Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adam til under £7M ifølge Sky Sports - det er absolutt en akseptabel pris. Jeg er positiv til kjøpet, med tanke på at Adam har gode kvaliteter som vi trenger samtidig som det bidrar til å styrke troppen og bredden ytterligere, noe som er mitt hovedmål med sommervinduet. Men det er klart at det ikke er spilleren eller posisjonen vi først og fremst trenger, så jeg antar at ting skjer i kulissene med tanke på mer nødvendige disposisjoner. Det blir uansett litt for teit å si at det er et dumt å kjøpe en midtbanespiller og ikke det vi trenger, når vi ikke vet hva som skjer bak lukkede dører og hvordan vinduet ender totalt sett. Det er tross alt det eneste som betyr noe når alt kommer til alt.

 

Insua sier også at han vil spiller for Liverpool kommende sesong og ikke gå på nytt lån - flott, i det minste en god backup for venstrebacken. Vi kan kvitte oss med Aurelio i så fall.

 

Jeg har fortsatt håp om å bli kvitt noen av de mest overflødige spillerne, samtidig som vi minst henter en venstreback, 1-2 vinger/offensive typer og en midtstopper. Vi trenger det for å gjøre troppen solid og få den nødvendige bredden. Jeg tror ikke vi trenger å hente store verdensnavn, men rett og slett solide spillere som hever troppen og laget. Ok da, gjerne én klassespiller á la Mata, takk. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ah mange gode nyhter når en kommer hjem fra jobb , det kan man like.

 

Jeg håper vi har insua selv denne sesongen , helt grei venstreback som er grei å ha i stallen.

 

Adam virker også som en done deal , i like.

Johnson forlenger kontrakten.

 

Nå venter jeg bare på en god ving, håper vi går for Mata fremfor downing.

 

Downing 18M < Mata 20M lett valg.

Lenke til kommentar

Fornøyd med Adam-dealen, og klager ikke heller på Henderson. Begge fikk oppgitt større priser av media, henholdvis mellom £8-11M for Adam og £20M for Henderson, mens det i realiteten ble mindre priser. Ser ut som DC kan sakene sine, og nå håper jeg en ving kommer inn. Mata er linket i dag, og for min del er han mer enn gjerne velkommen. Downing for £20M er bare for drøyt...

Lenke til kommentar

Jaja, med Adam så og si signert så regner jeg med at vi kvitter oss med både Meireles og Aquilani. Det er vi jo egentlig bare nødt til. Om vi så må selge de med tap. Er jo tross alt lønninger frigjort, noe som er viktig for å kunne signere nye spillere.

Lenke til kommentar

Jaja, med Adam så og si signert så regner jeg med at vi kvitter oss med både Meireles og Aquilani. Det er vi jo egentlig bare nødt til. Om vi så må selge de med tap. Er jo tross alt lønninger frigjort, noe som er viktig for å kunne signere nye spillere.

 

Hvorfor da?

Lenke til kommentar

Meireles fordi han rett og slett er dårligere enn samtlige (selv Lucas) på den sentrale midtbanen antar jeg, og han nok hever en for saftig lønn til å være stallfyll. Aqua burde vel strengt tatt få en sjanse om ikke man kan få en akseptabel pengesum for han.

Lenke til kommentar

Jaja, med Adam så og si signert så regner jeg med at vi kvitter oss med både Meireles og Aquilani. Det er vi jo egentlig bare nødt til. Om vi så må selge de med tap. Er jo tross alt lønninger frigjort, noe som er viktig for å kunne signere nye spillere.

 

Hvorfor da?

Fordi vi ikke trenger dem lenger? Eller kanskje vi beholder Aquilani. Men Meireles er i hvertfall veldig missfornøyd med å ikke få en forbedret avtale som han var lovet av forrige administrasjon.

 

Er ikke aktuelt å ha en £20 millioners Henderson på benken, eller enda verre, på reservelaget. Vi er da ikke Manchester City heller!

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Meireles fordi han rett og slett er dårligere enn samtlige (selv Lucas) på den sentrale midtbanen antar jeg, og han nok hever en for saftig lønn til å være stallfyll. Aqua burde vel strengt tatt få en sjanse om ikke man kan få en akseptabel pengesum for han.

 

Meireles var som tidligere nevnt en av de beste midtbanespillerne i vårsesongen vår. En stor bidragsyter til at vi kjempet om europacupspill til slutt. Det er også tidligere nevnt at Meireles ikke faktisk tjener så mye, da han ble muntlig lovet en bedre kontrakt (av det gamle regimet) hvis den første sesongen gikk bra. Det er nok heller dette (at Kenny/FSG ikke vil gi ham mer i lønn nå) som vil være hovedgrunnen til at han forsvinner.

Lenke til kommentar
Meireles fordi han rett og slett er dårligere enn samtlige (selv Lucas) på den sentrale midtbanen

Jeg mener fortsatt at Gerrard, Lucas, Adam(?), Poulsen...... EErrrr, sorry folkens, jeg tok feil.

 

Når jeg googlet litt, ser jeg jo at Meireles tjener relativt lite. Antok bare at han hadde mer. Da skjønner jeg ikke hvorfor dere skal kvitte dere med begge foran Poulsen, selv om dere har fått Henderson og Adam inn. Mitt input kan herved strykes.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Lucas, Henderson, Gerrard, Aquilani, Poulsen, Meireles, Adam.

 

Minst 2 må ut.

 

Lucas? God forige sesong.

Henderson? Ny.

Gerrard? Eh nei.

Aquilani? Muligens, men jeg ville heller beholdt ham enn å kjøpe inn.

Poulsen? Må ut.

Meireles? God forige sesong, kan jo ikke kvitte dere med ham.

Adam? Ny.

 

For mange, men kun én jeg mener må ut. Kjøp av enda flere som er feilen her, andre steder dere burde styrket.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Jaja, med Adam så og si signert så regner jeg med at vi kvitter oss med både Meireles og Aquilani. Det er vi jo egentlig bare nødt til. Om vi så må selge de med tap. Er jo tross alt lønninger frigjort, noe som er viktig for å kunne signere nye spillere.

 

Hvorfor da?

Fordi vi ikke trenger dem lenger? Eller kanskje vi beholder Aquilani. Men Meireles er i hvertfall veldig missfornøyd med å ikke få en forbedret avtale som han var lovet av forrige administrasjon.

 

Er ikke aktuelt å ha en £20 millioners Henderson på benken, eller enda verre, på reservelaget. Vi er da ikke Manchester City heller!

 

Om Gerrard går skadet store deler av neste sesong også (får håpe det motsatte) så sitter vi med Adam, Lucas, Henderson, Spearing. Shelvey går vel trolig mot et lån, og Poulsen blir vel solgt. Er vel omtrent ingen av de spillerne som er listet opp som er av den mer reine offensive typen slik Aquilani og Meireles er. Adam ligger ofte dypt, og Henderson har ikke erfaringen som hverken Aqui eller Meireles har. Salg av begge vil være en tabbe, og går mot akkurat det vi prøver å oppnå i sommervinduet. Konkurranse om plassene og bredde i troppen.

 

Henderson kostet £16M forresten. Selvfølgelig er det aktuelt å ha han på benken, om vi har bedre kandidater til å starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...