Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan se for meg at vi selger én av Aqui eller Meireles, selv om jeg ikke håper det da bredde og konkurranse i troppen er alfaomega i et godt lag. Vi trenger det, for vi har manglet det så enormt. Det kommer alltid skader og suspensjoner, Henderson spiller sikkert en del ute til høyre, konkurranse bidrar til at alle er på tå hev, vi får flere alternativ etter hva som passer, osv. We need it. Kan selge én dersom det er fullt nødvendig, men helst ikke.

Lenke til kommentar

Ja, men selger vi Poulsen og Aquilani for eksempel, så er det god bredde og variasjon på spillere, uten å ha overflødig med spillere i samme posisjon. Poenget var at det er dumt å selge både Aquilani og Meireles. Burde beholde en av de uansett.

Lenke til kommentar

Vi har altfor stor bredde på midtbanen men dårlig med bredde ellers. Meireles vil neppe akseptere at han skal sitte på benken mens Gerrard/Adam/Henderson roterer på midtbanen. Lucas vil jeg regne som fast.I tillegg kommer da jonjo, poulsen spearing og aquaman. Selv om vi skulle kvitte oss med de overflødige som jonjo, spearing og poulsen er det nok for mange spillere.

Lenke til kommentar

Liverpool er offisielt i rennesteinen når spillere som Wickham vraker klubben og dere ender opp med å hente Charlie fatty Adam og Jordan Henderson.Hadde vært superskuffa sålangt om jeg var dere. Carroll, Henderson og Adam for hvor mye igjen? Holy fuck

• Liker 4
Lenke til kommentar

Liverpool er offisielt i rennesteinen når spillere som Wickham vraker klubben

Hvor faen får alle folk sånt piss i fra? Det er fra INGEN sikre kilder meldt noe om at Liverpool i det hele tatt har vært genuint interessert i spilleren.

Newsflash: En klubb er ikke interessert i en spiller fordi en drittavis à la VG melder det.

Lenke til kommentar

Liverpool er offisielt i rennesteinen når spillere som Wickham vraker klubben og dere ender opp med å hente Charlie fatty Adam og Jordan Henderson.Hadde vært superskuffa sålangt om jeg var dere. Carroll, Henderson og Adam for hvor mye igjen? Holy fuck

Haha, så er det der vi er i dagens samfunn. At denne mannen kan defineres som feit?

Gleder meg til å se Carroll knuse Vidic når vi snakker oktober.

Lenke til kommentar

Flott bevis på at du ikke vet hva du snakker om (les: Fotball).

Jones var et røverkjøp han da eller? Dere har brukt 300 millioner på 3 og 4.valg på stopperplass. Det forteller om to forskjellige realiteter for våre klubber.

Wichkham kunne velge å være 3.valg som spydspiss for Liverpool eller være en av 4 spisser i Sunderland som spiller 4-4-2.

Enkelt valg spør du meg for en ung engelsk spiller som trenger spilletid. Dessuten har jo Bruce bevist at han er god på å forvalte spisstalent.

Vi har kjøpt 3 britiske spillere og de koster penger. For noen sesonger siden startet Liverpool alle kamper med 2 engelske spillere.

Til August kan Liverpool faktisk starte PL med 8 av 11 spillere med britisk pass. Det er klart en stor fordel for å bygge opp et lag med ambisjoner for å hevde seg i PL.

På kort sikt får vi ikke kjøpt de beste spillerne uansett pga manglende CL spill.

Gleder meg til mai 2012 når enda en PL-sesong uten Liverpool-trofé er ferdig!

må være en kjedlig sommer du har når alt du har å glede deg over er å se frem til dette.

Lenke til kommentar

Du latterligjør Game og så er dine argumenter for at transfersesongen til nå har vært bra at de er Britisk? ok.

Henderson? unggutt, greit kjøp, men til en stiv pris.

Adam? Skuddfot og cornerfot, går vel greit overens med Carola på dødball. Likevel, sentral-midtbane var vel det siste dere trengte.

Carroll? Helt ok tredjevalg for de kampene forsvaret til Bolton ikke kan brytes ned med fotball. Ellers er han vel omtrent like dårlig som vår Hernandez utenfor 16. Tror han går ned i historien som Liverpools Andriy Shevchenko.

At noen fremhever Jones som et fjerdevalg? Vel denne sesongen kanskje, men vi kjøper for fremtiden. Kunne brukt samme argument for Henderson hos dere, men det ser du vel ikke.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det stusslige er jo at du, ynwa32, kostant syter over at andre slakter dine poster, men alt du gjør selv er å skrive drittpakker om andre brukere eller klubber.

Tror de aller fleste som har sett fotball før er enig om at Jones er et relativt mye større talent enn Henderson. som var overpriset så det sang.. Dessuten var utkjøpsklausulen på £18--ish, mao en svært levbar sum for det mange tror kan bli en fremtidig "Terry" type. Henderson har aldri imponert meg og det skrev jeg lenge før han ble kjøpt av LFC.

Hjelper ikke å ha britisk pass hvis spilleren er for dårlig, såpass skjønner vel til og med du.

Lenke til kommentar

Du latterligjør Game og så er dine argumenter for at transfersesongen til nå har vært bra at de er Britisk? ok.

Henderson? unggutt, greit kjøp, men til en stiv pris.

Adam? Skuddfot og cornerfot, går vel greit overens med Carola på dødball. Likevel, sentral-midtbane var vel det siste dere trengte.

Carroll? Helt ok tredjevalg for de kampene forsvaret til Bolton ikke kan brytes ned med fotball. Ellers er han vel omtrent like dårlig som vår Hernandez utenfor 16. Tror han går ned i historien som Liverpools Andriy Shevchenko.

At noen fremhever Jones som et fjerdevalg? Vel denne sesongen kanskje, men vi kjøper for fremtiden. Kunne brukt samme argument for Henderson hos dere, men det ser du vel ikke.

Herremin hatt. Game skriver at Liverpool offisielt er i rennestenen grunnet kjøpene i sommer. Så går jeg inn å forklarer hvorfor vi har kjøpt som vi har gjort. Han viste samtidig store mangler rundt Wickham saken.

Da må jeg spørre, hvilke spillere mener dere to av Liverpool heller burde kjøpt? Hvilke spillere er bedre på kort og langsikt som vil gå til en klubb som ikke spiller CL eller EL (om det siste spiller en rolle)?

Svaret er at vi ikke får tak i spillere som Sneijder, Nasri, A.Young osv osv når disse kan velge og vrake i klubber som har ambisjoner om CL og ligagull.

Ergo må vi enten beholde stallen eller kjøpe fra nest øverste hylle. Da er valget ganske enkelt. Vi så jo at både Jones, Clichy m.flere har valgt klubber med større vinnersjanser for kommende sesong foran Liverpool.

Vi har spilt 2 år uten CL og er ikke favoritter til å vinne kampen om 3-4.plassen mot City, Arsenal & Tottenham til neste år. Tror vi får det tøft å gå forbi to av disse.

Ergo sum blir at Liverpool har hentet noe av det beste vi har hatt mulighet til å hente. Vi blir linket til Juan Mata, men jeg er veldig usikker på om vi har mulighet til å få han til klubben i nåværende status.

Endret av YNWA32
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...