Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Lukter at vi blir kvitt lønnsposten som er markert: Aquaman

Det går mot nok et utlån for en hel sesong Alberto Aquilani.

-utifra hvordan jeg tolker denne saken og det jeg leser på engelske medier så tyder ting på at Liverpool ikke betaler noe av lønnen og dermed letter lønnsbudsjettet til klubben.

Fra L.no:

"Firenze-avisen Corriere Fiorentino skriver at Fiorentina-ledelsen er så sikre på at Alberto Aquilani havner i La Viola at de allerede har bestemt seg for å gi midtbanemaestroen draktnummer 10.

Fiorentina har ikke økonomi til å skaffe seg Aquilani på permanent basis, og Corriere Fiorentino melder at det dreier seg om en låneavtale. Aquilani må likevel forberede seg på en betydelig lønnsreduksjon om han undertegner for Serie A-klubben."

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så satt ut av den forhatte jævelen at jeg glemte av finalen. Bra for Suarez og Uruguay og jeg håper og tror at han tar det med seg til England.

Hvis forsvaret vårt er så dårlig som dere som har sett pre-seasonkampene mener så håper jeg virkelig vi får inn en midtstopper. Nå vet jeg ikke hvor det skortet mest men.

Lenke til kommentar

Gratulerer til Luis!

Ser han også ble kåret til turneringens beste spiller. Gleder meg helt perverst vilt til å se han fortsette der han slapp i fjor og bli enda bedre for Liverpool, kommer til å herje med mang en svimmel forsvarsspiller.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Noe bedre enn 5.plass vil være overprestering av rang.

Dette er helt feil hvis du ser på realitetene.

Vi stiller likt med Arsenal, litt bak Chelsea & Man City, en god del bak Man Utd. Hvis vi henter inn 2 forsvarere som går rett inn på laget og shaver vekk stallfyll vil vi være rett bak Man Utd hvis vi har en god sesong.

Etter 2 uker med Kenny Dalglish ved sjefsroret ble Liverpool et nytt lag. Etter at Daglish fikk orden på Liverpool laget har vi vært blant de 3 beste lagene i ligaen.

Topp-lagene fra midten av januar til ligaslutt:

36 Man Utd

35 Chelsea

33 Liverpool

32 Man City

28 Arsenal

Ting som taler for Liverpool på topp 4:

+ Liverpool har styrket førstellveren mest av alle fem lagene.

+ Liverpool har styrket troppen mest av alle fem lagene.

+ Vi har levert 3.best under Kenny i PL.

+ De 4 andre skal spille CL

+ Liverpool har europa fri

+ Chelsea har ikke klart å styrke troppen noe særlig enda.

+ Chelsea sin tropp er blant de svakeste i toppen.

+ City har null kontinuitet (Tevez vil vekk etc)

+ Man Utd handler ikke inne flere spillere.

+ Utd har svekket førsteellveren sin kontra ifjor (VDS & Scholes).

+ Virker som uro i Arsenal rundt Nasri/Fabregas

Så kan noen andre levere realistiske minus faktorer for dette...

Endret av YNWA32
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liverpool underpresterte under Hodgson og overpresterte under Dalglish. Grunnen til at Liverpool sanket såpass mange poeng etter Daglish tok over var imo. fordi de svakere lagene ikke la seg bakpå som de vanligvis gjør når de møter gode lag, de trodde fortsatt Liverpool var greie å hanskes med.

Men tror allikevel på en god Liverpool-sesong (dvs. topp 6), tipper Arsenal, Tottenham og Liverpool alle vil kjempe om fjerdeplassen. Gull blir det garantert ikke til Liverpool i år heller, men jeg koser meg litt med at dere har håpet :)

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å spå sesongen, siden vi har såpass mange nye spillere. Carroll, Henderson, Adam og Downing kan alle floppe. Spesielt Adam har jeg desverre lite tro på, litt for mye Hollywoodpasninger, og slapt defensivt arbeid fra det jeg så av han i fjor.

Utrolig viktig at vi tar fjerdeplassen, men reelt sett blir vi nok nr.5 eller 6.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

+ Liverpool har styrket førstellveren mest av alle fem lagene. Iforhold til hva man hadde kanskje, som var søppel og rask.

