Varmo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fourth Official News about Jose Enrique fee agreed should be imminent #LFC Brian Durand Just had word from 'Deep Throat' that the Enrique fee is agreed at £5.5m Dominic Campbell On another note, looks like the Enrique deal is drawing near to an end. Clubs have said to agreed a fee. Mulig vi snart har en ny VB. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Regner dette som ganske bankers nå som så mange melder det, spørsmålet er hva prisen blir. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Not going to happen som han sa, jeg ler enda. Har letet etter innlegget hele kvelden, men finner det ikke. Tror det var gynokologen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Istedenfor å beholde Anelka, som vi kunne få til en grei pris hvis jeg husker rett, kjøper vi Cheyrou, Diao og Diouf, og to utrolig triste sesonger påfølger. Lett å være etterpåklok. På det tidspunktet var de aller fleste begeistret for kjøpene. Husker jeg så Diouf i VM for Senegal mot Sverige, og sjelden har vi sett en spiller dominere så til de grader som han gjorde i den kampen. Alle Liverpool-supportere var da i ekstase over at vi skulle få en slik spiller til klubben. Dessverre var VM det året hans høydepunkt i karrieren, og deretter gikk det veldig bratt nedover. Anelka var også en spiller som ikke slo helt igjennom hos oss, og som de fleste regnet med var "over the top". Ikke så lett å forutsi hva framtiden vil bringe, med andre ord. Jeg hadde selv stor tro på både Diouf og Cheyrou i 2002, og var skeptisk til kjøp av Anelka. Poenget mitt var egentlig bare hvor stor betydning et eneste sommervindu kan ha for de neste sesongene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ahh, ser frem til kampen i kveld. Første på Anfield, mot god motstand, siste oppkjøringskamp og første for året jeg får sett direkte. Woohoo. Synd at vi mangler Stevie, Suarez og Lucas. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 trodde leiva skulle spille, fikk hvert fall det intrykket fra twitter: LucasLeiva87 Lucas Leiva Time to rest and be ready for tomorrow . Good night all #YNWA Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Aha, da gjør han nok det! Regnet bare med at han slapp etter Copa. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Æsj, skal på festival, så får ikke sett kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Denne kampen skal sees, spent på det defansive. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er også spent på det defensive. Regner med det blir Johnson+Carra+Agger bak hvertfall, og så enten Insua eller Kelly som den andre backen. Ser Aurelio er tilbake i trening også, kanskje han får spille litt? Håper Aquilani får spille en omgang, lett vår beste spiller i pre-seasonkampene. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjøpte meg LFC-Tv nå for denne kampen. Forventer bedre spill nå, kun èn uke til seriestart. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjøpte meg LFC-Tv nå for denne kampen. Forventer bedre spill nå, kun èn uke til seriestart. Går den ikke på ESPN og ikke LFCTV? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 De viser den på .tv. Står så i alle fall. Med 1 times sending før kampen til og med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 De skal sende den online, ja. Sendes også på TV2 PL1 for de som har den. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 De viser den på .tv. Står så i alle fall. Med 1 times sending før kampen til og med. Sweet! Slipper jeg å surre med dårlige streams Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Blir nok å se den på sumo for min del. Gledes! Endret 6. august 2011 av Benitez Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 God ellever. Spennende med Downing, Adam og Aquilani fra start. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Man skulle tro at Kenny vil beholde Aquilani når han brukes i siste pre season-kamp så tett opp mot seriestart. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eller at han er på utstilling. Noen som har Valencias lag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Netter Carroll idag så får han godkjent-stempel angående pre-season av meg. Har ikke vært all verdens men to-tre mål selv om man har vært i uform er ikke så dumt. MEN han bør vise bedre takter snarest. Endret 6. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå