Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
damien comolli (not)

damiencomolli1 damien comolli (not)

Poulsen's really worried about his player rating on the new Fifa game. I've told him that it's me who decides what rating he gets.

 

damiencomolli1 damien comolli (not)

He believes me! I've told him that if he leaves #LFC I'll give him a good score. He's now looking through the job section in the paper.

25 minutes ago

»

 

:thumbup:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Flere støttemeldinger til det norske folk

 

Jeg har vondt i magen, er kvalm og har vondt i hodet. Har bare sovet noen få timer i natt og våknet tidlig i morges. Da ville jeg sove videre, men da jeg fikk høre om det høye antallet drepte klarte jeg ikke det. Har hatt mareritt om hendelsene. Og jeg har ikke vært der en gang! Har heldigvis ingen nære som er involvert heller. Men selv om jeg har blitt påvirket av hendelsene er det ingeting i forhold til de som var der, de pårørende osv. Man blir tom for ord.

 

Til hele Norge: You'll Never Walk Alone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere støttemeldinger til det norske folk

 

Jeg har vondt i magen, er kvalm og har vondt i hodet. Har bare sovet noen få timer i natt og våknet tidlig i morges. Da ville jeg sove videre, men da jeg fikk høre om det høye antallet drepte klarte jeg ikke det. Har hatt mareritt om hendelsene. Og jeg har ikke vært der en gang! Har heldigvis ingen nære som er involvert heller. Men selv om jeg har blitt påvirket av hendelsene er det ingeting i forhold til de som var der, de pårørende osv. Man blir tom for ord.

 

Til hele Norge: You'll Never Walk Alone.

Har et søskenebarn som var på Utøya når det skjedde, og han: "æ har det ikke bra. men æ e i live." Forstod først ikke omfanget av hendelsen og trodde at bombingen var det værste, noe som viste seg å være feil. Så jeg vil si meg enig med deg og si: You'll Never Walk Alone.

Lenke til kommentar

Etter det tragiske som har skjedd det siste døgnet er det vanskelig å omstille seg å tenke på andre ting:

 

Hull v Liverpool (Lørdag 23.juli, 16.00)

 

I dag spilles det treningskamp borte mot Hull på KC Stadium.

 

Avspark klokken 16.00.

 

Liverpool spiller med sørgebånd (RESPECT)

 

Det er ventet at det blir brukt 22-24 spillere i løpet av kampen og blant disse finner vi sommerkjøpene Charlie Adam, Stewart Downing, Jordan Henderson og Alexander Doni.

 

Skal bli spennende å følge kampen på LFC.tv. Det koser minimum 50kr hvis man ikke har abonement fra før.

 

Her er treningsbilder fra Melwood også:

 

train11_4e2a8fba0a8eb135790502.jpg

train10_4e2a8fac7ebb6070600461.jpg

train7_4e2a8f8d5eb26090818939.jpg

train9_4e2a8fa1a1590343260173.jpg

train5_4e2a8f740b57f980659418.jpg

train4_4e2a8f68050ad859228229.jpg

Lenke til kommentar

King Kenny

We will be wearing Black Arm bands today against Hull City as a mark of respect for the people of Norway.

 

Det er godt å se samholdet man har når slike tragedier skjer. Alle forumer og facebookgrupperjeg er innom ang Liverpool har meldt sin kondolanse og støtte og det er veldig godt å se. YNWA!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

0-2 i første omgang. Robinson og Aquilani de eneste som har spilt bra visstnok. Orker ikke se på, kun dårlige streams oppe. =/

 

 

Kampen sendes live på LFC TV

Her får jeg opp feilmelding der det er noe med PL og rettigheter..?

 

edit: Ahhhh, Live Match Coverage ja :)

Endret av edge
Lenke til kommentar

King Kenny

We will be wearing Black Arm bands today against Hull City as a mark of respect for the people of Norway.

 

Det er godt å se samholdet man har når slike tragedier skjer. Alle forumer og facebookgrupperjeg er innom ang Liverpool har meldt sin kondolanse og støtte og det er veldig godt å se. YNWA!

Fantastisk imo. Ser noen av Hull-spillerne har det også :)

Lenke til kommentar

Skremmende forsvar ja, i alle treningskampene til nå. Inviterer jo motstanden inn til mål, sleppe inn 3mål mot 3 bunnlag som vi har spilt mot er ikke godt nok. Heldigvis som dere sier så teller ikke kampene meen det viser hvertfall at vi må forbedre forsvare betraktelig om vi i det hele tatt skal snakke om en top 4 plassering.

 

Hvor var Agger idag forresten? Og Meireles ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...