Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt herlig når slike rivjern funker. Kan jo gjøre en enormt viktig jobb, men som ikke er så synlig.

En skrev dette btw, fikk meg til å le:

"Nowadays he's probably one of the best deff. midfielders in the world, what he has done for liverpool... its amazing."

Lenke til kommentar

Poulsen var visstnok ikke så ille i København for 10 år siden. Samme tid som Hodgson var trener. Det hadde nok en del å si.

Poulsen var veldig god i København, Schalke og Sevilla. Det gikk vel ikke like bra i juventus og han satt vel bare på benken der da vi kjøpte ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sitter ikke engang på benken i Liverpool.

Bråket i England har spredd seg til bl.a Manchester også nå. Ser skummelt ut med tanke på PL-starten. Vært en drittsommer igrunn, mye unødvenig voldshandlinger.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Den er meget pen, det er den. Har hjemmedrakta fra før, der er det 5 AGGER. Håper inderlig han er ferdig med skadene nå.

Fun thing: I kampen mot Chelsea etter at Torres gikk over, når Agger bare feide unna den lille rotta med albuen: Jeg reiste meg opp, brølte FUCK YEAH, og pekte på ryggen min.

(Jeg var på pub, må jeg kanskje si)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har vært skuffende stille på overgangsfronten de siste ukene. Vi trenger virkelig forsvarsspillere, så jeg krysser fingrene for at vi får inn en midtstopper og ventreback før vinduet stenger. Pr dags dato har vi bare Agger og Skrtel i midtforsvaret som holder PL-standard. Får vi f.eks. inn en spiller som Cahill ser det med en gang litt lysere ut.

Lenke til kommentar

Usikker på hvor mye vi skal legge i det, men av den siste videoen på .tv ser det ut som Suarez er innvolvert i full trening med resten av laget allerede. Har faktisk en liten følelse av at han kommer til å være innvolvert på lørdag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sansen for slike spillere. De ofrer deler av ferien de har rett på for å komme tidligere tilbake for å spille for klubben sin.

Slikt varmer som supporter, så all honnør til Lucas og Suarez som virkelig virker giret etter å komme i gang med en ny Premier League sesong.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aquiliani nettet for Italia. Viser god form. Sa dette om Liverpool

- Jeg er i en stor klubb. Jeg ville like å bli værende og spille, men overgangsmarkedet stenger 31. august. Vi får se
.

Litt kryptisk men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...