ErlendRU Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Beste var når en kamerat trodde det var Kuyt som kom utpå banen når Sammy en gang kom utpå før oppvarminga på en eller annen kamp vi var på. Fra avstand hadde han litt samme sveis, men det var vel også det eneste tror jeg. All ære til jobben han er gjort, men har vel blitt litt tredje hjulet på vogna nå etter at Kenny tok med seg Clarke inn i teamet. Tror nok vi er bedre tjent med Clarke enn Sammy uansett. Edit: Pako hadde vært nice å få inn igjen. Mye som rakna når han dro. Pleier alltid å prøve å hente han tilbake på FM, men han er litt vrang da, så kommer nesten aldri første sesongen. Endret 29. juni 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hehe angående FM, Damien Comolli er i støtteapparatet til Scum på saven min, sykt irriterende, får ikke signert ham! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vææt. Comolli er jo speider i Liverpool (På FM11, hvertfall). Samma er Dalglish, hvis man starter med nest siste patch (siste patch tar med januarovergangene). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Liverpool spiller treningskamp mot Hull i slutten av Juli. Det er akkurat en slik kamp Liverpool trenger å øve seg på. Mot hardtarbeidene defansive ''disse skal vi egentlig slå'' lag, som Liverpool tradisjon tro sliter mot. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Leit om vi ikke har Lucas og Suarez klare til sesongstart mot Sunderland.. Men dette gjelder vel fler lag i PL også. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det trenger jo nødvendigvis ikke å bli sånn da, avhenger jo av en god del. Velger å være optimistisk jeg Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vææt. Comolli er jo speider i Liverpool (På FM11, hvertfall). Samma er Dalglish, hvis man starter med nest siste patch (siste patch tar med januarovergangene). Derfor jeg aldri patcher Spiller heller i lavere divisjoner hvor jeg har null forhold til eller kunnskap om klubber og spillere, og så følger jeg Liverpool tett og tar evt over om tid og rom tillater det lenger ut i spillet når det har skjedd nok useriøse ting til at jeg kan relatere det til dagens tilstander Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Sterling scorte nettopp igjen i U17-VM. Litt døll kamp, 1-1 til pause. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er noen andre som ser på ja. Fy f for noen mål som slippes inn her. I hele turneringen egentlig, Vet jeg (laget mitt) ikke var så veldig gode selv på den alderen. Men kan ikke huske vi var så dårlige Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Sterling scorte nettopp igjen i U17-VM. Litt døll kamp, 1-1 til pause. Hvor ser du den? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er noen andre som ser på ja. Fy f for noen mål som slippes inn her. I hele turneringen egentlig, Vet jeg (laget mitt) ikke var så veldig gode selv på den alderen. Men kan ikke huske vi var så dårlige Vel... Dere var sannsynligvis mye dårligere. 4 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 festleg innhopp av Morgan i alle fall. Såg veldig svolten ut, men så skal det seiast at han spelte mot utslitne bein då. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 England videre på straffer. Morgan scorte på sin. Møter Tyskland, som vant overlegent 4-0, i kvarten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 I dag er det ett år siden Roy ble ansatt... Good riddance, sier jeg. 3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vel... Dere var sannsynligvis mye dårligere. Det er det jo ganske åpenbart at vi må ha vært. Jeg glemte vel som vanlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tenkte denne kunne deles for de som ikke har hørt denne versjonen. Instant gåsehud for min del, i hvert fall http://open.spotify.com/track/4fuEkQO6aUQYpEdTALxaX4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er ikke dum denne versjonen her, heller. Spotify. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Elvis Presley Frank Sinatra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Gratulere til Dr.King Kenny Dalglish! (Kunne vært med på en medival festival med gutta fra Big Bang Theory han der.) Endret 1. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå