Reg2000 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Pinlig dårlig mot et b-preget bånnlag i tippeligaen. Det var vel femte kampen på rad som vi slipper inn tre mål og fortsatt har vi ikke prøvd å kjøpe en forsvarsspiller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Pinlig dårlig mot et b-preget bånnlag i tippeligaen. Det var vel femte kampen på rad som vi slipper inn tre mål og fortsatt har vi ikke prøvd å kjøpe en forsvarsspiller. Problemet er ikke at vi ikke har penger til å kjøpe en forsvarer, men at lønnsbudjettet ikke er helt friskt. Så derfor må vi bli kvitt spesielt skrap som Jovanovic, Poulsen, med mer for å frigjøre penger i lønnsbudsjettet. Skal love deg at med Jovanovic borte, så frigjør det en relativt heftig lønnssum for å si det sånn. Kan sikkert få 2 spillere på samme lønna som han hever alene. Eventuelt en stjernestopper med litt til overs i lønnsbudsjettet i stedet. Endret 1. august 2011 av Cappo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 En mann som hever seg over middels Tippeliga-nivå idag(hele pre-season også forsåvidt), og han gjør vi alt vi kan for å selge...sorry Kenny - men nå må du våkne!! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Pinlig dårlig mot et b-preget bånnlag i tippeligaen. Det var vel femte kampen på rad som vi slipper inn tre mål og fortsatt har vi ikke prøvd å kjøpe en forsvarsspiller. Problemet er ikke at vi ikke har penger til å kjøpe en forsvarer, men at lønnsbudjettet ikke er helt friskt. Så derfor må vi bli kvitt spesielt skrap som Jovanovic, Poulsen, med mer for å frigjøre penger i lønnsbudsjettet. Skal love deg at med Jovanovic borte, så frigjør det en relativt heftig lønnssum for å si det sånn. Kan sikkert få 2 spillere på samme lønna som han hever alene. Eventuelt en stjernestopper med litt til overs i lønnsbudsjettet i stedet. Det er en myte som har levd litt for lenge. Jovanovic fikk en sign on fee som ble spredd ut over et år som en del av lønna. Vi sparer ikke så mye i lønnsutgifter på å bli kvitt ham. Skal vi spare lønn bør vi nok heller kvitte oss med f.eks cole og carra. Forøvrig er det ikke spesielt imponerende av kenny og co om vi nå må selge før vi kan kjøpe med tanke på at vi har brukt mange millioner på midtbanespillere det er tvilsomt om vi trenger før vi har kjøpt forsvarspillerene vi sårt trenger. Det snakkes også om at de nye spillerne trenger tid til å komme inn i laget, mens vi knapt nok har sett dem i preseason kampene? Endret 1. august 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg ser at det er noen som sier "resultatene betyr ingenting" nå, men det må være urovekkende at dere virker helt ute av form. Jeg ser ikke for meg at dere starter sesongen spesielt bra. Carroll virker (som jeg nevnte forrige sesong) middelmådig. En god duellspiller, men svak med ball. Jeg tror en Suarez i knallform, slik han virket i Copa America blir viktig for dere denne sesongen. Dere har generelt et særdeles temposvakt lag. Det var en morsom kamp å se for øvrig. Backene deres ble lurt gang på gang av H. Nilsen og D. Leigh, i tillegg til at Fellah fikk slå en fin liten tunnel på Flanagan(?). Forhåpentligvis får Vålerenga litt selvtillit etter dagens kamp. Aquilani var vel den eneste som virket som han var klar for Premier League-spill i dag. 1 Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 En mann som hever seg over middels Tippeliga-nivå idag(hele pre-season også forsåvidt), og han gjør vi alt vi kan for å selge...sorry Kenny - men nå må du våkne!! Er ikkje det ganske åpenbart at vi prøver å selge Aquilani fordi han sjølv vil vekk? Kenny har vert ganske klar på at spelarar som ikkje ønskjer å vere i klubben er ikkje klubben interessert i å ha heller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Suarez kommer til å bli utrolig viktig. Dere har nesten ikke fart frampå der. Skjønner ikke helt signeringene av Henderson og Adam. Downing er bra nok han, men bør komplementeres av en raskere kant på den andre siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg var der. Til dere som så på TVen og hadde litt mer oversikt: Er dere enig i at Liverpoolsuppporterne ga veldig dårlig lyd fra seg? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har aldri tvilt på Aquilanis kvaliteter. Har mer tvilt på om han virkelig vil spille i England. Håper såklart at han viser vilje og at han får spille. Dagens match: + Agger netter to mål. Lett vår beste stopper. Viser offensiv vilje og har en bra skuddfot. + Aquilani viser seg som en kvalitetsspiller den tida han får spille. Lover godt om han blir. + Shelvey. Føler det er en litt lite synlig spiller, men som gjør det meste bra. + Carroll får seg et mål. Ellers var han noe tam. Er uansett en spiller som er avhengig av andre. - Vi slipper inn tre mål og klarer ikke bedre enn uavgjort mot VIF. Det skal ikke skje uansett. - Backene våre var ræva defensivt. Johnson ok offensivt. Kelly friskt innhopp, men igjen bare offensivt. - Tempoet generelt er alt for dårlig. Synes også ting blir litt for knotete når vi først er i angrep. - Minte meg litt om England under VM 10. Er det rett og slett et feilskjær å satse så engelsk? - Som bringer meg inn på Henderson. Vår dårligste i dag. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Suarez kommer til å bli utrolig viktig. Dere har nesten ikke fart frampå der. Skjønner ikke helt signeringene av Henderson og Adam. Downing er bra nok han, men bør komplementeres av en raskere kant på den andre siden. Suarez blir nok ofte den andre "kanten" med kun Carrol som ren spiss. - Minte meg litt om England under VM 10. Er det rett og slett et feilskjær å satse så engelsk? - Som bringer meg inn på Henderson. Vår dårligste i dag. Etter min mening helt klart ja. Engelske spillere er dyre og engelsk talentarbeid har vært en katastrofe i mange år. Engelsk presse er verdensmestere i å hype opp lokale spillere for å øke prisen på selv middelmådige spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 - Minte meg litt om England under VM 10. Er det rett og slett et feilskjær å satse så engelsk? - Som bringer meg inn på Henderson. Vår dårligste i dag. Etter min mening helt klart ja. Engelske spillere er dyre og engelsk talentarbeid har vært en katastrofe i mange år. Engelsk presse er verdensmestere i å hype opp lokale spillere for å øke prisen på selv middelmådige spillere. Nå har Liverpool nok engelskspillere på laget og fortjener dermed å vinne Premier League mer enn for eksempel Arsenal. Mener jeg. Men dere kommer ikke så langt med bare det. Store verdensstjerner som Mata, Pastore, Hazard, Ronaldo, Vidic, Iniesta m.f er helt essensielt for et lag til å fungere maksimalt. Sånn det ser ut nå er ikke Liverpool gode nok for topp 4 i mine øyne. Selv om det er vanskelig å vurdere utifra treningskamper. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nå har Liverpool nok engelskspillere på laget og fortjener dermed å vinne Premier League mer enn for eksempel Arsenal. Mener jeg. Limbeck? 4 Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Alonso > Henderson/Adam/Meireles/Aquilani Tror jeg aldri kan tilgi Benitez og resten av gjengen som bestemte seg for å selge ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Limbeck? Hva? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Alonso > Henderson/Adam/Meireles/Aquilani Tror jeg aldri kan tilgi Benitez og resten av gjengen som bestemte seg for å selge ham. Det er ikke så mye poeng i å holde på en spiller som vil bort. Vi kan nok takke de forrige eierne for at laget ble såpass svekket på slutten av deres tid i klubben. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Limbeck? Hva? Sorry, trodde det var brukeren Limbeck som skrev siden det normalt sett bare pleier å være han som presterer å skrive slikt bullshit. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aha, skjønner. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er ikke så mye poeng i å holde på en spiller som vil bort. Vi kan nok takke de forrige eierne for at laget ble såpass svekket på slutten av deres tid i klubben. Grunnen til at Alonso ville bort var fordi han ble lagt ut for salg for å forsvare et kjøp at Barry Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nå har Liverpool nok engelskspillere på laget og fortjener dermed å vinne Premier League mer enn for eksempel Arsenal. Mener jeg. 100 % enig. Men Norwich har enda flere engelskmenn, så egentlig synes jeg de fortjener å vinne ligaen. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå