Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg tror at N'Gog som back-up for Suarez og Carroll blir altfor tynt. Bare se på Man United: Rooney, Berbatov, Chicharito og nå fremmadstormede Danny Welbeck som ser ut til å bli på Old Trafford denne sesongen.

Forsvaret er lagdelen som Kenny og Comolli er nødt til å gjøre noe med. Og det allerede i nåværende overgangsvindu. Midtstopperplassen er til å grøsse av, venstrebacken mangler et klart førstevalg.

Ang å styrke forsvaret er jeg helt enig, her må det helst 2 spillere inn. Håper begge kan gå rett inn på laget.

Ang spissplassen føler jeg det er en plass vi har god dekning.

Vi spiller med 1 midtspiss og har Andy Carroll, Luis Suarez, Dirk Kuyt og David N`Gog som kan spille der. Hvis førstevalget blir skadet så går Kuyt inn, hvis han er borte går Suarez inn sentralt. Så David N`Gog er i praksis et 4.valg.

Suarez og Kuyt er i utgangspunktet vinger, men går inn sentralt og blir erstattet av Downing, J.Cole, Maxi, Henderson, Meireles.

Så jeg mener vi er meget godt dekket opp på spissplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
damiencomolli1 damien comolli (not)

Just been examining Gerrards groin. It looks absolutely superb to me.#LFC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Das team

Lagoppstilling

Reina

Johnson

Agger

Carragher

Robinson

Henderson

Spearing

Adam

Downing

Carroll

Kuyt

benk

N'Gog

Kelly

Aquilani

Shelvey

Sterling

Flanagan

Doni

Sama

Lenke til kommentar

Svak dommer, soleklar holding fra Carragher og muligens rødt. Men nå det er sagt tror jeg straffen var feil. Morsom kamp så langt. Og hvem bryr seg om resultatet, det har fint lite å si, liverpool blir bra i år det føler meg jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...