Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med kloffsk, synes jeg ser det at Carroll kommer tilbake feit og jævlig og sliter med å komme seg tilbake til en viss form. Han virker rett og slett litt uproff spør du meg, greit å ta seg en øl i ny og ne i ferien, men virker som det er mer enn det. Alt dette med forbehold om at det er noe sannhet i sakene og bildene rundt om i media, som Termo sier må man ta mye av det med en klype salt og mer til.

Lenke til kommentar

Kenny har ihvertfall påpekt i mange intervjuer hvor fornøyd han har vært med holdningene og proffesjonaliteten til Carroll siden han kom. Har jo vært like mye festbilder av Gerrard som Carroll i det siste.

Det betyr ikke stort. Slike floskler må alle managere lire av seg.

Lenke til kommentar

Kenny har ihvertfall påpekt i mange intervjuer hvor fornøyd han har vært med holdningene og proffesjonaliteten til Carroll siden han kom. Har jo vært like mye festbilder av Gerrard som Carroll i det siste.

Nå kan jo ikke Kenny gjøre som mye annet enn det heller da. :) Jeg er skeptisk, men lar tvilen komme Carroll til gode. Tenker jo også litt på hvor jævla dårlig form Carroll var i etter at han kom tilbake fra skade nå i vår. Eide jo ikke fysikk eller noen ting virka det som. Men blir jo bare synsing uansett.

Lenke til kommentar
As well as FOUR Jagerbombs, 6ft 4in Carroll downed TWO pints of Fosters and around SIX bottles of Peroni.

Fra Mirror-saken. Fire Jagerbombs, to pints og 6 flaskeøl? Da nærmer jeg meg salongberuset, og jeg er bygd omtrent som Carroll (litt høyere på 6ft7in, og litt tyngre). Det er jo basically ingenting. Spesielt ikke over 6 timer.

(Jagerbombs: 4 cl Jägermeister, 4 cl red bull/Battery, styrt. Hvis noen av kidsa lurte på det)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kjørte Jägerbombs selv i helgen, festival <3.

Ontopic:

Reina: - Jeg vet Atletico ser seg om etter en ny keeper, men jeg kommer ikke til å skifte klubb. Jeg har en femårskontrakt, og er lykkelig i Liverpool, sier Reina til La Gaceta.

Digg fyr.

reina78399_4b45fc6ba15f6437541245.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sikkert? Ser ut som en Ku klux klan-meeting.

Oh the phun.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

En må bare elske Gerrard. Uansett hvor liten eller stor sjanse vi har til å vinne ligaen, så er det godt å se at det er optimisme og håp i gjengen. Fy flate for et liv det ville blitt om vi vinner PL med Gerrard som kaptein og Kenny som sjef!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...