Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool FC this afternoon issued the following statement: Steven Gerrard today began a course of antibiotic treatment for an infection related to an ongoing groin problem. He is expected to remain in hospital for several days while the precautionary procedure is completed. He is expected to be available for selection in September.

 

- Liverpoolblogg.no

 

:(

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar

Liverpool FC this afternoon issued the following statement: Steven Gerrard today began a course of antibiotic treatment for an infection related to an ongoing groin problem. He is expected to remain in hospital for several days while the precautionary procedure is completed. He is expected to be available for selection in September.

 

- Liverpoolblogg.no

 

:(

Nå er heldigvis ikke sentralmidtbane noen posisjon hvor Liverpool har mangel på spillere.

Lenke til kommentar

Herlig. :)

 

Min neste (både hjemme- og bortedrakt skal kjøpes når jeg flytter over igjen) blir også med Suarez. Garantert det "tryggeste" valget hvis man skal basere det på arbeidsinnsats og prestasjoner, han kommer til å herje. :D

 

Slenger meg inn i den Anfield vs OT litt på overtid: Begge stadioner bærer vel strengt tatt preg, rent estetisk, av å være relativt gamle stadionanlegg som er bygget ut. En 9-er til Old Trafford kun estetisk sett? Skivebommert deluxe. Det Old Trafford skal ha er at det er veldig fint og mektig på innsiden. Anfield er estetisk sett ikke spesielt pen, men helt gjennomsnittlig og det er synd at tilskuerkapasiteten er så lav. Pluss for at konstruksjonen gjør at lyden holder seg bra. Men for min del - og det vil sikkert andre på begge sider si seg enig i - er den historien og atmosfæren som sitter i veggene på stadion viktigere enn utseendet. Jeg tar heller Anfield fremfor et toppmoderne stadion om man kun skal se på estetikken, dessverre vil vi nok sannsynligvis bli tvunget til å flytte på grunn av kapasitetsproblemene.

Endret av Hewitt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Står egentlig mellom Suarez, Downing og Agger på den svarte drakta.

 

Hva synes dere om den hvite/blå drakta? Mulig det har blitt diskutert her uten at jeg har fått det med meg. Jeg personlig synes ikke den er så ille som alle skal ha det til, selvom den har blått i seg da, noe som gjør at folk reagerer.

Lenke til kommentar

Min neste (både hjemme- og bortedrakt skal kjøpes når jeg flytter over igjen) blir også med Suarez. Garantert det "tryggeste" valget hvis man skal basere det på arbeidsinnsats og prestasjoner, han kommer til å herje. :D

 

 

Det er bare så synd at ingen av de andre spillerne vi har kjøpt i år gir meg noe av den samme følelsen av at vi har en klassespiller.

Lenke til kommentar

Det var det veldig mange som mente '90, når Daglish styrte sist. Kanskje de gir deg den klassespiller følelsen når vi er litt uti sesongen. Det er jo det som betyr noe.

 

Om vi får inn en venstreback, så mener jeg at vi har en ganske spennende tropp. Førsteellevern vår er god nok til å slå de fleste lag. Det som bekymrer meg er som så altfor ofte de mindre lagene. Spesielt på bortebane. Er også redd for hva vi gjør om Suarez blir ute i en lengre tid. Desidert den beste spilleren vi har helt der fremme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...