Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

100 % enig. Men Norwich har enda flere engelskmenn, så egentlig synes jeg de fortjener å vinne ligaen.

Om de gjør det er jo en annen ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mye poeng i å holde på en spiller som vil bort.

Vi kan nok takke de forrige eierne for at laget ble såpass svekket på slutten av deres tid i klubben.

Grunnen til at Alonso ville bort var fordi han ble lagt ut for salg for å forsvare et kjøp at Barry

Det var året før og da hadde han nettopp gjennomført en såpass dårlig sesong at mange av supporterne ville ha alsonso ut. Alonso spilte mye bedre sesongen deretter, var fast på laget og tydelig ønsket av Benitez og klubben. Men det hjalp ikke stort da Real Madrid lokket.

Lenke til kommentar

Og Barry skulle fortsette videre i sitt elskede Villa, men så kom City med en haug penger... Sånt vil man ikke ha.

Og btw, gunnersa blir veldig butthurt hvis man nevner antall engleskmenn i stallen. En litt koslig observasjon bare.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Og btw, gunnersa blir veldig butthurt hvis man nevner antall engleskmenn i stallen. En litt koslig observasjon bare.

Ja og nei. Reagerer bare på at noen prøver å forsvare alt det tafatte Pool har prestert de siste åra med at de fortjener ligaen mer pga antall engelskmenn. Som forøvrig alle som en utenom Gerrard er middelmådige og overprisa.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å bli klok på Aquilani. Selv om han hadde et bra antall assist ifht antall spilte kamper i fjor imponerte han ikke nevneverdig. Potensielt en god spiller offensivt, men en bra kamp mot VIF gjør ikke han til vår beste midtbanespiller bare sånn. Spessielt når vi ikke har ballen sliter han med å gjøre noe nytte for seg, hverken særlig løpssterk, taklingssterk eller fysisk sterk, ikke god til å plassere seg klokt når vi forsvarer oss.. Jeg har lenge vært for å selge Aquilani, i hvert fall når han angivelig vis skal ha høye ønsker om å heller spille for en italiensk klubb. Det kan jo kanskje indikere at han ikke har veldig høye tanker om seg selv i PL? Hvem vet, jeg synest i hvert fall han hadde store problemer i PL. Selvsagt hadde det vært utrolig kjekt med en leken offensiv spiller der fremme, men p.d.d vil jeg nok fortsatt rangere både Gerrard og Meireles foran Aquilani.

Lenke til kommentar

På en annen side øker forhåpentligvis Aquilani markedsverdien sin med godt offensivt spill nå pre-season. Jeg er en av de som vil beholde han, ovenfor Meireles til og med, Aquilani viker ikke mye for han, snarere tvert i mot.

Sålenge liverpool prøver å bli kvitt ham er det kjøpers marked. På samme måte som vi ikke ville gå opp i pris for Adam da vi visste han ville bort, vil eventuelle kjøpere av aquilani bare vente til vi blir desperate nok.

Lenke til kommentar

Sålenge liverpool prøver å bli kvitt ham er det kjøpers marked. På samme måte som vi ikke ville gå opp i pris for Adam da vi visste han ville bort, vil eventuelle kjøpere av aquilani bare vente til vi blir desperate nok.

Sant nok det du sier.

Men tror du Aquilani vil bli desperat etter å forlate Liverpool om han får spille da?

Det største problemet her er jo at forrige administrasjon og Roy Hodgson bestemte seg for å låne ut Aquilani når vi faktisk trengte han. Samtidig som de gir han et realt slag i trynet (understatement deluxe) ved å låne han ut, kjøpe inn Poulsen! og satse på han i stedet.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å bli klok på Aquilani. Selv om han hadde et bra antall assist ifht antall spilte kamper i fjor imponerte han ikke nevneverdig. Potensielt en god spiller offensivt, men en bra kamp mot VIF gjør ikke han til vår beste midtbanespiller bare sånn. Spessielt når vi ikke har ballen sliter han med å gjøre noe nytte for seg, hverken særlig løpssterk, taklingssterk eller fysisk sterk, ikke god til å plassere seg klokt når vi forsvarer oss.. Jeg har lenge vært for å selge Aquilani, i hvert fall når han angivelig vis skal ha høye ønsker om å heller spille for en italiensk klubb. Det kan jo kanskje indikere at han ikke har veldig høye tanker om seg selv i PL? Hvem vet, jeg synest i hvert fall han hadde store problemer i PL. Selvsagt hadde det vært utrolig kjekt med en leken offensiv spiller der fremme, men p.d.d vil jeg nok fortsatt rangere både Gerrard og Meireles foran Aquilani.

Sant skal sies at han forbedra seg enormt på disse områdene i Juventus ifjor. Han spilte aldri offensiv midtbane spiller ifjor, men en mer allrounder. Jeg tror dere gjør dumt i å selge fyren, han er i det minste 100 ganger bedre enn Adam.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dårlig kamp i går, men for en dag! Utrolig gøy på Saras, og utrolig gøy å få hilse på og ta bilde med John Henry! Litt artig var det og at det kom ei dame og lurte på adressen, og etthvert viste det seg å være kona hans.

Koselig gjort også av Ayre og legge ned blomster ved domkirka

Lenke til kommentar

Sant nok det du sier.

Men tror du Aquilani vil bli desperat etter å forlate Liverpool om han får spille da?

Virker som om klubben er mer desperat etter å bli kvitt han, en aqua er på å dra. Uansett er det vel ikke plass til ham i en førsteelver dersom vi antar at kenny har tenkt å bruke spillerne han har kjøpt.

Selv mener jeg aqua er bedre enn spillerne vi har kjøpt og det vil være en tabbe å selge ham, men tror det er avgjort at han skal bort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som flere britiske reportere og Liverpool-supportere er skuffet over gårsdagens kamp, naturlig nok. Vålerenga ligger på 218. plass på UEFA-rankingen. Det virker derimot ikke som om de er klar over at de faktisk spilte mot et ekstremt redusert lag. Er det noe som bør gjøres klart for dem, eller er det bare å strø salt i såret? Nå tenker jeg ikke på dere norske Pool-"supportere", men de britiske som mest sannsynlig har null peiling på norsk fotball og sikkert trodde vi stilte med fullt lag.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...