Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Downing klar, så er vel Doni og muligens Cissokho neste mann på lista.

Og da anser jeg oss som ferdig med å handle i hvertfall. Ser ikke for meg at det blir særlig flere spillere da, hvertfall ikke til førstelaget.

Dog ser jeg for meg at vi vil kvitte oss med noen flere spillere. En eller flere av f.eks Poulsen, Insua, Cole, Maxi, Meireles, Aquilani, N'Gog og diverse andre mindre profilerte spillere.

 

Konchesky har vi allerede blitt kvitt og Jovanovic er så godt som ute av døra.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Med Downing klar, så er vel Toni og muligens Cissokho neste mann på lista.

Og da anser jeg oss som ferdig med å handle i hvertfall. Ser ikke for meg at det blir særlig flere spillere da, hvertfall ikke til førstelaget.

Dog ser jeg for meg at vi vil kvitte oss med noen flere spillere. En eller flere av f.eks Poulsen, Insua, Cole, Maxi, Meireles, Aquilani, N'Gog og diverse andre mindre profilerte spillere.

 

Konchesky har vi allerede blitt kvitt og Jovanovic er så godt som ute av døra.

 

Litt gammel nå han, eller? :D

Lenke til kommentar

Er veldig negativ til at Kuyt starter på benken.

 

deler du noengang noe positivt om Liverpool her på forumet? De siste 10-12 postene dine sier ihvertfall noe annet . . . kun negativt.

 

Hvordan i hele verden kan jeg være negativ til Liverpool ved å være positiv til Kuyt? Fyren er jo nesten blitt Mr. Liverpool i løpet av de årene han har vært der. Klager ikke, jobber bra og putter mengder med viktige mål. 10-12 postene? Et tall ut av det blå? Du er i hvert fall ikke ukjent med å trekke tall opp av hatten.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Litt gammel nå han, eller? :D

Haha, ja. Liten typo. Mente selvsagt Doni. Men uansett så har du rett, gammel han også. :p

 

Først Downing, så muligens Doni. Skjer med 27års-grensa til FSG når det gjaldt å signere nye spillere da?

Downing er vel 26, og Doni er vel bare reservekeeper til Gulacsi er klar for å være andrevalg. Keepere har og gjerne litt lengre "levetid" enn utespillere, så en keeper på 31(?) som spiller bra er vel ikke noe veldig til oddsspill. Hadde vært mer urovekkende om Jones hadde gått og Gulacsi hadde vært andrekeeper en hel sesong.

Lenke til kommentar

Er veldig negativ til at Kuyt starter på benken.

 

Hvorfor egentlig? Ser gjerne han starter en del kamper, spesielt mot de større lagene, men mot lag vi skal slå både hjemme og borte så hemmer han jo ofte angrepet mer enn han hjelper.

 

 

Litt gammel nå han, eller? :D

Haha, ja. Liten typo. Mente selvsagt Doni. Men uansett så har du rett, gammel han også. :p

 

Først Downing, så muligens Doni. Skjer med 27års-grensa til FSG når det gjaldt å signere nye spillere da?

 

Downing er 26. Jeg tror du har misforsått den grensa litt. Hovedprioriteten vår vil være spillere under 27 år, men det betyr ikke at vi ikke vil kjøpe spillere som er over den grensen. FSG er ute etter å ha spillere som kan være god i dag, og være ennå bedre om 3 sesonger. Dog, så er det ikke en nulltoleranse på spillere nærmere 30, slik mange virker å tro.

Lenke til kommentar

Downing er 26. Jeg tror du har misforsått den grensa litt. Hovedprioriteten vår vil være spillere under 27 år, men det betyr ikke at vi ikke vil kjøpe spillere som er over den grensen. FSG er ute etter å ha spillere som kan være god i dag, og være ennå bedre om 3 sesonger. Dog, så er det ikke en nulltoleranse på spillere nærmere 30, slik mange virker å tro.

Vel, Downing er faktisk 27 neste uke. :p

Vet at det ikke er nulltoleranse, men jeg vet også at grensen er for bruk av mye penger.

Så Doni går vel fri, mens Downing er et grensetilfelle.

 

Men, uansett så blir det allright med en skikkelig ving for en gangs skyld. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Er veldig negativ til at Kuyt starter på benken.

 

Hvorfor egentlig? Ser gjerne han starter en del kamper, spesielt mot de større lagene, men mot lag vi skal slå både hjemme og borte så hemmer han jo ofte angrepet mer enn han hjelper.

 

 

For så vidt enig, en mann for store kamper!

Lenke til kommentar

"Since August 2004, only 4 players (Lampard, Fabregas, Gerrard & Giggs) have created more PL chances than Stewart Downing."

OptaJoe Opta Sports

135 - Stewart Downing has completed more crosses in open play than any other player in the Premier League over the last three seasons.

 

Lukter Carroll-mål av dette, ja!

Endret av edge
Lenke til kommentar

Litt gammel nå han, eller? :D

Haha, ja. Liten typo. Mente selvsagt Doni. Men uansett så har du rett, gammel han også. :p

 

Først Downing, så muligens Doni. Skjer med 27års-grensa til FSG når det gjaldt å signere nye spillere da?

Downing er vel 26, og Doni er vel bare reservekeeper til Gulacsi er klar for å være andrevalg. Keepere har og gjerne litt lengre "levetid" enn utespillere, så en keeper på 31(?) som spiller bra er vel ikke noe veldig til oddsspill. Hadde vært mer urovekkende om Jones hadde gått og Gulacsi hadde vært andrekeeper en hel sesong.

Gulacsi var vel strengt tatt andrevalget store deler av forrige sesong. :) Er nok mer at han da kan bli lånt ut.

Lenke til kommentar

Håper vi får se dette mange ganger, bare i rødt. :D

 

Stewart+Downing+Andy+Carroll+England+v+Ghana+dHf2kRTDMLEl.jpg

 

Jada, Kenny prioriterer engelske spillere. Jada, det er mye penger. Men det er ikke en galning som løper løpsk med pundsedelene. Jeg har stor tiltro til Kenny og han vet hva han vil ha. En god trener trenger ikke å hente ferdige superstjerner. Han lager sitt eget vinnerlag ut av hva han ser potensiale i og hva som går godt i lag. Det er mange grunner til å velge britisk, men ting som ikke er så objektive tror jeg også spiller inn. Det har noe med klubbidentitet og (får vi håpe) lojalitet å gjøre. Mentaliteten kan også trekkes inn. Så nevner folk landslaget, men jeg har troa på Kenny.

 

Klarer vi å få inn ny VB, midtstopper og en billig backup-spiss så er jeg overfornøyd med vinduet.

Lenke til kommentar

Eg har lenge sagt at Billy Bragg var eit av dei kulaste menneska som eksisterer. Eg er nok ikkje heilt på linje med han i kor langt til venstre ein skal gå i politiske saker, men skit i det. Rå fyr likevel. For dei som ikkje har fått det med seg, har han no, i eit steg på å bli ein endå meir likbar type, laga ei feiande flott låt som heiter Never Buy The Sun. Den er jo i hovudsak retta mot nylege hendingar, men refererereeererer også til Hillsborough. Kan nok vere kjekt for folk å høyre!

 

http://www.billybragg.co.uk/sun.php (video og gratis DL)

 

...jajajajaja. "wannabe skeuser! dere bor ik i liverpul! d r teit å boikote the sunn!"

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...