Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ikke god nok for Liverpool.... Men god nok for United....

Du har en del artige uttalelser for tiden ogger.

haha,kanskje øl inntaket er vel høyt akkurat nå:p,neida:P Jeg har personlig ikke lyst på Young derfor,syns jeg det var greit han gikk til united,men han kan/å bør kanskje lykkes i united med gode spillere rundt seg. Er nok lettere å dra til United å spille bra en Liverpool.

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Young er i utgangspunktet et veldig godt tilskudd i stallen. Han bør gå foran one-footed-Valencia. Pris (et år igjen av kontrakten) og lønn er allikevel latterlig og jeg vil bedømme det som et elendig kjøp. Hadde han gått for under £10m og hadde hatt en vanlig lønn for en fotballspiller av hans kaliber hadde jeg jublet. Sånn som det har blitt nå er det jo helt latterlig. Men han skal ikke lide under det, gleder meg til å se han spille!

Lenke til kommentar

... Er glad vi ikke fikk A.Young også.Kunne tenkt meg Phil Jones men det er forseint,mener vi bør gå etter Gary Cahill eller Ryan Shawcross når det gjelder midtstoppere.

Sjansen for at vi får Ryan Shawcross er liten. ManUtd har tilbakekjøps klasul på £5M. Sist gang vi prøvde oss der fikk Stoke bekjed om at salg til Liverpool ville bety at United ville kjøpe for £5M. Mao selger nok Stoke til alle andre en oss.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Young er bedre en de vi har på "ving" per.nå,siden vi egentlig ikke har noen direkte vinger men han er fortsatt ikke bra nok for et Liverpool som har lyst på titler,det samme gjelder Downing,heller ikke god nok. Har rett og slett ikke stor tro på noen av de. Young passer muligens bedre inn i United.

Hvem er god nok som samtidig kunne tenke seg å komme til et Liverpool som ikke skal ut i Europa og kommende sesong må kjempe for livet for å nå en CL plass?

faktum er at alle som er i klassen du nevner kan spasere inn i startellveren til en haug med CL lag som kjemper om titler i hjemlig serie hvert år.

Ergo tror jeg vi må ta til "takke" med spillere som A.Young, Dowming osv. Sjansen for at vi får navn på høyde med Modric, Aguero, Dzeko osv er lik null pdd.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Kan jo melde om at et av Liverpools kjøp denne sommeren ser veldig lovende ut.

Ryan McLaughlin, spiss, U-17 landslaget til Nord-Irland.

Han virker meget kjapp og har en fandenivoldsk innstilling. Noe jeg kan like ihvertfall.

link til video fra skolefinale: Video fra finale

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Uruguay-England i U17-VM kl 22 i kveld på Eurosport. England er allerede sikra avansement. Sterling starter ikke, men satser på han kommer innpå, har jo herja til nå. Kanskje vi får se mer av Morgan og de andre gutta. Liverpool har med 6 av 21 spillere i troppen, noe som er flere enn de andre topplagene til sammen, som forøvrig kun er representert av Chelsea (1) og City (2). Absolutt spennende! Kanskje endelig et engelsk landslag som kan hevde seg utover i turneringa også, eller lider disse av samme syndromet som A-laget og U21-gutta tydeligvis lider av?

Lenke til kommentar

Bør ikke han der langhårete slampen ha litt mer fokus på å komme seg i form og litt mindre på å drikke pils? Jeez. Karrieren hans slutter når han er 35 - kan drikke pils hver dag etter det om han vil.

La no han kose seg i ferien sin med ei øl eller to. Er ikkje noke gale i det.

Lenke til kommentar

Carroll er 22 år, ferdig med sesongen og har årets ferie. Synes det bare er godt han koser seg i ferien, hadde uten tvil gjort det samme selv. Var tilbake å hadde egentrening på Melwood dagen etter han kom fra Ibiza også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...