Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Må ikke si at Aquilani er god. Da kommer Game og gir oss en smekk på lanken. Aqui er jo en megaflopp og rævadårlig.

Neida, Aquilani fremstår bra i dag. Tiltross for motstanderen ikke er den beste så har han vist noe av de samme tendensene i ligaen tidligere. Fatter ikke hvorfor Meireles startet på høyrekant i førsteomgang forresten. Jeg ser spent på hvordan vi skal komponere midtbanen når alle er skadefri. Jeg tror fort Lucas kan bli benket i kamper mot dårligere motstand, og at de med flere offensive fibre blir prioritert.

N'Gog var ufattelig mye bedre enn Carroll i dag. Sistnevnte så ut som var helt ute av form.

Noen info om hvilket drakt nummer han får?

Sies at han får nr 19 etter Babel. Det er også det samme nummeret han hadde Boro.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

http://www.youtube.com/watch?v=_edg0gaNVV8

Fikk ikke sett dagens kamp heller pga jobb, men her er målene.

*Liverpool trenger virkelig Doni, 6 mål på to kamper er for dårlig

*Forsvaret må også se i seg selv

*Adam på straffer=POW!

*Aquiliani hadde en god kamp(ut i fra videon jeg så, vet ikke hvordan har var ellers i kampen)

*Skal Liverpool beholde N'Gog eller ikke? Nja, usikker på den gitt.

E:wops, liten maxileif

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Maxi scoret hat-trick? så vi samme kamp?

Jeg har nå sett kampen 2 ganger og Aquilani åpnet forferdelig med mye slurvete pass. Etterhvert fikk han inn god foten og serverte nydlig. Dessuten viste han glimt til gode forseringer med ball.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, våre backup keepere er skrekkelig dårlige. I dag viste Martin Hansen at han har MIL til å holde Tippeliga nivå.

N`Gog gjorde et flott nedtak men bommet stygt før målene.

Insua var positiv med 2 assist fra sin offensive backrolle.

VI TRENGER EN MIDTSTOPPER! Helst en venstreback også, selv om Robinson har virket god.

Adam er i klart best form av våre midtbanespillere.

Lenke til kommentar

Var da serdeles få her som ville ha Aquilani tilbake, får håpe han virkelig slår til i høst.

Jeg både tror og håper at Aquaman finner tilbake til en form som gjør han verdig en startplass for oss.

Har også tro på at Joe Cole vil ha en god sesong (enten som squadplayer for oss eller i en annen klubb).

Men uansett tror jeg ikke det er plass til mer en 1 av spillerne Meireles, Cole & Aquaman i troppen mtp lønn og behov på andre plasser.

Comolli har jo sagt at vi nå må fokusere på salg og utlån før vi kan hente flere spillere:

Comolli om nye kjøp:

- Det er vanskelig å si, svarer Damien Comolli på spørsmål om det kommer til å bli ytterligere kjøp. – Jeg er sikker på at det vil være spillere som går ut da det er noen spillere som ønsker å være oftere på banen. Trolig vil vi også ha en del spillere på utlån, spillere som vi ønsker skal utvikle seg, enten i Championship eller i ligaer i utlandet. I forhold til spillere inn er det vanskelig å uttale seg. Jeg tror vi nå kommer til å sette oss ned og se på situasjonen, se hvor vi er, se på hvem som kan være på vei ut og siden revurdere. Vi har imidlertid gjort grovparten i forhold til hva vi ønsker å hente inn.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Det med midtbanen driter jeg i, vi har manglet en midtbanespiller "i alle år", nå har vi endelig nok å ta av.

Vi har en internavtale at vi ikke skal kalle ham aquaman, best å lære å stave navnet først som sist YNWA32.

Joe Cole har jeg mistet troen på, jeg håper han hever seg, han burde det med den lønna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kom over denne fra dagens kamp, må innrømme jeg fryktet det verste.

http://www.dagbladet.no/2011/07/16/sport/manchester_united/liverpool/wayne_rooney/17338105/

Hehe, alltid spesielt med asiatere. Gutten måtte ''walk alone'' :!:(sjekk det suretryne'a)

Bra dette ikke skjedde i England.

Før noen united-supportere slenger med leppa: Rooney ga gutten legendestatus. ^^

Lenke til kommentar

Det med midtbanen driter jeg i, vi har manglet en midtbanespiller "i alle år", nå har vi endelig nok å ta av.

Jeg driter ikke helt i det, kjenner jeg blir ganske skuffet om vi kvitter oss med prinsen fordi vi har for mange alternativer sentralt på midten. Forsåvidt også Meireles. Vil beholde begge. Lucas også, men han har signert ny kontrakt så han blir. Da sitter vi bare igjen med Poulsen som jeg vil ha ut. Spearing kan jo forsåvidt lånes ut, men han vil være neste mann i mitt hode. Nei, det blir spennende å se hva de tenker..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Angående midtbanen:

Fourth_Official Fourth Official

Shelvey and Spearing look like they could be leaving Anfield this summer on loan deals #LFC

To stikker til sesonglån, Poulsen må da nesten selges?

Lenke til kommentar

Ja se der ja. Det høres bedre ut. Shelvey og Spearing er jo regelrett nødt til å lånes ut. De kommer jo ikke til å få et sekund spilletid med den midtbanen vi har nå. Men med de to utlånt og Poulsen borte begynner det å ligne noe.

Gerrard, Adam, Henderson, Meireles, Aquilani, Lucas. Fortsatt tre om ikke fire av de som må benkes hver kamp tho..

Edit: Nå kan vi jo snart ta frem "Best midfield in the world-sangen" igjen :p

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Gledelig at Aquilani gjør det bra, men er likevel usikker på hvordan han vil gjøre det i Premier League mot mer fysisk motstand - er redd han kan bli en lettvekter der...

Henderson forresten..., er han skadet?

Har ferie etter U-21. Er vel tilbake på mandag, såvidt jeg vet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bra dette ikke skjedde i England.

Sort of did! :http://www.youtube.com/watch?v=yP5J9qD73rQ

Husker også han ene i blå Everton drakt , midt blandt alle røde på Anfield. Det gikk vist utrolig nok bra, belive it was 08/09 sessongen.

@Super: Det snakket om de i analysen til lfc.tv også, men vi får vente å se. Ikke alle som trenger fysikk for å lykkes i PL. Dog er det forskjell på hva man vinkler det mot, vinne dueller eller tåle mer.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

La meg ordlegge meg andeledes.: Han var heldig at dette ikke var i england.

Super\Guttorm: synes nå Aquiliani gjorde det brukbart i sin første sesong i Premier League. Ble ikke mange kamper og kom nettopp fra langt skadeavbrekk, men ble jo et par mål og assist likevell.

Lenke til kommentar

Ikke alle som trenger fysikk for å lykkes i PL. Dog er det forskjell på hva man vinkler det mot, vinne dueller eller tåle mer.

Jeg tenker på duellspillet. Det skal dessuten mer til for å få frispark i England enn i Italia. Men nå har han jo litt erfaring fra PL, så han er forhåpentligvis godt forberedt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...