Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Beste var når en kamerat trodde det var Kuyt som kom utpå banen når Sammy en gang kom utpå før oppvarminga på en eller annen kamp vi var på. Fra avstand hadde han litt samme sveis, men det var vel også det eneste tror jeg. :p

All ære til jobben han er gjort, men har vel blitt litt tredje hjulet på vogna nå etter at Kenny tok med seg Clarke inn i teamet. Tror nok vi er bedre tjent med Clarke enn Sammy uansett.

Edit: Pako hadde vært nice å få inn igjen. Mye som rakna når han dro. Pleier alltid å prøve å hente han tilbake på FM, men han er litt vrang da, så kommer nesten aldri første sesongen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool spiller treningskamp mot Hull i slutten av Juli. Det er akkurat en slik kamp Liverpool trenger å øve seg på. Mot hardtarbeidene defansive ''disse skal vi egentlig slå'' lag, som Liverpool tradisjon tro sliter mot.

Lenke til kommentar

Vææt. Comolli er jo speider i Liverpool (På FM11, hvertfall). Samma er Dalglish, hvis man starter med nest siste patch (siste patch tar med januarovergangene).

Derfor jeg aldri patcher :p Spiller heller i lavere divisjoner hvor jeg har null forhold til eller kunnskap om klubber og spillere, og så følger jeg Liverpool tett og tar evt over om tid og rom tillater det lenger ut i spillet når det har skjedd nok useriøse ting til at jeg kan relatere det til dagens tilstander :p

Lenke til kommentar

Det er noen andre som ser på ja. Fy f for noen mål som slippes inn her. I hele turneringen egentlig, Vet jeg (laget mitt) ikke var så veldig gode selv på den alderen. Men kan ikke huske vi var så dårlige :dontgetit:

Vel... Dere var sannsynligvis mye dårligere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gratulere til Dr.King Kenny Dalglish!

post-95709-0-70632400-1309535728_thumb.jpg

(Kunne vært med på en medival festival med gutta fra Big Bang Theory han der.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...