Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har sjekket litt rundt, og det virker som om alt er i 150x90 cm...det er gaaanske svært for å ha hengendes på en balkong Så, er det noen her som bruker balkongflagg? Hvor skaffet dere dette? Størrelse? Hva i hule bruker man på merseyside av sånne flagg? ...litt utrolig, men virker faktisk ikke som at det eksisterer noe sånt - skulle da tro at markedet er tilstede 150x90 er faktisk ikke så veldig stort. Det er normal flaggstørrelse Ser forresten at de har fått inn to typer til hos SamDodds nå, som ikke var der sist jeg sjekket. Vurderer å bestille flagg selv nå. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bestilte meg flagg fra Sam Dodds nå, og satser på at jeg har det før seriestart Er jo ikke store kostnaden (så sant ikke staten skal ha en haug i toll), så da sjekker jeg størrelse når jeg har det i hende Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 De sender vel fra Norge, så lenge du oppgir at du er fra Norge? Jeg slapp hvertfall både toll og moms når jeg bestilte drakt derfra. Uansett koster vel flaggene under 200,- og da er det jo toll- og momsfritt uansett. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 noen som har en ca aning på hvor mye en vanlig premier league kamp billett koster å se på anfield? Skal studere i england så blir endel fotballkamper å se tenker jeg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Prisene på biletter kjøpt direkte fra klubben ligger vel mellom 40 og 50 pund stort sett. Hvor og hva skal du studere? Flytter til England selv i september Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 skal studere 3d ved teeside university i middlesbrough, du da? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hehehehe (Twitter): unconfirmed reports suggest rioters broke into goodison park last night and caused thouands if pounds worth of improvements 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva er så morsomt med det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du ser at det siste ordet er "improvements", sant? Improvements betyr forbedringer på norsk :trollface: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Doh, selvfølgelig. Trøtt. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "Poulsen klar for å kjempe om plass på laget" Yeah, right. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "Poulsen klar for å kjempe om plass på laget" Yeah, right. Får tøff konkurranse, men hadde vært fint om han hadde blomstret. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "Poulsen klar for å kjempe om plass på laget" Yeah, right. Får tøff konkurranse, men hadde vært fint om han hadde blomstret. Vel.... Har man visnet så har man visnet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "Poulsen klar for å kjempe om plass på laget" Yeah, right. Får tøff konkurranse, men hadde vært fint om han hadde blomstret. Vel.... Har man visnet så har man visnet. Man kan alltids finne tilbake . Har liten tro på at Poulsen skal greie det, men ingenting hadde vært bedre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "Poulsen klar for å kjempe om plass på laget" Yeah, right. Får tøff konkurranse, men hadde vært fint om han hadde blomstret. Vel.... Har man visnet så har man visnet. Man kan alltids finne tilbake . Har liten tro på at Poulsen skal greie det, men ingenting hadde vært bedre. Pool måtte vel se noe i han da de først kjøpte han. Men tror heller ikke det skjer, ihvertfall ikke i så stor grad at han får fast plass. Shaun Wright-Phillips er forøvrig et godt eksempel på en spiller som blomstrer igjen etter noen år i sumpa. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hogdson så noe i han . Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, Hodgson var den eneste i verden som ville hente ham. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Om du siktar til episoden i 09 der Benitez visstnok ville ha Poulsen, så begynte vel Rafa å le då ein journalist konfronterte han med ryktet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ganske sikker på at det var heller få personer med unntak av Hodgson involvert eller assosiert med Liverpool som var positive til Poulsen ... Men, til hans fairness, han funker sikkert helt greit på lag som WBA (hint hint, Roy). Og jeg har faktisk sett ham spille bra kamper, selv om antallet kan telles på én hånd og det er så lenge siden at jeg ikke husker årstallet i farten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Poulsen var visstnok ikke så ille i København for 10 år siden. Samme tid som Hodgson var trener. Det hadde nok en del å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå