Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
damiencomolli1 damien comolli (not)

Joey Barton? There's more chance of Jova winning the Balon D'Or this season.#LFC.

2 hours ago

So true

Lenke til kommentar

Siden Barton høylydt erklærer seg som en toffee/evertonian/blueshite hver gang han får sjansen, kommer han neppe til å bli Liverpool-spiller ja. Ser for meg at Everton kan være klubben som snapper ham opp, eventuelt Manchester United hvis det er noe hold i ryktene om at de er interessert.

Lenke til kommentar

Men Bruno Cheyrou scoret jo. Han var jo Liverpoolspiller en periode ("Den nye Zidane", kalte vi ham. Åh, så feil vi tok)

Cheyrou ja...for noen kjøp vi gjorde sommeren 2002. Vi hadde alle forutsetninger til å befeste oss i toppen etter å ha kommet på andreplass i ligaen, kvartfinale i CL og seier i FA-cupen i forrige sesongen, men neida. Istedenfor å beholde Anelka, som vi kunne få til en grei pris hvis jeg husker rett, kjøper vi Cheyrou, Diao og Diouf, og to utrolig triste sesonger påfølger.

liverpoolsigningsrw9.jpg

Lenke til kommentar

Jaok. Det er vel han og Paul Jones som nevnes i artikkelen jeg ikke skal greie å kjenne av de som har stått i mål siden Grobbelaar (MED FORBEHOLD).

Rettestaven må nok ut her. Det var storebroren til den godeste Bruno som spilte i går. Benoit Cheyrou heter han.

Det er mottatt! Beklager hastekonklusjonen.

Lenke til kommentar

Istedenfor å beholde Anelka, som vi kunne få til en grei pris hvis jeg husker rett, kjøper vi Cheyrou, Diao og Diouf, og to utrolig triste sesonger påfølger.

Lett å være etterpåklok. På det tidspunktet var de aller fleste begeistret for kjøpene. Husker jeg så Diouf i VM for Senegal mot Sverige, og sjelden har vi sett en spiller dominere så til de grader som han gjorde i den kampen. Alle Liverpool-supportere var da i ekstase over at vi skulle få en slik spiller til klubben. Dessverre var VM det året hans høydepunkt i karrieren, og deretter gikk det veldig bratt nedover. Anelka var også en spiller som ikke slo helt igjennom hos oss, og som de fleste regnet med var "over the top".

Ikke så lett å forutsi hva framtiden vil bringe, med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...