Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Segura: "When we arrived at the Academy, Liverpool had two youth international english players. Today, we have 25."

Guardiola sa vel også for en stund siden at kun Liverpools akademi kunne måle seg med Barcelona sitt. (Riktignok mye mulig fordi han er venn med Borell og Segura. ;))

Lenke til kommentar

Blir faen gal av at det ikke skjer noe konkret på overgangsmarkedet for vår del. Eneste jeg har lest i dag som er verdt å poste er denne.

"Fernando Torres isn't enjoying his summer fishing break. Can't get anything in the net."

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enig Jefe. Hadde ikke forventet det slik under KK&DC,liker dårlig at Meireles blir linket bort,pluss at vi muligens blir sittende igjen med både med Adam og Aquilani.

De spillerne vi har blitt linket til hittil har jeg uansett ikke lyst på,bortsett fra Mata,synd ryktene rundt Eljero Elia har stillnet. Downing,Dann og Clichy er ikke god nok etter min mening,Er glad vi ikke fikk A.Young også.Kunne tenkt meg Phil Jones men det er forseint,mener vi bør gå etter Gary Cahill eller Ryan Shawcross når det gjelder midtstoppere.

Lenke til kommentar

Young er bedre en de vi har på "ving" per.nå,siden vi egentlig ikke har noen direkte vinger men han er fortsatt ikke bra nok for et Liverpool som har lyst på titler,det samme gjelder Downing,heller ikke god nok. Har rett og slett ikke stor tro på noen av de. Young passer muligens bedre inn i United.

Lenke til kommentar

Top 10 Assist Rates in Premier League History

1. David Beckham – 0.57 (152 assists)

2. Thierry Henry – 0.56 (144 assists)

3. Francesc Fabregas – 0.55 (115 assists)

4. Eric Cantona – 0.51 (81 assists)

5. Dennis Bergkamp – 0.46 (147 assists)

6. Ryan Giggs – 0.46 (263 assists)

7. Paolo Di Canio – 0.45 (87 assists)

- Ashley Young – 0.45 (76 assists)

9. Mikel Arteta – 0.43 (72 assists)

10. Robert Pires – 0.42 (78 assists)

Stats fra 24. februar.

Lenke til kommentar

Young er bedre en de vi har på "ving" per.nå,siden vi egentlig ikke har noen direkte vinger men han er fortsatt ikke bra nok for et Liverpool som har lyst på titler,det samme gjelder Downing,heller ikke god nok. Har rett og slett ikke stor tro på noen av de. Young passer muligens bedre inn i United.

Hvordan kan Young passe bedre inn i et United-lag som skal forsvare tittelen i motsetning til Liverpool som skal kjempe om CL-kvalikk mot 4-5 lag klubber som er bedre?

Lenke til kommentar

Det banansplit sa. A. Young er en som kunne matet Carroll med høye baller.

Tja da kunne vi like gått kjøpe Downing,noe som sikkert snart er tilfelle.Har ikke troen på Carroll heller,eneste kampen han var god for Liverpool var mot City,og i løpet av kampene han fikk var det ikke mange hodedueller han vant syns jeg.Har vært skeptisk på kjøpet av Carroll siden starten.

Mulig Young ville gjort det bra i Liverpool men har ikke sett det store i hverken han heller Downing,overpriset og oppskrytt begge to.

Young har nok større sjanse for å spille bra i United,med gode spillere rundt seg.

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Young kommer til å gjøre det bedre for United enn hva mange tror føler jeg. God med begge bein, og kjapp i beina. Han og Nani på hver sin kant kommer til å bli en maskin for assists. Hadde lyst på Young, men om det blir Mata/Downing eller begge to (kan nesten se ut vi går etter begge mtp de siste ryktene) så er jeg egentlig fornøyd. Har sett lite av Mata så vet egentlig ikke hva jeg skal forvente av ham, men så mye skryt han får av enkelte så må han jo være verdt å satse på. Liker ikke helt at han er 170 cm, og rundt 60 kg. Kan fort bli litt for lett mot sterke PL forsvarere. Skal ikke si noe sikkert som sagt, garantert en haug med brukere som kan si mer fornuftige ting om han enn hva jeg kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...