Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maxi fortsetter der han har vært siste 5 åra. Seriøst, selg det daukjøttet.

Han viste vel på slutten at det fortsatt bor noe i han?

7 mål på 4 kamper i PL er jo ikke flax?

Pulsmålerbh ja. Tror også det er en slags tracker inni de der.

helt riktig det. Måles både ytelse og bevegelse. Ingenting overlates til tilfeldighetene lenger :-)

Lenke til kommentar

For oss som ikke så kampen her har man highlightene.

Flott med Carroll mål btw. :D

Og det var newboy Adam som startet hele angrepet. :) Carroll fikk jo en assist også faktisk.

Tror Coady spilte som en av tre i midtbanetreern. Etter det jeg kunne se spilte vi i en 4-3-3 i begge omganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tenkte jeg skulle spørre om hvordan Adam gjorde det, Jefe. (jeg spurte nå)

Ser også ganske greit at Liverpool henter Doni. Må forøvrig sies at målene til asiaterne var penest.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spørre om hvordan Adam gjorde det, Jefe. (jeg spurte nå)

Ser også ganske greit at Liverpool henter Doni. Må forøvrig sies at målene til asiaterne var penest.

Slett ikke så verst. Skuddforsøk tidlig som gikk langt utenfor. Ellers var det egentlig som forventet fra min side. Lå mye dypt, vant noen baller, og varierte lange og korte pasninger. Hadde en 60-70 meter mot Robinson ned mot venstrekant, Robbo var akkurat litt for sent ute til å nå ballen. Var blant de mer friske utpå der, så en god debut all in all.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var ikke akkurat direkte bra forsvar av Liverpool heller.

E: Flott lesning Jefe. Adam var aldri øverst på min ønskeliste, verken i januar eller i sommer. Men med han på laget blir det iallefall gode dødballer og innlegg. Noe Liverpool sårt trenger.

Spent på Adam, å litt nervøs.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Enige om pris for Downing

Da har Liverpool og Aston villa kommet til enighet om overgangssum for Stewart Downing.

Pris: £20M

Dette ble postet ca 23.30 på L.no.

Er glad for at det virkelig ser ut til at vi viser handlingskraft på overgangsmarkedet. Men samtidig synes jeg det er ekstremt mye penger for denne spilleren.

Fint å ta med seg at Downing var den spilleren som kom til flest farlige innlegg fra åpent spill i hele PL ifjor. Det er ihvertfall noe. Sammen med Adam & Gerrard vil Downing kunne fore Carroll og Suarez med gode sjanser.

Ser ut som et spennende lag vi kan få, vi har til og med en god tropp spør du meg.

Pr dags dato starter Kuyt, Maxi, Henderson, Aquaman, N`Gog på benken. Flere av disse har jo spilt fast for oss i lengre perioder de siste 18 mnd. Ergo må dette sies å være store steg i riktig retning for å få en slagkraftig første ellever og ikke minst tropp.

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er veldig negativ til at Kuyt starter på benken.

Hvem skal ut? Suarez eller Downing?

Hvis Downing slår til som forventet starter han nok 6/10 matcher på vingen. Suarez spiller vel 7/10. Henderson, Maxi og Kuyt må dekke opp resten, samt innhopp. Dessuten må vel Kuyt inn å spille hvis Carroll er ute en kamp.

Det at Kuyt går over til å bli en "squad-player" er vel ikke noe annet en et sikkert tegn på at vi har en squad som kan måle krefter med United, Chelsea, Tottenham og City som ifjor hadde mye bedre squad en oss.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...