+ Liverpool har styrket troppen mest av alle fem lagene. Nok en gang, iforhold til hva man hadde

+ Vi har levert 3.best under Kenny i PL. Fakta

+ De 4 andre skal spille CL Ikke utelukkende positivt.

+ Liverpool har europa fri Ikke utelukkende positivt.

+ Chelsea har ikke klart å styrke troppen noe særlig enda. Fakta

+ Chelsea sin tropp er blant de svakeste i toppen. Ultrabullshit

+ City har null kontinuitet (Tevez vil vekk etc) En fjerdeplass fra ifjor motbeviser vel det.

+ Man Utd handler ikke inne flere spillere. So? Vi et bedre lag nå enn det som vant ifjor.

+ Utd har svekket førsteellveren sin kontra ifjor (VDS & Scholes). VDS, ok. Scholes spilte hvor mange kamper ifjor? Så uenig.

+ Virker som uro i Arsenal rundt Nasri/Fabregas Iforhold til mediestormen ifjor rundt Cesc er dette ingenting.

Men hvorfor glemmer alle Tottenham? De har fortsatt en mye bedre tropp enn både Arsenal og Liverpool? Samt en bedre manager enn Liverpool? (hoho, Trolling Jotunstyle)

Lenke til kommentar

+ Liverpool har styrket førstellveren mest av alle fem lagene. Iforhold til hva man hadde kanskje, som var søppel og rask.

+ Liverpool har styrket troppen mest av alle fem lagene. Nok en gang, iforhold til hva man hadde

+ Vi har levert 3.best under Kenny i PL. Fakta

+ De 4 andre skal spille CL Ikke utelukkende positivt.

+ Liverpool har europa fri Ikke utelukkende positivt.

+ Chelsea har ikke klart å styrke troppen noe særlig enda. Fakta

+ City har null kontinuitet (Tevez vil vekk etc) En fjerdeplass fra ifjor motbeviser vel det.

+ Man Utd handler ikke inne flere spillere. So? Vi et bedre lag nå enn det som vant ifjor.

+ Utd har svekket førsteellveren sin kontra ifjor (VDS & Scholes). VDS, ok. Scholes spilte hvor mange kamper ifjor? Så uenig.

+ Virker som uro i Arsenal rundt Nasri/Fabregas Iforhold til mediestormen ifjor rundt Cesc er dette ingenting.

Men hvorfor glemmer alle Tottenham? De har fortsatt en mye bedre tropp enn både Arsenal og Liverpool? Samt en bedre manager enn Liverpool? (hoho, Trolling Jotunstyle)

Hvis Tottenham beholder Modric, samt klarer å hente inn en klasse-stopper som faktisk har fysikk til å spille brorparten av kampene i PL så tror jeg kanskje de er der oppe. Men det spørs nok ikke om Redknapp har kjørt nok en klubb i retning av øknomisk ruin.

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal påstå at Tottenham havner under oss på tabellen neste år, så er vel det de klart mangler en spiss som kan gi de 20-30 mål i sesongen. Hva var det feks Defoe havnet på? 3? 4?

Få managere er bedre for Liverpool enn nettopp Kenny Dalglish. Tror viktigheten av hans nærvær i klubben er større enn hva tilfellet er for Rednapp i Spurs. We shall see.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men hvorfor glemmer alle Tottenham? De har fortsatt en mye bedre tropp enn både Arsenal og Liverpool?

Det at Liverpool har styrket sin tropp og ellever mest av alle topplagene er jo SELVSAGT i forhold til hva man hadde. Liverpool gjorde det veldig bra siste havldel av sesongen, nå er spillermaterialet nærmere konkurrentene. Ergo taler det til stor fordel for Pool.

Ang Chelsea. JA! De har dårligst tropp av Man Utd, Man City, Liverpool, Arsenal & Tottenham. Du mener det er Ultrabullshit at de har den dårligste troppen, kan ikke du fortelle oss hvilke lag av de nevnte (som er toppen av PL) som har svakere tropp en Chelsea?

Chelsea har en av de beste første elleverene i PL, men troppen er syltynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...