YNWA32 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg tror at N'Gog som back-up for Suarez og Carroll blir altfor tynt. Bare se på Man United: Rooney, Berbatov, Chicharito og nå fremmadstormede Danny Welbeck som ser ut til å bli på Old Trafford denne sesongen. Forsvaret er lagdelen som Kenny og Comolli er nødt til å gjøre noe med. Og det allerede i nåværende overgangsvindu. Midtstopperplassen er til å grøsse av, venstrebacken mangler et klart førstevalg. Ang å styrke forsvaret er jeg helt enig, her må det helst 2 spillere inn. Håper begge kan gå rett inn på laget. Ang spissplassen føler jeg det er en plass vi har god dekning. Vi spiller med 1 midtspiss og har Andy Carroll, Luis Suarez, Dirk Kuyt og David N`Gog som kan spille der. Hvis førstevalget blir skadet så går Kuyt inn, hvis han er borte går Suarez inn sentralt. Så David N`Gog er i praksis et 4.valg. Suarez og Kuyt er i utgangspunktet vinger, men går inn sentralt og blir erstattet av Downing, J.Cole, Maxi, Henderson, Meireles. Så jeg mener vi er meget godt dekket opp på spissplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 damiencomolli1 damien comolli (not)Just been examining Gerrards groin. It looks absolutely superb to me.#LFC Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Du mener vi skal spille Meireles som ving? Han virka jo helt bortreist når Roy spilte ham der i sin halvdel av sesongen. Først når Kenny kom og flyttet ham inn sentralt at det ble noe av ham. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kenny spelte mykje med Meireles på ving, han også. Dog ei langt friare rolle der han kom til sin rett. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hehehe, utålmodig før seriestart, Game? Har selv vært hårstrå unna å få sesongkortet (!) inndratt pga jeg ble "tatt" for å stå oppreist "en gang for mye". Tragisk. Tribunekulturen i England er utvilsomt svekket mange hakk. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Er Saras ved Ullevål? Nei, det ligger midt i Oslo Sentrum. På Karl Johan, like nedenfor Stortinget mot Slottet. Edit: http://www.sarastelt.no/ Kart: http://maps.google.com/maps?q=saras+telt&hl=en&ie=UTF8&view=map&cid=5250043321685001205&iwloc=A&ved=0CDAQpQY&sa=X&ei=b1s2TqaOGZGYsgbZ0-SsBA Endret 1. august 2011 av indahla Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Managing director Ian Ayre today laid flowers at Oslo's Domkirke church as Liverpool FC paid its respects to the victims of the devastating events of 10 days ago. http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/photos-reds-norway-tribute 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Das team Lagoppstilling Reina Johnson Agger Carragher Robinson Henderson Spearing Adam Downing Carroll Kuyt benk N'Gog Kelly Aquilani Shelvey Sterling Flanagan Doni Sama Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sterkt lag. Flaut om dere ikke vinner denne. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 lol. Aaanyway, hvorfor tar Downing cornere når vi har kjøpt inn en annen spiller nesten bare for hans corner-skills.. ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) HOIHOIHOI!!!x2 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!! Endret 1. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dette må være artig for Dommer Moen... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Var det straffe? Billig. Hjemmedommer. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 På en annen side, Vålerenga er et sterkt lag. Ingenting å være drittflau over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 På en annen side, Vålerenga er et sterkt lag. Ingenting å være drittflau over. B-preget sådan Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Svak dommer, soleklar holding fra Carragher og muligens rødt. Men nå det er sagt tror jeg straffen var feil. Morsom kamp så langt. Og hvem bryr seg om resultatet, det har fint lite å si, liverpool blir bra i år det føler meg jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå