Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har dere fått den sårt tiltrengte bredden i stallen deres. Eneste som mangler nå er vel en venstreback til å gå rett inn i startelleveren og evt en midtstopper? Europaspill til neste år da. ;)

 

Vel det skillte 3 poeng mellom Man United og Liverpool i PL etter at Kenny fikk igang laget fra midten av januar. Så at vi satser på EL blir vel litt vel sett med anti Pool briller hva?

 

Liverpool var det 3.beste laget i Premier League under Kenny Dalglish. Vi har styrket stallen og førsteellveren betraktelig siden Januar.

 

Med et par nye brikker er vi favoritter til å ta CL plassen foran Arsenal og Tottenham. Mulig City også da de ser ut til å miste sin toppscorer fra ifjor.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Jeg burde vel ha vært mer nøyaktig - CL-spill mener jeg. Stallen deres er nok sterke nok til å oppnå en topp fire-plassering foran evt Arsenal eller City.

 

Er det Jose Enrique dere ser ut til å lande på venstreback eller hvordan ligger det an nå?

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, United-briller? Langt i fra. Jeg burde vel ha vært mer nøyaktig - CL-spill mener jeg. Stallen deres er nok sterke nok til å oppnå en topp fire-plassering foran evt Arsenal eller City.

 

Er det Jose Enrique dere ser ut til å lande på venstreback eller hvordan ligger det an nå?

 

Les innlegget en gang til, jeg var litt kjapp i avtrekkeren.

 

Men det er veldig stor forskjell på å kjempe om topp 7 og topp 4 i PL.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

De kjøper nok erstatter. Realistisk om ett år: Chelsea, City, United, Liverpool, Arsenal. Har ikke troa på Spurs.

Liker at United år etter år avskrives som de største favorittene.

 

Tror Arsenal klarer en topp 4-plassering. Forhåpentligvigvis på bekostning av City, men jeg tror dere kommer til å være hakket svakere enn de lyseblå. Tror mye av grunnen til deres poengfangst etter Kennys inntog skylder en enorm motivasjonsboost, og delvis overprestasjon.

 

Tror det blir utrolig jevnt mellom de 5-6 beste lagene denne sesongen.

Lenke til kommentar

De kjøper nok erstatter. Realistisk om ett år: Chelsea, City, United, Liverpool, Arsenal. Har ikke troa på Spurs.

Liker at United år etter år avskrives som de største favorittene.

 

Tror Arsenal klarer en topp 4-plassering. Forhåpentligvigvis på bekostning av City, men jeg tror dere kommer til å være hakket svakere enn de lyseblå. Tror mye av grunnen til deres poengfangst etter Kennys inntog skylder en enorm motivasjonsboost, og delvis overprestasjon.

 

Tror det blir utrolig jevnt mellom de 5-6 beste lagene denne sesongen.

 

Hvor har jeg avskrevet United? Har da unektelig plassert dem på tredjeplass. Det er jo ekstremt vanskelig å skulle gjøre en slik rangering, kanskje mer riktig er 1. chelsea, city, united 4. liverpool/arsenal, men, men, en rangering må man velge.

 

edit: bleh, leste "avskrevet blant de".

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Tror ikke Doni inn er det dummeste vi kan gjøre nei.

 

Henry er imponert, jeg også. Finfin 2. omgang av prinsen

 

John W. Henry

One missing link last year: Acquilani. Put the ball near Ngog and the goal and it's going in. Too much talk of them somewhere else.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

neinei men sammenlignet med andre spillere som også prøvde å imponere så har de fleste fått opp øynene for Aqulani.

Og i slutten av 09/10 sesongen så viste han også tendenser, var sikker på han skulle bli viktig for oss i den kommende 10-11 sesongen. Så jeg ble selvsagt svært skuffet da vår gode manager Hodgson bestemte seg for å leie han ut.

 

Håper derfor vi får se mye positivt fra vår lille prins i den kommende sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...