Manx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis jeg har Canal Digital-pakken på studenthybelen min så skal jeg kysse hver tomme av kabelboksen. 9238235[/snapback] Det er jo lov å håpe Fikke hele driten for et par dager siden, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på i helgen 9238412[/snapback] Jeg hadde det på befalsforlegningen i fjor, så det var helt himmelsk. Jeg vet at det er kabeltv der jeg skal, jeg vet bare ikke hvilken pakke. PL kommer i HD nå, gjør det ikke? 9238430[/snapback] Det gjør det men da må man ha parabol så vidt jeg har skjønt. Noe som er synd, men får håpe at det kommer på kabel om ikke alt for lenge, så det er bare for Get å få ut fingeren for å si det sånn... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For å få kampene i HD sendinger må man ha en HD dekoder eller mottager eller hva faen det heter. Koster vel 2500 elns hos Canal Digital tror jeg. Veit ikke åssen det er med kabeltv da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Canal+ Sport HD kommer snart på kabel, hvert fall hos den leverandøren jeg har - Lyse (holder vel kun til i Rogaland?). De har nå kommet med HDTV-dekoder (som jeg har gått til anskaffelse av ), og Canal+ Film HD er allerede tilgjengelig hos dem, mens de holder på å komme frem til en avtale for at også Canal+ Sport HD skal bli tilgjengelig. Forhåpentligvis tar det ikke så lang tid, slik at mesteparten av sesongen kan sees i HD. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Itandje kan erstatte Carson Hva vet folk om denne keeperen, bedre eller dårligere enn Scott Carson? Det er fint at Rafael vil låne ut Carson til Villa, slik at han kan bli enda bedre. Men det er det som står under som bekymerer meg: Rafael Benitez har tidligere uttalt at man kun ønsker å selge Carson, og ikke la reservekepperen gå på et nytt utlån, og enkelte rapporter hevder at Manchester City har blitt fortalt at det vil koste £12M å sikre seg Englands U21 keeper. Jeg vil ikke at Rafa skal selge bort Carson, han har kvaliteter som gjør at han en dag kan erstatte Reina i buret. Så hvorfor selge ham? Endret 9. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi skal ikke selge ham, vi skal (anaktelig) låne ham ut til Villa, og bra er det. Det sies jo dog, som det nevnes i artikkelen, at Rafa krever £12M for han hvis han skal selges, og det er jo en varsel på at han ikke vil selge ham, men nesten alle spillere (utenom Gerrard) kan selges for visse summer, også Carson. Men £12M er nok en skremselspris som vil skremme bort de aller fleste interesserte, og jeg kan vanskelig se for meg noen være villig til å betale en slik som for Carson nå. Skulle noen være villig til det, så har vi jo da gjort en ganske tålig bra deal i forhold til hva vi kjøpte ham for, sååå ... Men Carson blir, det er jeg overbevist om. Fantastisk keepertalent. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jojo, jeg er helt enig. Til og med legender har en prislapp, Torres for eksempel var en legende i Atletico men han hadde sin pris... Uansett hvor mye vet folk om Itandje, jeg følger ikke så mye med på fransk fotball så jeg lurer på ferdighetene hans... Anyone? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Vi må ikke selge bort Carson - og det skal vi ikke heller. Som Hewitt sier, et fantastisk keepertalent, og et utlån er midt blinken EDIT: Ferskeste nytt i saken Endret 9. august 2007 av Benitez Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi er ikke tjent med en spiller som ikke vil være i klubben fordi han ikke får spille. Utlån er den beste løsninga her, selv hadde jeg håpet at han ble og kjempet om en plass. Tror ganske sikkert han blir solgt til neste sommer om han ikke blir solgt nå. Reina holder i mange mange år til, og Carson er ikke interessert i å slite benken, og neppe interessert i å være på utlån resten av livet heller. Synd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 £12 just for a reserve. Jeg tror Hewitt har rett, gitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er uansett ikke mange årene med førstelagsspill for en klubb at han kommer til å være verdt det. Bra at Liverpool ikke gir slipp på han så lett. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da har vi fått ny reservekeeper. Carsen blir vel utlånt til Villa denne sesongen nå. http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan se ut som om Heinze også kommer til slutt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Carson til Villa. HElt greit. Han fortjener førstelagsfotball, og bør ha det mtp på England. Tror Aston Villa går mot en stor sesong. