Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quoter ifra en annen post nå..

Samme her, det er nok den beste oppstillinga til Liverpool for øyeblikket, med Masche, Babel, Voronin, Crouch, Benayoun osv i bakhånd.

Men har dere store forventninger til Benayoun? Eller er det bare meg som er en smule usikker, og han en ekkel følelse av at denne spilleren kan bli en "flopp". Har sett han spille før, og syntes ikke han var en dårlig spiller, men bare lurer på hva dere tror.

Lenke til kommentar
Quoter ifra en annen post nå..

Samme her, det er nok den beste oppstillinga til Liverpool for øyeblikket, med Masche, Babel, Voronin, Crouch, Benayoun osv i bakhånd.

Men har dere store forventninger til Benayoun? Eller er det bare meg som er en smule usikker, og han en ekkel følelse av at denne spilleren kan bli en "flopp". Har sett han spille før, og syntes ikke han var en dårlig spiller, men bare lurer på hva dere tror.

9237021[/snapback]

Betalte vel ikke allverden for han uansett.

Lenke til kommentar

Neiss.. Hadde noen gode kombinasjoner med Torres sist kamp da, men jeg har ikke de altfor store forventningene. Men det hadde jeg heller ikke med Voronin, men han har overrasket meg positivt. Nå gjennstår det å se om han klarer å fortsette i samme stil mot tøffere motstand i PL

Lenke til kommentar
Håper Kewell kommer i form igjen, sånn at han kan "herje" litt på venstrekanten, det virker som det er det Rafa har tenkt siden Gerrard skal bli mer sentral denne sesongen.

9237599[/snapback]

Gerrard har da aldri spilt noe særlig venstrekant uansett. Eller?

Lenke til kommentar
Gleder meg til Lørdag nå, skal bli godt å se Aston Villa mot Liverpool, skulle mene den går på en eller annen canal+ kanal.

9237637[/snapback]

Selvsagt.

Canal+ Sport 1 klokken 18.15

Senkamp heldigvis, ettersom jeg kanskje skal jobbe!

Vist ikke blir det dette programmet på Lørdag:

Sunderland - Tottenham

så Bolton - Newcastle

så LIVERPOOL :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi må ikke glemme Hyrlen. Jeg tror ikke jeg har drakt i hans størrelse, men vi får legge den ut litt i bredden ved skuldrene.

Lenke til kommentar
Hvis jeg har Canal Digital-pakken på studenthybelen min så skal jeg kysse hver tomme av kabelboksen.

9238235[/snapback]

Det er jo lov å håpe :)

Fikke hele driten for et par dager siden, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på i helgen :whistle:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis jeg har Canal Digital-pakken på studenthybelen min så skal jeg kysse hver tomme av kabelboksen.

9238235[/snapback]

Det er jo lov å håpe :)

Fikke hele driten for et par dager siden, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på i helgen :whistle:

9238412[/snapback]

Jeg hadde det på befalsforlegningen i fjor, så det var helt himmelsk. Jeg vet at det er kabeltv der jeg skal, jeg vet bare ikke hvilken pakke. PL kommer i HD nå, gjør det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...