Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg ser på som mye viktigere enn navn er at de lager the kop slik det er på Anfield. En diger enkelt-tribune. Den på Anfield er forøvrig europas største "enkelt-etasje" mener jeg å ha hørt.

 

Det beste ville forøvrig vært å bygge ut/pusse opp Anfield.

Lenke til kommentar

Kan beholde Cole om han går med på en pay as you play kontrakt ala det Aurelio har. Lønna han har nå er absolutt ikke i samsvar med prestasjonene hans på banen.

 

Tror du i dine villeste fantasier at Joe Cole som har en stjernelønn pga at han signerte på Free Transfer, har lyst til å gå ned i lønn uten videre?

 

Enten beholder vi han med dagens kontrakt, eller så selges han for £3-5M. Ville jo tro at lag som Sunderland, Villa, QPR, Wigan etc ville være ute etter han. Tror det er mulig å selge, problemet er at han da må gå kraftig ned i lønn. Kanskje vi må leie han ut og betale deler av lønna hans.

 

Er store muligheter for at vi må ha Cole i troppen for kommende sesong, men jeg har tro på at at han blir en helt annen spiller denne sesongen en han var ifjor.

Har aldri sagt jeg tror han gjør det, jeg sier at vi kan beholde han OM han gjør det.

Lenke til kommentar

Kan beholde Cole om han går med på en pay as you play kontrakt ala det Aurelio har. Lønna han har nå er absolutt ikke i samsvar med prestasjonene hans på banen.

 

Tror du i dine villeste fantasier at Joe Cole som har en stjernelønn pga at han signerte på Free Transfer, har lyst til å gå ned i lønn uten videre?

 

Enten beholder vi han med dagens kontrakt, eller så selges han for £3-5M. Ville jo tro at lag som Sunderland, Villa, QPR, Wigan etc ville være ute etter han. Tror det er mulig å selge, problemet er at han da må gå kraftig ned i lønn. Kanskje vi må leie han ut og betale deler av lønna hans.

 

Er store muligheter for at vi må ha Cole i troppen for kommende sesong, men jeg har tro på at at han blir en helt annen spiller denne sesongen en han var ifjor.

Har aldri sagt jeg tror han gjør det, jeg sier at vi kan beholde han OM han gjør det.

 

Hva skal dere gjøre hvis Cole ikke vil det? Han trenger ikke signere for noen andre. Hvis Cole vil bli i klubben, og kjempe om en plass neste sesong

, gjør han det.

Lenke til kommentar

Det er jo klart; Cole er under kontrakt og intet kan gjøres med hans lønnshevelse dersom han går inn for det. Det eneste klubben kan gjøre hvis de virkelig vil ha bort lønnsinntekten hans er, er å fortelle ham at han ikke er med i planene til klubben og at hans videre Liverpool-karriere vil bestå av reservelagsspill og tidvis innbytter, og så er det opp til Cole om han vil heve lønn eller spille ball.

 

Det er klart at Cole tjener altfor mye i forhold til prestasjonene og rollen i laget, hvert fall forrige sesong. Tror ikke mye vil endre seg denne sesongen. Kan likevel være en grei spiller å ha i stallen, men burde virkelig ikke tjene så mye. Men lønn til tross, jeg synes vi først og fremst burde fokusere mest på få bort de som virkelig ikke har noe i klubben å gjøre; Konchesky, Poulsen, Jovanovic, osv.

Lenke til kommentar

De første kampene i oppsettet er endret på:

 

 

Arsenal v Liverpool: This fixture will still be played on Saturday, August 20 but will now kick-off at 12.45pm and be broadcast live on Sky Sports.

 

Liverpool v Bolton: This fixture will still be played on Saturday, August 27 but will now kick-off at 5.30pm and be broadcast live on Sky Sports.

 

Tottenham v Liverpool: This fixture will now be played on Sunday, September 18 and kick-off at 1.30pm. It will be broadcast live on Sky Sports.

 

Everton v Liverpool: This fixture will still be played on Saturday, October1 but will now kick-off at 12.45pm and be broadcast live on Sky Sports.

 

Liverpool v Manchester United: This fixture will still be played on Saturday, October 15 but will now kick-off at 12.45pm and be broadcast live on Sky Sports. However, this match is subject to possible change as a result of the Champions League draw.

 

Liverpool v Norwich: This fixture will still be played on Saturday, October 22 but will now kick-off at 5.30pm and be broadcast live on ESPN.

 

West Brom v Liverpool: This fixture will still be played on Saturday, October 29 but will now kick-off at 5.30pm and be broadcast live on ESPN.

 

Chelsea v Liverpool: This fixture will now be played on Sunday, November 20 and kick-off at 4pm. It will be broadcast live on Sky Sports. However, this match is subject to possible change as a result of the Champions League draw.

Liverpool v Manchester City: This fixture will now be played on Sunday, November 27 and kick-off at 4pm. It will be broadcast live on Sky Sports.

 

Supporters should also note the following two fixture changes:

 

Liverpool v Newcastle: This fixture will now kick-off at 12.45pm on Saturday, December 31.

 

Liverpool v Fulham: This fixture will now kick-off at 12.45pm on Saturday, April 14 2012.

 

 

(Fra våre venner hos lfc.tv)

 

Ikke et sjokk at kampen på Emirates samt hjemme mot ManU er endret til tidligkamp lørdag...

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Henger meg på den Leaf. De har egentlig vært ganske flinke helt siden jeg startet å ha e-season ('07), dog virker det som de trapper det ennå mer opp i år. Teamet som reiser ned i år er også det største noengang.

 

Godt å ikke ha EL i år. Ser at vi får en haug med kamper klokka 13:45 og 18:30 på lørdager, og vi hadde kanskje to-tre kamper på det tidspunktet i fjor.

Lenke til kommentar

Kan beholde Cole om han går med på en pay as you play kontrakt ala det Aurelio har. Lønna han har nå er absolutt ikke i samsvar med prestasjonene hans på banen.

 

Tror du i dine villeste fantasier at Joe Cole som har en stjernelønn pga at han signerte på Free Transfer, har lyst til å gå ned i lønn uten videre?

 

Enten beholder vi han med dagens kontrakt, eller så selges han for £3-5M. Ville jo tro at lag som Sunderland, Villa, QPR, Wigan etc ville være ute etter han. Tror det er mulig å selge, problemet er at han da må gå kraftig ned i lønn. Kanskje vi må leie han ut og betale deler av lønna hans.

 

Er store muligheter for at vi må ha Cole i troppen for kommende sesong, men jeg har tro på at at han blir en helt annen spiller denne sesongen en han var ifjor.

Har aldri sagt jeg tror han gjør det, jeg sier at vi kan beholde han OM han gjør det.

 

Hva skal dere gjøre hvis Cole ikke vil det? Han trenger ikke signere for noen andre. Hvis Cole vil bli i klubben, og kjempe om en plass neste sesong

, gjør han det.

Nei må jo prøve å bli kvitt han da, noe som er vanskelig. Evt si opp kontrakten hans, men det blir fort veldig dyrt i kompensasjoner og drit det også. Ender nok med at han blir og hever den samme lønna. Ser jo nå hvor sykt desperate vi var i fjor når vi signerte han, blir jo fader ikke kvitt han igjen. Skal sies at jeg synes Cole er grei og ha som en squadplayer, men squadplayere skal ikke ha en slik lønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...