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jaja, håper denne Itandje er godt nok cover om Reina skulle bli skadet. Unner Carson førstelagsfotball, håper han utvikler seg og kommer tilbake og kjemper om plassen. Hadde håpet han skulle gjøre det allerede nå, men den gang ei. Edit: Kunne ikke navnet en gang. Endret 9. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg kan jo for så vidt forstå Carsons situasjon også veldig godt, da han går for være Englands aller største keeperhåp (sammen med Foster) og spiller på England U21, og han trenger spilletid for å utvikle seg enda mer og bli den keeperen alle regner med han vil bli. Og situasjonen hans i LFC ser jo rimelig håpløs ut, med en knallgod Reina som har vunnet PL-gullhansken to år på rad og som alle er knallfornøyd med, som attpåtil er veldig ung han også, foran seg i køen. Reina vil trolig være vår førstekeeper i mange, mange sesonger fremover såfremt han ikke ønsker seg hjem eller noe, og da ser det jo veldig dårlig ut for Carson. Derfor er det også veldig bra at han bli leid ut i hele sesonger og får spilt og utviklet seg, men jeg kan jo se for meg at han ikke ønsker å bli leid ut til en ny klubb hver sesong. Jeg vil ikke bli overrasket om han forlater oss i nær fremtid, og jeg vil synes det er helt greit for hans egen del. Jeg vil selvsagt ha ham der, men vi må høre på spilleren selv også og respektere hans ønsker. Hvis han ønsker seg bort, si neste sommer, så synes jeg vi bør gå med på det for hans skyld, ikke på billigsalg da selvsagt, for en akseptabel sum for alle parter. Vemodig ville det vært, men samtidig må vi tenke på hvor stor han kan bli og situasjonen hans i klubben hvor han antakelig vil være et klart andrevalg på grunn av Reinas spill. Det beste for oss LFC-supportere er jo selvsagt at han går med på å lånes ut de kommende årene, og at han kan overta etter noen år når Reina begynner å dra bittelitt på årene og kanskje ikke har noe imot å reise hjem til Spania, og jeg håper på det. Men jeg tviler. Endret 9. august 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå har vi mistet det ene bulgarske talentet Alexandrov, og det ser ut til at vi kan miste keepern Mihaylov også, han har jo til og med spilt for oss. Synd altså. Stoler ikke helt på David Martin jeg altså, så burde kanskje få inn enda en keeper..? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er uansett ikke mange årene med førstelagsspill for en klubb at han kommer til å være verdt det. Bra at Liverpool ikke gir slipp på han så lett. 9242353[/snapback] Blir aldri verd 12mill hvis han sitter på benken. Synes Benitez kan være menneskelig å la han gå, Reina er hva 26? Er opp mot 10år til Carson får fast plass på Liverpool hvis ting holder seg noenlunde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er uansett ikke mange årene med førstelagsspill for en klubb at han kommer til å være verdt det. Bra at Liverpool ikke gir slipp på han så lett. 9242353[/snapback] Blir aldri verd 12mill hvis han sitter på benken. Synes Benitez kan være menneskelig å la han gå, Reina er hva 26? Er opp mot 10år til Carson får fast plass på Liverpool hvis ting holder seg noenlunde. 9246346[/snapback] Damn strait. Vi kan ikke få både i pose å sekk og imho så skal vi være glad at Carson ikke led samme skjebne som Kirkland. Hvis, jeg sier hvis, Reina går på en gedigen smell så skal det ikke være et problem for oss å hente inn en klassekeeper. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis, jeg sier hvis, Reina går på en gedigen smell så skal det ikke være et problem for oss å hente inn en klassekeeper. 9246634[/snapback] Er det ikke det som er tingen i liverpool, keeperene står som guder de par første sesongene så går alt til dundas, med keepertabber i hue og ræva Før noen skal slenge dritt om keepere i United så trumfer jeg dere alle med en gang og sier Massimo Taibi så er den saken ut av verden Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis, jeg sier hvis, Reina går på en gedigen smell så skal det ikke være et problem for oss å hente inn en klassekeeper. 9246634[/snapback] Er det ikke det som er tingen i liverpool, keeperene står som guder de par første sesongene så går alt til dundas, med keepertabber i hue og ræva Før noen skal slenge dritt om keepere i United så trumfer jeg dere alle med en gang og sier Massimo Taibi så er den saken ut av verden 9246693[/snapback] Da sier jeg Mark Bosnich og Carroll :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå