Suburbian Hero Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Mascherano til Ullevaal Nå ble den kampen verdt å gå på. Endret 8. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mascherano til Ullevaal Nå ble den kampen verdt å gå på. 9234130[/snapback] Gogo, vinn billetter ifra P4, hehe. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Quoter ifra en annen post nå.. Samme her, det er nok den beste oppstillinga til Liverpool for øyeblikket, med Masche, Babel, Voronin, Crouch, Benayoun osv i bakhånd. Men har dere store forventninger til Benayoun? Eller er det bare meg som er en smule usikker, og han en ekkel følelse av at denne spilleren kan bli en "flopp". Har sett han spille før, og syntes ikke han var en dårlig spiller, men bare lurer på hva dere tror. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Quoter ifra en annen post nå.. Samme her, det er nok den beste oppstillinga til Liverpool for øyeblikket, med Masche, Babel, Voronin, Crouch, Benayoun osv i bakhånd. Men har dere store forventninger til Benayoun? Eller er det bare meg som er en smule usikker, og han en ekkel følelse av at denne spilleren kan bli en "flopp". Har sett han spille før, og syntes ikke han var en dårlig spiller, men bare lurer på hva dere tror. 9237021[/snapback] Betalte vel ikke allverden for han uansett. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Neiss.. Hadde noen gode kombinasjoner med Torres sist kamp da, men jeg har ikke de altfor store forventningene. Men det hadde jeg heller ikke med Voronin, men han har overrasket meg positivt. Nå gjennstår det å se om han klarer å fortsette i samme stil mot tøffere motstand i PL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har troen på Yossi. Kostet under 60 millioner NOK og har spilt som en helt i pre-season. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke altfor store forventninger nei, men siden vi ikke betalte altfor mye går det nok greit. SÅ dårlig er han ikke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Håper Kewell kommer i form igjen, sånn at han kan "herje" litt på venstrekanten, det virker som det er det Rafa har tenkt siden Gerrard skal bli mer sentral denne sesongen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Håper Kewell kommer i form igjen, sånn at han kan "herje" litt på venstrekanten, det virker som det er det Rafa har tenkt siden Gerrard skal bli mer sentral denne sesongen. 9237599[/snapback] Gerrard har da aldri spilt noe særlig venstrekant uansett. Eller? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Var vell ettpar kamper iforfjor. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gleder meg til Lørdag nå, skal bli godt å se Aston Villa mot Liverpool, skulle mene den går på en eller annen canal+ kanal. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gleder meg til Lørdag nå, skal bli godt å se Aston Villa mot Liverpool, skulle mene den går på en eller annen canal+ kanal. 9237637[/snapback] Selvsagt. Canal+ Sport 1 klokken 18.15 Senkamp heldigvis, ettersom jeg kanskje skal jobbe! Vist ikke blir det dette programmet på Lørdag: Sunderland - Tottenham så Bolton - Newcastle så LIVERPOOL Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror virkelig Kewell kan utgjøre en forskjell i år om han holder formen og slipper skader. På sitt beste er han en av verdens beste venstrekanter, bare synd alt blir ødelagt av alle skadene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis jeg har Canal Digital-pakken på studenthybelen min så skal jeg kysse hver tomme av kabelboksen. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da kan du og jeg ha sene kosekvelder med gode og artige liverpoolkamper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vi må ikke glemme Hyrlen. Jeg tror ikke jeg har drakt i hans størrelse, men vi får legge den ut litt i bredden ved skuldrene. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hoho. Så lenge jeg får ha drakten med "Gerrard" bak er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hvis jeg har Canal Digital-pakken på studenthybelen min så skal jeg kysse hver tomme av kabelboksen. 9238235[/snapback] Det er jo lov å håpe Fikke hele driten for et par dager siden, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på i helgen Endret 8. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis jeg har Canal Digital-pakken på studenthybelen min så skal jeg kysse hver tomme av kabelboksen. 9238235[/snapback] Det er jo lov å håpe Fikke hele driten for et par dager siden, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på i helgen 9238412[/snapback] Jeg hadde det på befalsforlegningen i fjor, så det var helt himmelsk. Jeg vet at det er kabeltv der jeg skal, jeg vet bare ikke hvilken pakke. PL kommer i HD nå, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvem trenger canal+ -pakken når en har et sjarmerendes lite sted med storskjerm og øl? Som i tillegg ofte blir befolket av 10-15 røde supportere Nei, på lørdag blir det fotballvors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå