Hyperio Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Babel-diskusjonen har vi hatt mange ganger før. I sum kan man ikke bare skylde på Babel selv for at han ikke slo til for fullt. Føler det er mye grums i den saken. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det blir bare helt feil for meg at noen savner en spiller som skjelden spilte og når han spilte så sviktet han som oftest totalt. Og det var ikke det at han ikke fikk sjansen, han fikk sjansen ørten ganger uten å bevise noe, derfor spilte han skjelden og derfor ble han solgt. Good ridance! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg skrev egentlig aldri at jeg savner han, men salget irriterer meg. Jeg tror vi må ha sett forskjellige ting da. På samme måte som at Rafa så kvaliteter hos Lucas mens vi ikke forsto noen ting. Nå vet vi hvor mye han har vokst. Men i motsetning til Lucas under hans aksepteringstid så så jeg med en gang kvaliteter hos Babel. Og da irriterer det å selge en slik spiller når jeg selvsagt ønsker at han skal slå helt ut. Ikke minst N'Gog kontra Babel er for meg fremdeles uforståelig. Men det er historie og jeg har kommet meg vel over det. Er også overbevist om at vi nå er bedre rustet til å ta godt vare på talenter. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Agenten til Aguero forteller at han vil vrake Man City til fordel for Kenny og co. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Agenten til Aguero forteller at han vil vrake Man City til fordel for Kenny og co. Kilder er flott og linke til. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har ikke nå, men LFC TRANSFER SPECULATIONS på Facebook skal ha det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 *sniff sniff* Smells like bullshit to me. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvem ville ikke vrake city da? Er egentlig Aguero det han var? Er det ikke andre kandidater som frister mer? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvis Aguero kommer i dette vinduet skal jeg spise en krakk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg står på mitt, og ror i gummibåt over nordsjøen. Also I call bullshit, sto ingenting om Liverpool i den artikkelen fra marca.com som Facebook-siden linket til. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Aguero kommer hverken i dette vinduet eller noe annet vindu. Som mange på LFC Transfer Speculations og diverse LFC forum sier så har vi rett og slett ikke bruk for han. Hadde vi ikke hatt Carroll eller Suarez så hadde han kanskje vært aktuell, men han er ikke aktuell pr. idag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Diggbart at Suarez har suksess for tiden, det kommer til å gire ham så jævlig til PL. Han biter nok minst i to ører og står en omgang for Reina. Lucas ligger også i hardtrening: http://www.youtube.com/watch?v=ccRVmFP_Mnc Endret 19. juli 2011 av guttorm 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hei. Har planer om å gå til anskaffelse av balkongflagg før sesongstart, og lurer på om dere har noen å anbefale i passende størrelse? Har sett at de selger på fotballshop tror jeg det var, men der opplyses det ikke om størrelse..så ikke så aller værst ut de... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Sam Dodds har dette her, 150x90, men det er uten stang. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Rødt kort? Det Lucas gjør er vel kanskje gult, men to røde? Lucas går jo også vekk fra situasjonen, samt henter ut en spiller for diskusjon på det andre laget i fredelige former når man har telt til ti. Var det ekstrem tenning i den kampen eller? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Sam Dodds har dette her, 150x90, men det er uten stang. Så bra ut det flagget, men muligens litt vel stort... Flaggstang kan man alltids skaffe :-) Lenke til kommentar
Celso Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bestilte den nye bortedrakten i går fra LFCTV. Noen som har peiling på hvor lang tid det tar sånn ca? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bestilte den nye bortedrakten i går fra LFCTV. Noen som har peiling på hvor lang tid det tar sånn ca? Samme her Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Mye dinaros for den bortedrakten? Hva er meningen med sommerjobb om man ikke kjøper nye Liverpooldrakta lizzm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå