Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvor bøsse er Carroll a, haha, for ei kråke. Ekke verdt halvparten av Welbeck engang og dere betalte £35m - gratulerer. Henderson, Adam, Downing og Carroll. Må være den verste sommerehandelen noensinne, uansett klubb. 6-8plass er realistisk for det materialet der.7

Får dere ikke en god start på sesongen så spår jeg hodgson tider all over again.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å redigere kommentaren min å legge til at jeg blir kvalm over alt uinformert og hat som blir skrevet på vg.no forumet. Det er en enkel treningskamp, om de så taper 10-0 betyr det fint lite. Og hvem dømmer Carool nord og ned etter 35min mot vif? Og i tillegg de nye spillerne som knapt har fått sjansen til å vise seg frem? Vi har sett det så mange ganger hvor lite treningskamper betyr, klart det KAN gi en pekepinne hvor laget ligger, men det er ingen fasit. Litt mindre hat, og bruk hode game, for det der var tragisk. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor det er så kult å hate og lyve i stedet for å være rivaler.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Næmmen, hei game! Husker du at du sa Suarez var middelmådig på sitt beste osv? kniz, snakkes!

Ja, kan være at jeg tok en sjelden feil i Suarez, men vi får vente å se nå denne sesongen. I vår imponerte han meg, det skal jeg innrømme. Meireles var jo like grå som jeg skrev, forresten. Mediocre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Regner med dette er siste sesongen til Carra som aktiv fotballspiller ja. Tipper han blir rotert ut fra første 11'rn løpet av sesongen.

Blir nok en mer delaktig i trenerteamet. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...