Smågal Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ble Glenny skada ja..... fffffffffffffffffffffffuuu Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen her som seriøst mener topp 4 er realistisk for dere i år? Bare lurer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen her som seriøst mener topp 4 er realistisk for dere i år? Bare lurer. Jepp Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Knallflott med det norske banneret. Hvilket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En gjeng (norske antagelivis) supportere laget en banner\plakat angående oslo-tragedien. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Var et banner det stod Oslo & Utoya på, etterfulgt av en tekst jeg ikke fikk helt med meg i slengen, men stod noe på norsk hvert fall. Kanskje andre fikk med seg teksten? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen her som seriøst mener topp 4 er realistisk for dere i år? Bare lurer. Jeg tipper vi er med i kampen om fjerdeplassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Aurelio holdt stand, byttet ut for Jack. Endret 6. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ja. Da er det bare å gratulere Aurelio med 45 skadefri minutt. En spiller jeg liker. Bare han holder seg skadefri ut sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen her som seriøst mener topp 4 er realistisk for dere i år? Bare lurer. Tror Liverpool gjør det skarpt i Europa. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Brian Durand på twitter: Good news. Its not @glen_johnson 's hamstring that forced him off. Slight tweak in the calf. Precaution. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Agger ut, grekeren inn. Veldig imponert av Agger i dag. Han har jo gjort skjære spissen av seg, dansken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kuyt\Kyriakos! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ingen stor kamp, men likevel godt å se oss holde nullen og fremsto nogenlunde solide bakover - og at Aurelio holdt seg skadefri Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kuyt\Kyriakos! Så ut som Kyrre for meg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Var nok Kyrre ja Forøvrig også hyggelig å høre The Kop synge Rafa-sangen igjen også! 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen her som seriøst mener topp 4 er realistisk for dere i år? Bare lurer. Femte eller sjetteplass er realistisk. Fjerdeplass er mulig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gratis drakt til den som tipper rett minutt aurelio går ut med skade ^^ Synes du bare kan gi meg den drakten uansett Veritas. Veldig fornøyd at vi vinner og holder nullen. Klar forbedring spillemessig i forhold til VIF kampen feks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Var nok Kyrre som var sist på ballen ja. Bra defansivt idag, som har vært Liverpools største problem. Adam og Downing vokste bedre i rollene sine, Henderson trenger nok tid på seg(slik som Lucas og Spearing trengte) Kelly og Agger gjorde en knalljobb idag. Mål av Carroll er godkjent, men formen må finnes. Summa sumarum en god generalprøve før Sunderlandkampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå