Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Keepere har de siste årene vært en problematikk for alle storklubben i PL og jeg synes Liverpool har kommet seg greit gjennom. Jeg håper og tror Reina kan være vår Schmeichel.

Lenke til kommentar
Tror Heinze blir et bomkjøp. Gaz kommer til å slakte han i neste møte mellom Pool og United.

9249567[/snapback]

 

Et veldig godt og gjennomtenkt resonnement :no:

 

Tenkt lenge på den?

9249729[/snapback]

Ikke tenkt lenge på den nei, men har mine små tvil i om han greier å holde seg proffesjonell ovenfor en spiller som gikk til Liverpool. Vi vet jo alle hvor intenst Gaz hater Liverpool.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig tror jeg Heinze er god nok for både United og Liverpool, men om Liverpool bør kjøpe ham er en helt annen sak. Er ikke helt komfortabel med det selv. I begynnelsen var jeg positiv, da jeg mener at Riise ikke er god nok, men nå er jeg mer kjølig.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Hvis, jeg sier hvis, Reina går på en gedigen smell så skal det ikke være et problem for oss å hente inn en klassekeeper.

9246634[/snapback]

 

Er det ikke det som er tingen i liverpool, keeperene står som guder de par første sesongene så går alt til dundas, med keepertabber i hue og ræva :cool:

 

Før noen skal slenge dritt om keepere i United så trumfer jeg dere alle med en gang og sier Massimo Taibi så er den saken ut av verden :p

9246693[/snapback]

Da sier jeg Mark Bosnich og Carroll :!:

9246717[/snapback]

 

Haha :!:

 

Helvete, mareritt om 0-0 mot Villa i natt. Våkna heldigvis og innså at det bare var fredag. :p

9247497[/snapback]

 

Haha! Klassiker, bruker å ha det selv. Doh, drømmene mine bruker ikke å vær så avanserte at de inneholder neste motstander

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...