Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott med en veldig god andreskanse. Siden Cavalieri dro har vi ikke hatt et godt nok cover for Reina.

Det vi så fra Gulacsi mot Gouangdong var skrekkelig dårlig, han gjorde det slett på det ene målet og ble slått tunnel på fra skrått hold (!). Han har laaangt igjen til å holde PL klasse.

Dog skulle jeg heller sett at vi hadde en home-grown spiller bak Reina mtp de nye reglene (ikke at Pool kommer til å slite der).

Lenke til kommentar

Hvor mange briter holder Donis nivå, da? Kommer bare på Hart og Green i farta, og begge de er førstevalg på sine respektive lag..?

Jeg har vel ikke sagt at vi burde ha en brite som andrevalg?

Ser nå at jeg tenkte litt vel fort i det jeg leste home-grown.. :p

Lys side: Gulacsi kvalifiserer vel som HG når han har vært på lån noen sesonger. Da er han kanskje god nok, og.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Hvor mange briter holder Donis nivå, da? Kommer bare på Hart og Green i farta, og begge de er førstevalg på sine respektive lag..?

Jeg har vel ikke sagt at vi burde ha en brite som andrevalg?

Ser nå at jeg tenkte litt vel fort i det jeg leste home-grown.. :p

Lys side: Gulacsi kvalifiserer vel som HG når han har vært på lån noen sesonger. Da er han kanskje god nok, og.

Ikke misforstå meg heller.

# Doni er en glimrende signering, han er vårt beste andrevalg siden Dudek.

# P.d.d mener jeg Gulacsi ikke er god nok for å stå i LC engang.

# Ser helst at vi på langsikt har en reservekeeper som er egenprodusert, brite eller ei.

Håper veldig på utlån og at det du skriver om Gulacsi vil stemme om noen år.

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det vi så fra Gulacsi mot Gouangdong var skrekkelig dårlig, han gjorde det slett på det ene målet og ble slått tunnel på fra skrått hold (!). Han har laaangt igjen til å holde PL klasse.

Hvordan kan du konkludere med det etter å bare ha sett ham i en omgang av en treningskamp? Av de som har blitt sendt på utlån de siste åra er Gulacsi er den spilleren som har fått de klart beste rapportene (sammen med Ayala). Ikke glem at han forrige sesong ble foretrukket av Dalglish som andrekeeper forann Brad Jones, som har endel PL-erfaring.

(Edit: Men er heller ikke trygg på ham, for all del. Flott at vi får inn en erfaren backup-keeper til Reina. Syns bare det er litt rart at du sier at Gulacsi har "laaangt" igjen før han holder PL-klasse, når du sannsynligvis ikke har sett nok av ham til å uttale deg om kvalitetene hans.)

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Hvordan kan du konkludere med det etter å bare ha sett ham i en omgang av en treningskamp? Av de som har blitt sendt på utlån de siste åra er Gulacsi er den spilleren som har fått de klart beste rapportene (sammen med Ayala). Ikke glem at han forrige sesong ble foretrukket av Dalglish som andrekeeper forann Brad Jones, som har endel PL-erfaring.

(Edit: Men er heller ikke trygg på ham, for all del. Flott at vi får inn en erfaren backup-keeper til Reina. Syns bare det er litt rart at du sier at Gulacsi har "laaangt" igjen før han holder PL-klasse, når du sannsynligvis ikke har sett nok av ham til å uttale deg om kvalitetene hans.)

Har ikke sett mye av han, sikkert 5 omganger totalt. Men inntrykket var der før kampen mot kineserne. Trodde han hadde tatt steg, men den gang ei. Blir spennende å se imorgen, han får vel 1 omg da også.

Men jeg føler meg rimelig sikker på at Gulacsi ikke holder PL nivå og er langt unna. Tror ikke han kommer til å spille seg til fast plass på Liverpool eller et annet PL lag noengang.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Får ønske Doni velkommen da. :)

“@Damiens_Comolli: Doni slept over in my shed last night. He's pleased to be signing for us. He's having Vodka jellies in the conservatory at the mo. #lfc”

:cool:

Lenke til kommentar

Brad Jones var ikke god nok. Da er det bra å få inn en stødig og erfaren keeper i Doni som kan presse Reina til en viss grad, samtidig som vi får sendt f.eks Gulacsi på lån.

Jeg er også spent på kampen i morgen. Jeg regner med at de fleste spillere vil bli benyttet og at enkelte (som Pacheco) kanskje kan få vist seg frem for Kenny. Er i utlandet og fikk ikke sett kampen i Kina, og får heller ikke sett mot Malaysia XI i morgen. Noen som kan gi meg et sammendrag av den første pre-season kampen?

Endret av Chillaxville
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...