiakos og Kelly er de som kjemper om stopperplassene. Jeg vil tro at Kelly blir spillende sammen med Agger, ettersom landslagsback Glen Johnson er førstevalg på høyresiden. Da står vi igjen med en aldrende Carragher, en Skrtel (som kan blomstre under Kenny) og en surrete Kyrgiakos. Spør du meg, tror jeg Kenny & Comolli gjør lurt i å hive ut grekeren. Sånn jeg har satt det opp trenger det nødvendigvis ikke å være essensielt med en ny midtstopper allerede i dette vinduet. Endret 12. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Førstevalg på venstresiden? Og Kelly blir nok inntil videre mest spillende på HB. Altså kontra MS. Endret 12. august 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg mente høyresiden. Makan til skrivefeil i dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Flere som har feber ja? Men ja, vi hadde absolutt hatt godt av en ny midtstopper. Grekeren er rett og slett for dårlig. Carra begynner dessverre å bli for gammel (ennå mer gammle og treg ja). Wilson har ikke nådd helt opp. Skrtel mener jeg er kvalitet samme med Agger. Kelly har som sagt spilt mest HB, og vi trenger han vel egentlig der og. Har vel noen unge som Wisdom, men som ikke er helt der oppe ennå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvis ikke Kelly kan ta steget inn i midten og Flanagan få sjansen til høyre, da. Realistisk burde vi nok vente til neste sesong med det - men stopperparet Kelly/Wilson kan vi få glede av i ti år fremover. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå