Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornøyd med at vi henter inn en spiller, ikke fornøyd med at vi henter inn en midtbanespiller.

 

Kan ikke skjønne noe annet en at et par salg av midtbanespillere er på gang. Leser ingenting om utleie av spillere som en del av Adam dealen. Kan jo være at Jono Shelvey har gått på lån andre veien.

 

Adam med sin fantastiske venstrefot og gode dødballer vil bli et veldig bra våpen sammen med hodestyrken til Carroll. Dette nye elementen vil gi oss minst 4-6 ekstra mål i sesongen og flere poeng i ligaen.

 

Desverre ser dette kjøpet ut til at enten Meireles eller Aquilani blir solgt. Når sistnevnte har hatt sin historie er det ikke til å unngå og tro at det er Meireles som nå kommer til å bli solgt.

Velkommen til klubben Charlie Adam.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Grur meg til å se hvor mye han kosta. Tipper minst £10m + noen spillere.

 

Spillerne andre veien er nok max 1 spiller på permanent og 1-2 på lån.

 

Mitt råtips: £8M + Stephen Darby på permanent og Jono Shelvey på 1 års lån uten opsjon på kjøp.

 

Min våte drøm: £6M + Poulsen og Konscesky på permanent og Shelvey på lån. :dribble:

Lenke til kommentar

Våte drømmer har en tendens til å ikke skje.

 

stemmer nok desverre det. Er nok noen promille sjanser for at det skjer da. Legg 5000 småstein i en pose og mal 3 av dem røde, bland godt. Klarer du å trekke ut en av de røde så er drømmen min realitiet :-)

Lenke til kommentar

Hva er poenget med en overgangstråd når vi diskuterer dette her?

 

Blir jo bare uoversiktlig.

 

mulig det var dumt av meg å lansere mulige utlånspillere som en del av Adam avtalen.

 

Dog er Overgangstråden til spekulasjoner og rykter om spillere inn og ut av klubben.

 

Diskusjon rundt overganger som er 95% klare tema for diskusjon i TIA.

 

Er en grunn til at den andre tråden heter Overganstråden - rykter og spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...