Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas med rødt kort..

Hva skjeddde? Streamen lagga x)

Masseslagsmål

The Guardian melder at det oppsto et masseslagsmål på Brasils banehalvdel. Det hele startet med takling fra Brasils Lucio på Marcelo Estigarriba. Paraguays Haedo Valdez og Alacaraz så ut til å være de største syndebukkene. Antolin Alcaraz mistet fullstendig hodet og dro til Lucas. Både Alcaraz og Lucas ble sendt i dusjen av dommeren. Det virker noe uklart hvorfor Lucas fikk rødt kort, men han lot seg engasjere i tumultene.

 

damiencomolli1 damien comolli (not)

Spearing's on about going on The Apprentice. He won't go into detail about his business plan but involves an icecream van, drugs and videos.

:new_woot:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Haha, klasse! Burde begynne å bruke twitter litt mer enn jeg gjør.

 

Dessuten har jeg troen på dette, som en Tony Barret skrev.

 

Go back to 1987 when Dalglish was working on putting together arguably the greatest ever Liverpool side. John Aldridge was the first signed and it might be hard to imagine now but at the time there were plenty who questioned whether an Oxford United player and someone who once played in the Liverpool Sunday League would be good enough for a title challenging team.

 

The same went for John Barnes who aroused suspicion because he had been inconsistent at Watford and had not attracted bids from any of the top English clubs when Liverpool came in with a £900,000 offer for his services. The capture of Peter Beardsley for a then club record of £1.9 million prompted less doubt with the only real concern being that his signing would inevitably push Dalglish the player ever closer to retirement.

 

When Ray Houghton and Nigel Spackman, two steady but far from spectacular players with Oxford and Chelsea respectively, were brought in there were those who wondered why Liverpool were not in the market for top stars. Dalglish saw things differently. In his eyes he had bought a quintet of stars and the world just did not know it yet. He was proven right in the most spectacular fashion as Liverpool swept all comers aside and romped to the league title playing some of the best football ever seen in this country.

 

All that was down to Dalglish’s ability to spot a player and then to mould a team around his new signings and those already at the club. It is an art and he is an artist. That is why when we debate whether or not a transfer target is good enough for Liverpool – as we all do – there is one man who is better placed than any of us to decide that and that man is Kenny Dalglish.

Lenke til kommentar

Savner ikke Babel. Underpresterte 99% av de gangene han fikk starte. God som innbytter, men ikke noe mer. Mangla rett og slett fotballintelligens. Provoserer meg egentlig litt hvor dårlig han var i forhold til forutsetningene han hadde (styrken og farten).

 

Benayoun derimot...det er en spiller jeg virkelig savner. Jizzer nesten litt når jeg tenker på hvor god han var de siste 15-20 kampene av 08/09 sesongen. Hadde lett betalt Chelsea noen millioner for å få ham tilbake i bytte mot Cole igjen.

Lenke til kommentar

Skal man begynne å rote i fortia, så snakker man om Alonso og ikke Babel. Babel beviste ingenting som jeg kan huske ivertfall, han scoret noen flotte mål. Well said OKMarius.

 

Nå lar vi Kenny styre PL skuta mot kaien i Liverpool, så ser vi når vi docker. I stedet for å sutre om gamle middelmodigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...