Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Litt som Gibson i år tenker jeg. Ellers var det vel hovedsaklig fjoråret.

Gibsom kommer aldri til å bli en stor fotballspiller. Har et ønske om å melde han på Mythbusters sånn at vi kan avlive myten om at han har et godt skuddbein en gang for alle.

Mente mer som spilletiden til Gibson. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit 2: Jeg tør påstå at Liverpool hadde vunnet ligaen den sesongen, hadde det ikke vært for Machedas overtidsmål mot Aston Villa.

Kanskje mitt største øyeblikk som United-supporter. Dro hjemmefra ulykkelig for å jobbe med russebussen ganske tidlig. Sto der alene og sjekket VG-Live. Plutselig dukket 3-2 Macheda opp. Hoppet og sprelte rundt. Hoppet inn i veggen på russebussen og spratt tilbake. Løp et par runder rundt bussen og hylte og skrek. Syk følelse. Heldigvis ingen tilstede.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Jeg vil også påstå at det målet til Macheda dermed indirekte førte til at Torres ble solgt til Chelsea, og Carroll kjøpt til Liverpool (Suarez var vel mer eller mindre klar før Torres ble solgt).

Faktisk et godt poeng. Men tror United ville vunnet uansett. Om jeg ikke tar helt feil ville vi ligget 2 poeng foran selv uten Machedas scoring?

Lenke til kommentar

Edit 2: Jeg tør påstå at Liverpool hadde vunnet ligaen den sesongen, hadde det ikke vært for Machedas overtidsmål mot Aston Villa.

Kanskje mitt største øyeblikk som United-supporter. Dro hjemmefra ulykkelig for å jobbe med russebussen ganske tidlig. Sto der alene og sjekket VG-Live. Plutselig dukket 3-2 Macheda opp. Hoppet og sprelte rundt. Hoppet inn i veggen på russebussen og spratt tilbake. Løp et par runder rundt bussen og hylte og skrek. Syk følelse. Heldigvis ingen tilstede.

Og ManUtd-supportere kritiserer Poolfansen for å juble for mye når de vinner over ManUtd?

Lenke til kommentar

Edit 2: Jeg tør påstå at Liverpool hadde vunnet ligaen den sesongen, hadde det ikke vært for Machedas overtidsmål mot Aston Villa.

Kanskje mitt største øyeblikk som United-supporter. Dro hjemmefra ulykkelig for å jobbe med russebussen ganske tidlig. Sto der alene og sjekket VG-Live. Plutselig dukket 3-2 Macheda opp. Hoppet og sprelte rundt. Hoppet inn i veggen på russebussen og spratt tilbake. Løp et par runder rundt bussen og hylte og skrek. Syk følelse. Heldigvis ingen tilstede.

Og ManUtd-supportere kritiserer Poolfansen for å juble for mye når de vinner over ManUtd?

Nei? Om dere skulle vinne mot United er det jo bursdag, juleaften, 17. mai og Jesus Kritsels (elns, full) fødsel * 100 på en gang. Vel vi teller heller ligatitler.I øyeblikket teller jeg 19 titler. Hvor mange har dere? Hadde vært flott om dere kunne telt opp sånn at vi kunne sammenlignet.

Endret av banansplitt™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Edit 2: Jeg tør påstå at Liverpool hadde vunnet ligaen den sesongen, hadde det ikke vært for Machedas overtidsmål mot Aston Villa.

Kanskje mitt største øyeblikk som United-supporter. Dro hjemmefra ulykkelig for å jobbe med russebussen ganske tidlig. Sto der alene og sjekket VG-Live. Plutselig dukket 3-2 Macheda opp. Hoppet og sprelte rundt. Hoppet inn i veggen på russebussen og spratt tilbake. Løp et par runder rundt bussen og hylte og skrek. Syk følelse. Heldigvis ingen tilstede.

Og ManUtd-supportere kritiserer Poolfansen for å juble for mye når de vinner over ManUtd?

Nå er det galt at man jubler et sannsynlig ligagull i en kamp som var helt syk? Nå har jeg aldri kritisert pool-fansen for å suge lenge på karamellen, det er likevel ikke rart at de gjør det med tanke på deres medaljehøst de siste tiårene. Man husker høydepunktene, tapene og skuffelsene tar man helst ikke med videre. Jeg har f.eks glemt finalene mot Barca.

 

@Leo_khenir. Jeg vet ikke om du husker det, men vi hadde et ganske godt tak om ligagullet hele veien inn. Det var egentlig ikke mer spennende enn det media klarte å gjøre det. At det bare ble 1 poeng som skilte oss på slutten var flatterende. Samme som i år, ser man tilbake hadde vi egentlig god kontroll helt inn selv om vi snublet flere ganger og Chelsea nærmet seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banansplitt & Hyrlén:

 

Joda, dere hadde nok relativt god kontroll, Liverpool vant jo alle sine resterende så nært som 4-4-kampen mot Arsenal.

 

Sluttabellen:

 

 

1 Man Utd 38 28 6 4 68 24 44 90

2 Liverpool 38 25 11 2 77 27 50 86

 

 

Dersom dere hadde fått uavgjort mot Villa, ville det vært 2 poeng foran. Dersom vi hadde slått Arsenal i tillegg, ville vi dermed vært likt på poeng, og da ville vi vært foran på målforskjell. Muligens hadde Liverpool vært enda litt mer tent i Arsenal-kampen (kampen hvor Arshavin scora 4 mål).

 

Mer skulle det ikke til etter 1-4-kampen den sesongen.

 

Men, det blir som sagt spekulasjoner. Arsenal-kampen var vårt eneste poengtap etter at vi slo United på OT, som sagt. United tapte poeng mot Fulham (2-0 Craven Cottage) og Arsenal (0-0 OT).

 

Det var nært, det var det. Men det er historie nå, og nå lader vi bare opp til neste sesong.

 

Målsetningen er naturligvis ligagull. Noe annet er ikke bra nok for Liverpool. Realistisk forventning er nok en topp4-plassering.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Let's not go there..

 

Målsetningen er naturligvis ligagull. Noe annet er ikke bra nok for Liverpool. Realistisk forventning er nok en topp4-plassering.

 

Det har vel blitt uttalt fra både spillere og manager/trenere at målsetningen til neste sesong er topp 4. Selv tørr jeg ikke håpe på noe bedre enn en 5.plass.

Lenke til kommentar

Ser den.

 

La meg reformulere:

 

Det står 18-19 i ligatitler, men la oss telle med Europas gjeveste klubbturnerning også.

 

Da får vi at 18+5 > 19+3.

 

Uansett er dette en neverending discussion, som vi like greit kan stoppe med en gang, eller hva? Blir så dårlig stemning om vi skal krangle om dette (igjen).

Lenke til kommentar

Nå skal det også sies at når dere vant 4 EC var det uendelig mye enklere å vinne enn det er nå, både fordi det var et helt annet system og da E-cupen ikke hadde samme status som den har nå. Blir litt som at RM har 9 tittler, men de vant 7-8 på rad på 50-tallet når turneringen var i baby-fasen. Jeg anser Barcelona som en minst like stor klubb selv om den har færre tittler på papiret.

 

edit: uten sammenligning forøvrig, dere har deres historie, vi har vår. :)

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...