Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på hvordan Dalglish matcher spillerne i sommer. Om han kjører mye unggutter fra start til slutt eller om, han blir å spille med et ganske fast lag jo nærmere sesongstart vi kommer. Både Benitez i sin siste sesong, og Hodgson kjørte på med et ganske variert lag fra kamp til kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pussig at videon ikke tok med de andre to målene til Lucas, spesielt den fra EL, den var det class over.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=q26XC30OxAo&feature=related

Jeg liker denne Lucas bedre. Linket til Liverpool, selv om Tor-Kristian Karlsen sier dette på twitter:

"loads of people asking about lucas rodrigues (92, sao paulo fc) - apparently linked with liverpool: with all due respect - he won't come."

l"ucas rodrigues: many scouts rate him even higher than neymar (i disagree) - has no interest in leaving sao paulo fc this summer"

Lenke til kommentar

Middelhavsfarer er vel litt hardt å ta i. Dere var vel klart i føringen i Premier League 09. Spilte ikke Lucas fast da?

EDIT: Nei selvfølgelig gjorde han ikke det. Alkoholen som tuller med meg igjen. Glemte fullstendig Alonso og Masche. Men spilte han ikke mye?

Husker bla når jeg var på Arnolds en sesong, lurer på om det ikke var denne sesonge. United - Liverpool. Ene Liverpool-supportern kom bort til oss gratulerte oss med seieren før kampen. Lucas skulle nemlig starte på midten. 1-4 tror jeg det ble.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Husker bla når jeg var på Arnolds en sesong, lurer på om det ikke var denne sesonge. United - Liverpool. Ene Liverpool-supportern kom bort til oss gratulerte oss med seieren før kampen. Lucas skulle nemlig starte på midten. 1-4 tror jeg det ble.

Old Trafford, mars 2009. Slutten på en fantastisk uke der vi grusa Real Madrid 4-0 i midtuken og deretter 1-4 på Old Trafford i helgen. Var selv relativt skeptisk mtp at Lucas skulle spille istedetfor Xabi Alonso, og tror jeg også "ga bort" seieren på forhånd. Måtte bite det i meg.

Edit: Ble enda mer skeptisk når Arbeloa ble skadd under oppvarmingen og erstattet av Hyypia, med Carra ut på høyrebacken.

(kuriosa: De to nevnte kampene er også de to eneste kampene hvor Andrea Dossena scoret mål for Liverpool)

(Kuriosa 2: Målscorerne i Unitedkampen, i rekkefølgen: Ronaldo (straffe etter at Reina felte Park på hjørnet av 16-meter og dørlinje), Torres (løp fra Vidic som gjorde en sjelden feil), Gerrard (straffe, Gerrard ble lagt ned av Evra), Aurelio (direkte frispark, etter at Vidic rev ned Gerrard og ble utvist), Dossena (lobb over keeper). Enn å huske det så klart enda)

Edit 2: Jeg tør påstå at Liverpool hadde vunnet ligaen den sesongen, hadde det ikke vært for Machedas overtidsmål mot Aston Villa.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...