Old Game Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvor bøsse er Carroll a, haha, for ei kråke. Ekke verdt halvparten av Welbeck engang og dere betalte £35m - gratulerer. Henderson, Adam, Downing og Carroll. Må være den verste sommerehandelen noensinne, uansett klubb. 6-8plass er realistisk for det materialet der.7 Får dere ikke en god start på sesongen så spår jeg hodgson tider all over again. 6 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Jeg skulle til å redigere kommentaren min å legge til at jeg blir kvalm over alt uinformert og hat som blir skrevet på vg.no forumet. Det er en enkel treningskamp, om de så taper 10-0 betyr det fint lite. Og hvem dømmer Carool nord og ned etter 35min mot vif? Og i tillegg de nye spillerne som knapt har fått sjansen til å vise seg frem? Vi har sett det så mange ganger hvor lite treningskamper betyr, klart det KAN gi en pekepinne hvor laget ligger, men det er ingen fasit. Litt mindre hat, og bruk hode game, for det der var tragisk. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor det er så kult å hate og lyve i stedet for å være rivaler. Endret 1. august 2011 av Everket 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Næmmen, hei game! Husker du at du sa Suarez var middelmådig på sitt beste osv? kniz, snakkes! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hehe, måtte være hands også da. ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hele Liverpool er jo Championship-materiale i enkeltes øyne. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Fant endelig en stream til kampen, sitter i Valencia.. Gleder meg til å se Downing, Adam og Hendo! Har enda ikke fått sett noen av pre-seasonkampene grunnet manglende internett på ferie. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Næmmen, hei game! Husker du at du sa Suarez var middelmådig på sitt beste osv? kniz, snakkes! Ja, kan være at jeg tok en sjelden feil i Suarez, men vi får vente å se nå denne sesongen. I vår imponerte han meg, det skal jeg innrømme. Meireles var jo like grå som jeg skrev, forresten. Mediocre. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Read, laugh, ignore. Bra det ikke er PL-kamp kan man si. Vil se Sterling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg regner med at LFC tar det her og gruser VIF i andre omgang. Men det er jo morsomt så lenge det varer, eller hva? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Carragher har ikke lenger noe på en fotballbane å gjøre. Samme nivå som Neville hadde før han la opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Regner med dette er siste sesongen til Carra som aktiv fotballspiller ja. Tipper han blir rotert ut fra første 11'rn løpet av sesongen. Blir nok en mer delaktig i trenerteamet. Endret 1. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aquilani must stay! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aquilani must stay! Ser jævla mye bedre ut enn resten, for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aquilani, fantastisk spiller! 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Faen meg bare Aquilani som gjør noe som helst der ute. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Da blir det ikke Seppuku likevell. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det bare jeg som roter nå, eller har de fleste ønsket han bort? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå