Populært innlegg Leaf Skrevet 2. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Edit: bilde lagt ved. Endret 2. august 2011 av Leaf 16 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Milan Jovanovic er klar for Anderlecht, melder den belgiske klubben på sin twitterkonto. Yey , one down four to go 1 Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Noen som klarer høre noe av det som blir sagt her? Aquilani and Comolli talking about his future? Edit: Skrivefeil... Endret 2. august 2011 av mortenandre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 damiencomolli1 damien comolli (not)Joey Barton? There's more chance of Jova winning the Balon D'Or this season.#LFC. 2 hours ago So true Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Siden Barton høylydt erklærer seg som en toffee/evertonian/blueshite hver gang han får sjansen, kommer han neppe til å bli Liverpool-spiller ja. Ser for meg at Everton kan være klubben som snapper ham opp, eventuelt Manchester United hvis det er noe hold i ryktene om at de er interessert. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 damiencomolli1 damien comolli (not)It's very difficult negotiating with Mike Ashley. The only currently [sic] he deals in is pies.#LFC Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 United tapte 8-2 mot Marseille. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tjah...de brukte blant annet gammel Bartez og Ginola. Så du burde ikke legge veldig mye i det resultatet. Men det var jo en morsom kamp, for all del. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Milan Jovanovic er klar for Anderlecht, melder den belgiske klubben på sin twitterkonto. Yey , one down four to go Også LFC melder dette på sine offisielle sider: Jovanovic deal agreed Medical og kontrakt igjen, da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tjah...de brukte blant annet gammel Bartez og Ginola. Så du burde ikke legge veldig mye i det resultatet. Men det var jo en morsom kamp, for all del. Vet det, bare nevnte det jeg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe, "United" stilte blant annet med en 58år gammel popstjerne for å nevne noe, mens Marseille stilte toppet. Welbeck og Cleverly nettet hvert sitt før de gikk av i pausen forresten, da var det 2-2. Just sayin. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Men broren til Bruno Cheyrou scoret jo. Bruno, som jo var Liverpoolspiller en periode ("Den nye Zidane", kalte vi ham. Åh, så feil vi tok) Edit: fiksa litt. Endret 3. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Endelig kvitt slangen! Latterlig. Gav oss ingenting annet enn utgifter den fyren.. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Men Bruno Cheyrou scoret jo. Han var jo Liverpoolspiller en periode ("Den nye Zidane", kalte vi ham. Åh, så feil vi tok) Cheyrou ja...for noen kjøp vi gjorde sommeren 2002. Vi hadde alle forutsetninger til å befeste oss i toppen etter å ha kommet på andreplass i ligaen, kvartfinale i CL og seier i FA-cupen i forrige sesongen, men neida. Istedenfor å beholde Anelka, som vi kunne få til en grei pris hvis jeg husker rett, kjøper vi Cheyrou, Diao og Diouf, og to utrolig triste sesonger påfølger. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nå er jeg utrolig dum, men hvem er keeperen? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Nå er jeg utrolig dum, men hvem er keeperen? Patrice Luzi Endret 3. august 2011 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Rettestaven må nok ut her. Det var storebroren til den godeste Bruno som spilte i går. Benoit Cheyrou heter han. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jaok. Det er vel han og Paul Jones som nevnes i artikkelen jeg ikke skal greie å kjenne av de som har stått i mål siden Grobbelaar (MED FORBEHOLD). Rettestaven må nok ut her. Det var storebroren til den godeste Bruno som spilte i går. Benoit Cheyrou heter han. Det er mottatt! Beklager hastekonklusjonen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Istedenfor å beholde Anelka, som vi kunne få til en grei pris hvis jeg husker rett, kjøper vi Cheyrou, Diao og Diouf, og to utrolig triste sesonger påfølger. Lett å være etterpåklok. På det tidspunktet var de aller fleste begeistret for kjøpene. Husker jeg så Diouf i VM for Senegal mot Sverige, og sjelden har vi sett en spiller dominere så til de grader som han gjorde i den kampen. Alle Liverpool-supportere var da i ekstase over at vi skulle få en slik spiller til klubben. Dessverre var VM det året hans høydepunkt i karrieren, og deretter gikk det veldig bratt nedover. Anelka var også en spiller som ikke slo helt igjennom hos oss, og som de fleste regnet med var "over the top". Ikke så lett å forutsi hva framtiden vil bringe, med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå