TeggY Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror aldri jeg var en av dem som sa at Liverpool ikke er en storklubb, for i England er det vel strengt tatt de 4, slik det har vært hvertfall. Men det er ikke til å gjemme vekk at enkelte av lagene (les: United) er i mine øyne en del større enn Liverpool er. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Cred til deg! United er nok en del større enn Liverpool sånn sett, men å påstå at Liverpool ikke er noen storklubb blir bare latterlig. Men, den diskusjonen har vi hatt, vil ikke fyre opp mer der. Evt. egen tråd. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Cred til deg! United er nok en del større enn Liverpool sånn sett, men å påstå at Liverpool ikke er noen storklubb blir bare latterlig. Men, den diskusjonen har vi hatt, vil ikke fyre opp mer der. Evt. egen tråd. 9230388[/snapback] Det at de ikke har vunnet PL siden de fikk det navnet kan vel få noen til å stusse på det, men ute i Europa er de vel i verdensklasse, hvis man kan si det slik. Men enig med deg, tror vi lar dette ligge, så vi slipper at alle blir mer fyra på hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Det hadde vært litt rart hvis det kun var serievinnerne som ble kalt for storlag, mener jeg. Et storlag trenger ikke nødvendigvis prestere jevnt og trutt for å bli kalt nettopp det, akkurat som en storfilm ikke trenger å tjene penger for å være berettiget tittelen. Endret 8. august 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå gidder jeg ikke diskutere om de er et storlag eller ikke, men de burde da ha vunnet noe. Å vinne CL og Uefa-cupen, samt Fa og Ligacupen to ganger hver på ti år er ikke akkurat overveldende. Uansett er det mer enn hva mange Serie-A lag som regnes som store kan vise til. Omsetning, supportere, stall&støtteapparat og historie er det som kjennetegner et storlag. Å ja Liverpool fyller disse kriteriene, men jeg kaller de aldri et storlag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå gidder jeg ikke diskutere om de er et storlag eller ikke, men de burde da ha vunnet noe. Å vinne CL og Uefa-cupen, samt Fa og Ligacupen to ganger hver på ti år er ikke akkurat overveldende. Uansett er det mer enn hva mange Serie-A lag som regnes som store kan vise til. Omsetning, supportere, stall&støtteapparat og historie er det som kjennetegner et storlag. Å ja Liverpool fyller disse kriteriene, men jeg kaller de aldri et storlag 9230592[/snapback] Ikke din feil at du er født smålig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 God natt Wh1te. Syns fortsatt comebackene dine mangler litt sting, men men det er jo sent. Så du får sove godt på den rosa skyen som er drømmene dine om ligagull Så skal jeg sove på mine litt mer realistiske rosa skyer som er troen på et nytt et Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) God natt Wh1te. Syns fortsatt comebackene dine mangler litt sting, men men det er jo sent. Så du får sove godt på den rosa skyen som er drømmene dine om ligagull Så skal jeg sove på mine litt mer realistiske rosa skyer som er troen på et nytt et 9230648[/snapback] Ja, jeg er faktisk enig. Sitter og drikker tequila fra melkeglass og gruer meg til å skru på Evan Almighty. Sov godt, friendly giant. Endret 8. august 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Svar sånn generelt til den siste tids diskusjoner: Tenk hvor kjedelig fotballen hadde vært uten rivalisering? At United tar 3 poeng en helg er fantastisk, og det blir enda bedre med et Liverpool-tap, that's just the way it is. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Helt enig. Men når det begynner å gå for langt og folk klikker for den minste ting, spyr ut spydigheter osv., da merker jeg at jeg bare blir lei av det. Men selve rivaliseringen er bare herlig. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vennskapelig rivalisering er kjempemorro og jeg fryder meg hver gang Man U taper og Liverpool vinner. Da blir det selvfølgellig litt mobbing av kompiser som holder med Man U, men jeg får også tilbake med samme mynt hvis Liverpool taper. Dette er en del av gamet og jeg ville ikke vært det foruten. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Vennskapelig rivalisering er kjempemorro og jeg fryder meg hver gang Man U taper og Liverpool vinner. Da blir det selvfølgellig litt mobbing av kompiser som holder med Man U, men jeg får også tilbake med samme mynt hvis Liverpool taper. Dette er en del av gamet og jeg ville ikke vært det foruten. 9231257[/snapback] Det er det, har noen gode minner fra da ManU vant over Roma 7-1. En viss kompis av meg løp rundt som en galning på skolen... Men senere kom vi til finalen og da fikk jeg more meg Nei, fotball uten rivalisering er ikke morro fotball... Heinze-høring på mandag Helt på mandag? Dette tar for mye tid... Endret 8. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=12057&zone=1 håper han kommer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=12057&zone=1 håper han kommer 9231506[/snapback] Hadde ikke skadet, han kan jo spille som vingback og høyreback. Hadde vært en god spiller å ha i troppen... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Cicinho hadde vert gøyt. Men han er svært liten. Vil tro han blir for veik i PL. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 For veik, for dårlig defensivt.. Iallefall er det inntrykket jeg har av vedkommende. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Svar sånn generelt til den siste tids diskusjoner: Tenk hvor kjedelig fotballen hadde vært uten rivalisering? At United tar 3 poeng en helg er fantastisk, og det blir enda bedre med et Liverpool-tap, that's just the way it is. 9230934[/snapback] Og omvendt for oss. Helt enig forøvrig. Edit: Ganske negativ til Cicinho, da vil jeg faktisk heller ha Heinze. Men aller helst et ungt britisk talent som kan erstatte Finnan på litt lengre sikt. Gjerne på begge backene. Micah Richards hadde jo vært noe, men han blir vel overprisa så inni granskauen han også kan jeg tenke meg. Endret 8. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 *stor kos til banansplitt* Nå håper jeg alt blir bra! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er det, har noen gode minner fra da ManU vant over Roma 7-1. En viss kompis av meg løp rundt som en galning på skolen... Men senere kom vi til finalen og da fikk jeg more meg Nei, fotball uten rivalisering er ikke morro fotball... 9231424[/snapback] Også tapte dere finalen... så var det min tur igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå