Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Og i denne kampen var jo Poulsen god: Synd det bare er så leeeenge siden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Litt herlig når slike rivjern funker. Kan jo gjøre en enormt viktig jobb, men som ikke er så synlig. En skrev dette btw, fikk meg til å le: "Nowadays he's probably one of the best deff. midfielders in the world, what he has done for liverpool... its amazing." Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Poulsen var visstnok ikke så ille i København for 10 år siden. Samme tid som Hodgson var trener. Det hadde nok en del å si. Poulsen var veldig god i København, Schalke og Sevilla. Det gikk vel ikke like bra i juventus og han satt vel bare på benken der da vi kjøpte ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Sitter ikke engang på benken i Liverpool. Bråket i England har spredd seg til bl.a Manchester også nå. Ser skummelt ut med tanke på PL-starten. Vært en drittsommer igrunn, mye unødvenig voldshandlinger. Endret 9. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Agger tror han står ovenfor hans beste sesong på lang tid. Ja, hva tror dere? Det er likevel skremmende dårlig bakover, noe som har blitt bevist i pre-season! Og ikke kom her og si at treningskamper er treningskamper. Få vekk Kyrre og send Carra på benken, kjøp Enrique og Cahill så ser det bedre ut!! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 RT @OptaAnfield: 1977 - On this day, in 1977, #LFC completed the signing of Kenny Dalglish from Celtic for a fee of £440,000. #lfc Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da har jeg vel bestemt meg. Så snart lønna kommer blir det bortedrakt 7 Suarez, PL-varianten. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har den du kommer ikke til å angre, Leo! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Den er meget pen, det er den. Har hjemmedrakta fra før, der er det 5 AGGER. Håper inderlig han er ferdig med skadene nå. Fun thing: I kampen mot Chelsea etter at Torres gikk over, når Agger bare feide unna den lille rotta med albuen: Jeg reiste meg opp, brølte FUCK YEAH, og pekte på ryggen min. (Jeg var på pub, må jeg kanskje si) 3 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har vært skuffende stille på overgangsfronten de siste ukene. Vi trenger virkelig forsvarsspillere, så jeg krysser fingrene for at vi får inn en midtstopper og ventreback før vinduet stenger. Pr dags dato har vi bare Agger og Skrtel i midtforsvaret som holder PL-standard. Får vi f.eks. inn en spiller som Cahill ser det med en gang litt lysere ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Agger blir definitivt neste mann på neste drakt jeg kjøper. Herlig å lese at han selv sier han er i perfekt form og tror de har funnet løsningen på skadeproblemene hans. Kan fort bli vår viktigste spiller denne sesongen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Usikker på hvor mye vi skal legge i det, men av den siste videoen på .tv ser det ut som Suarez er innvolvert i full trening med resten av laget allerede. Har faktisk en liten følelse av at han kommer til å være innvolvert på lørdag. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg ser ikke problemet. Det er da noen uker siden Copa America var ferdig? Må da ha hatt nok ferie nå? Det minste kravet en arbeidsgiver bør stille er at en ansatt (spiller) jobber 100% (trener for fullt) når han kommer tilbake fra ferie. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Virker som om jeg er den eneste som hadde trua på at Luis kom til å starte mtp laget i kamptråden. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tror han blir å finne på benken, men håper selvfølgelig at han starter, ingenting hadde vært bedre enn det. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har sansen for slike spillere. De ofrer deler av ferien de har rett på for å komme tidligere tilbake for å spille for klubben sin. Slikt varmer som supporter, så all honnør til Lucas og Suarez som virkelig virker giret etter å komme i gang med en ny Premier League sesong. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Aquiliani nettet for Italia. Viser god form. Sa dette om Liverpool - Jeg er i en stor klubb. Jeg ville like å bli værende og spille, men overgangsmarkedet stenger 31. august. Vi får se.Litt kryptisk men. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er på padden, så får ikke linket, men mange som melder at Enrique er en done deal nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da er det stor sjanse for at det ligger noe i det, så om det ikke er done deal så burde vi hvert fall være nærmere enn noengang. Hærli'. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Herlig om han er klar! Håper også inderlig at Aquilani blir i klubben, holder han seg skadefri så er han helt fantastisk og kan skape mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå