Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvis vi hadde fått Cahill/Dann, Aly Cissokho og Mata. Så tror jeg at jeg hadde besvimt av glede :p

 

Tror vi ender opp med Dann, Enrique, Downing.

 

Får vi Cahill, Cissokho og Mata så er vi på papiret en av favorittene til CL plass og kan vinne hele driden om vi har en god sesong og unngår skader.

 

Pr dags dato er vi nr 5 eller 6 i ligaen og trenger 2 gode navn, men det virker vanskelig uten CL spill å friste med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aston Villa vil jo ikke selge Downing. Selv om han leverer inn transfersøknad. Da vil de kreve en helt absurd pris for han i så fall. Dermed tror jeg det er lettere og ikke minst bedre å gå for Mata.

Greia med Mata er at han er liten og tynn og har null PL-erfaring. Downing er bevist i PL, og er britisk, begge store pluss.

 

Ser for meg et lån av mata med opsjon på kjøp, men har ikke trua på at Valencia går med på den.

Lenke til kommentar

Har ikke noe i mot Downing, men tror det blir vanskelig. I tillegg foretrekker jeg uansett Mata. Det er en toppspiller fra La Liga så spranget til PL er ikke så enormt.

 

Hvis Valencia selger Mata i sommer er det 100% sikkert at Liverpool får hard konkurranse fra flere klubber.

 

Vi klarer helt sikkert å møte priskravet som er regnet opp mot £20-23M. Men spørsmålet er om vi klarer å lokke Mata til å signere for et lag uten tittel ambisjoner og uten spill i Europa kommende sesong. De andre lagene som kommer til å by på Mata vil jo tilby like god lønn, muligheter for å vinne ligaen i sitt land og CL spill.

 

Ser ikke hvordan Mata kan takke ja til å komme til oss med slike forutsetninger. Eneste som taler for Liverpool er at han vil bli så fast som man kan bli (så lenge han gjør det som forventet).

 

Får vi ikke Mata eller Downing som vinger blir det Zogbia tror jeg. Han skulle jeg gjerne hatt inn i klubben, men da sammen med en annen ving. Tror ikke det er en vinner formula å hente inn spillere fra Sunderland, Blackpool, Wigan o.l. Skulle gjerne krydret med en stjernesignering ala Mata. Men desverre tror jeg det blir med skuffelse.

Lenke til kommentar

Reina

Johnson - Agger - Skrtel/ny stopper - Cissokho

Gerrard - Lucas - Adam

Suarez - Carroll - Mata

 

 

Noe sånt i seriestarten hadde vært rimelig fett. Carragher kommer sikkert til å starte den kampen mot Sunderland, men likevel. Tror ikke Downing kommer til å funke i nærheten så bra som Mata kan gjøre i 4-3-3. Så han burde være et soleklart førstevalg om det er den formasjonen vi prioriterer. N'Zogbia er andrevalg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men spørsmålet er om vi klarer å lokke Mata til å signere for et lag uten tittel ambisjoner og uten spill i Europa kommende sesong.

Har han ikke uttalt selv at han vil spille for Liverpool? Det er vel et ørlite håp om at noen spillere er litt langsiktige i tankegangen. Ja, jeg tror på minimum 4. plass.

 

Det der ser pent ut Jefe.

Lenke til kommentar

Cole har funnet ut hva som har vært problemet:

 

JOE COLE is determined to stay at Liverpool, believing that life at Anfield following a miserable first season will be child’s play.

The England midfielder has confided to friends that one of the problems last season was a lack of sleep for himself and wife Carly following the birth of their baby Ruby.

But thanks to a few tips from a sleep guru the Coles are enjoying less frenetic nights with Joe confident of proving himself at the highest level again.

 

Haha. Men til hans forsvar så han ofte jævla trøtt/sliten ut.

Lenke til kommentar

Vi vet vel egentlig ikke om hva slags kontrakt Aurelio har. Det vi vet er at han ikke godtok et slikt forslag mens Rafa fortsatt var her, og at Roy hentet han tilbake etter at han kom, og Aurelio enda ikke hadde funnet seg noen ny klubb. Så vidt jeg har fått med meg så var det lite som tydet på at det var pay as you play når Fabio "re-signerte".

 

At Cole burde hatt en slik kontrakt er jeg selvfølgelig helt enig, så det er sagt.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Reina

Johnson - Agger - Skrtel/ny stopper - Cissokho

Gerrard - Lucas - Adam

Suarez - Carroll - Mata

 

 

Noe sånt i seriestarten hadde vært rimelig fett. Carragher kommer sikkert til å starte den kampen mot Sunderland, men likevel. Tror ikke Downing kommer til å funke i nærheten så bra som Mata kan gjøre i 4-3-3. Så han burde være et soleklart førstevalg om det er den formasjonen vi prioriterer. N'Zogbia er andrevalg.

 

Enig, tror en variant av 4-3-3 er formasjonen som passer best til den troppen vi har. Tror aldri vi har hatt en så god tropp som vi har nå i PL, selvom førsteelvern nok er svakere enn den var i 06-09. Vi har nok spillere til å danne et "reservelag" som i seg selv kunne gjort det rimelig bra i PL.

Lenke til kommentar

Kan beholde Cole om han går med på en pay as you play kontrakt ala det Aurelio har. Lønna han har nå er absolutt ikke i samsvar med prestasjonene hans på banen.

 

Tror du i dine villeste fantasier at Joe Cole som har en stjernelønn pga at han signerte på Free Transfer, har lyst til å gå ned i lønn uten videre?

 

Enten beholder vi han med dagens kontrakt, eller så selges han for £3-5M. Ville jo tro at lag som Sunderland, Villa, QPR, Wigan etc ville være ute etter han. Tror det er mulig å selge, problemet er at han da må gå kraftig ned i lønn. Kanskje vi må leie han ut og betale deler av lønna hans.

 

Er store muligheter for at vi må ha Cole i troppen for kommende sesong, men jeg har tro på at at han blir en helt annen spiller denne sesongen en han var ifjor.

Lenke til kommentar

Når jeg zooma inn bildet ligna det litt på Spearing. Men kan nok være Adam.

 

Fint å se at Meireles er med. Skjønner ikke hvorfor han skal selges når vi har Poulsen, Cole og forsåvidt også Spearing som jeg mener ikke er god nok, selv om han er en ung, lojal kriger fra Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...