Varmo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Viktig å ta engelske tabloider med en liten klype salt Hvis jeg ikke husker feil så ble flere av de ryktene ang. skaden avkreftet av flere som står både spiller og klubb nær. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Vel, hadde det vært en annen spiller så. Men har fortsatt ikke glemt http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-s-Andy-Carroll-injured-in-six-hour-30-Jagerbomb-bender-Exclusive-article666569.html Next day the £20million striker’s club, Newcastle United, announced that a thigh injury would rule him out of at least three games. Epic fail. By us. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er enig med kloffsk, synes jeg ser det at Carroll kommer tilbake feit og jævlig og sliter med å komme seg tilbake til en viss form. Han virker rett og slett litt uproff spør du meg, greit å ta seg en øl i ny og ne i ferien, men virker som det er mer enn det. Alt dette med forbehold om at det er noe sannhet i sakene og bildene rundt om i media, som Termo sier må man ta mye av det med en klype salt og mer til. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kenny har ihvertfall påpekt i mange intervjuer hvor fornøyd han har vært med holdningene og proffesjonaliteten til Carroll siden han kom. Har jo vært like mye festbilder av Gerrard som Carroll i det siste. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kenny har ihvertfall påpekt i mange intervjuer hvor fornøyd han har vært med holdningene og proffesjonaliteten til Carroll siden han kom. Har jo vært like mye festbilder av Gerrard som Carroll i det siste. Det betyr ikke stort. Slike floskler må alle managere lire av seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Vel, hadde det vært en annen spiller så. Men har fortsatt ikke glemt http://www.mirrorfoo...icle666569.html Nå er fremdeles det der bullshit, skaden fikk han vel i en kamp mot Spurs eller noe slikt, om jeg ikke husker helt feil. Men, fyren er en flink fyllefant, det kommer man ikke unna. Det er dog ikke umulig å skjerpe seg, ei heller for Carroll. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Carra var også på flatfylla rett som det var i den alderen der Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Tror også det er slik at det er mer klikkbart/selgelig å skrive om når selveste alkisen Carroll drikker enn når f. eks. Johnson drikker akkurat like mye. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kenny har ihvertfall påpekt i mange intervjuer hvor fornøyd han har vært med holdningene og proffesjonaliteten til Carroll siden han kom. Har jo vært like mye festbilder av Gerrard som Carroll i det siste. Nå kan jo ikke Kenny gjøre som mye annet enn det heller da. Jeg er skeptisk, men lar tvilen komme Carroll til gode. Tenker jo også litt på hvor jævla dårlig form Carroll var i etter at han kom tilbake fra skade nå i vår. Eide jo ikke fysikk eller noen ting virka det som. Men blir jo bare synsing uansett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 As well as FOUR Jagerbombs, 6ft 4in Carroll downed TWO pints of Fosters and around SIX bottles of Peroni. Fra Mirror-saken. Fire Jagerbombs, to pints og 6 flaskeøl? Da nærmer jeg meg salongberuset, og jeg er bygd omtrent som Carroll (litt høyere på 6ft7in, og litt tyngre). Det er jo basically ingenting. Spesielt ikke over 6 timer. (Jagerbombs: 4 cl Jägermeister, 4 cl red bull/Battery, styrt. Hvis noen av kidsa lurte på det) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Har jo trossalt vært med på Jagerbomb-tuesday i Liverpool. Tror det var 1 pund pr. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jägerbombs - Herlig herlig, men farlig farlig.. Snakker av erfaring Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bra det ikke var the double grenade.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjørte Jägerbombs selv i helgen, festival <3. Ontopic: Reina: - Jeg vet Atletico ser seg om etter en ny keeper, men jeg kommer ikke til å skifte klubb. Jeg har en femårskontrakt, og er lykkelig i Liverpool, sier Reina til La Gaceta. Digg fyr. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Og når store deler av spillerene velger å legge ferien til Ibiza osv. bruker Lucas hviledagene på denne måten. Klasse. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Lucas er i alle fall ikke rasist. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Sikkert? Ser ut som en Ku klux klan-meeting. Oh the phun. Endret 27. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 En må bare elske Gerrard. Uansett hvor liten eller stor sjanse vi har til å vinne ligaen, så er det godt å se at det er optimisme og håp i gjengen. Fy flate for et liv det ville blitt om vi vinner PL med Gerrard som kaptein og Kenny som sjef! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Steven G. lover at LFC vinner ligaen igjen snart. I tillegg er han i gang med å skape fred i midtøsten, samt planer for å løse klimakrisen. Hoho. Dere har 5 klubber som er bedre enn dere i PL. Dere har ikke sjans. Nye kjøp? Henderson. Dårligste spilleren under U21-EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå