Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://store.liverpoolfc.tv/products/footballkit/thirdkit/adult-third-kit-short-sleeve-shirt-1112/pid-34399

 

Da var 3-drakten offiselt sluppet, som ventet var den identisk med noe som ble linket tidligere i dag.

 

Kan ikke si jeg er noen kjempefan, og er av de jeg liker minst fra de siste sesongene, men synes heller ikke den var så ille som noen skal ha det til. Litt gøy at de tar i bruk fargene fra orginaldraktene også. Terning: 3

 

liverpool_1892-1896-bfh.gif

 

(1892-drakt)

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Hvem sa Anfield var stille?

De som vet de har tapt diskusjonen selv før de begynte på den ?

 

Edit: Lukta Italia av den drakta, kan ikke si jeg likte førsteintrykket.

Edit2: Dog ble vi jo bortskjemt med en vanvittig flott 3 drakt sist. Vil nok forsette å bruke den.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Morsomt at Old Trafford aka bibiloteket ifølge dere var på andreplass da. Den lista var forresten bare vås da den kun tar høyde for enkeltmålinger og ikke snitt. Anfield er stille som grava når mindre lag kommer på besøk, akkuratt som Old Trafford, Emirates og Stamford Bridge (alltid stille egentlig)

 

Det stadionet i england som genererer best snitt må være St. Jamses Park og øvrig i nord. Det sant man sier, jo lengre nord man kommer, desto mer lidenskap, desto bedre blir stemninga . Se bare på skottland, der er det helt crazy tribunekultur. Å se landskamp på hampden er visstnok noe av det råeste man kan oppleve mtp sang og trykk i europa.

 

Forøvrig mye mulig det i snitt er bedre stemning på Anfield enn Old Trafford. Vi selger i alle fall ut og har en mye flottere stadion å nyte laget vårt fra. Kanskje derfor det er så "stille", man er tross alt på fotballens teater, ikke et råttent høl i crimeland.

Endret av Game
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lol, postet halv 3 og seks prikker i sertifikatet alt :)

 

Snakker om sola så skinner den da gitt.

Sist jeg og du diskuterte dette, tapte du så det sang etter. Og da var "min er større enn din" der med en gang, også kalt barnehage filosofien.

Nei, du kan ikke si det om stemningen, Cause you can`t BUY ATMOSPHERE!(Mahahahaha Chelsea)

 

Rart det Game, jeg har vert på Anfield 4 ganger på litt over ett år, og det var da: Pomey, nedrykksklare på den tia om jeg ikke husker feil, samt den svarteste perioden under Benitez. Jeg satt litt nedenfor til venstre for Resultat tavla. Blackpool, vi tapte 2-1, hjemme mot dette nyopprykka laget(dårlig periode). Jeg satt på Anfield Road da, så jeg hørte nok bortesupporterene best, ikke så rart kansje i denne relativt tragiske forestillingen. Så var det Westham(The Kop), nok ræva periode, men stemningen var god den. Det er stille på langsidene på Anfield til tider ja, men vi sliter med mye turister vi også. Men det var aldri stille som graven i noen av disse kampene. Dog skal jeg glatt innrømme stemningen kunne vert langt bedre, spesielt i de 2 første nevnte kamper.

 

Siste var United kampen(teller selvsagt ikke), hårene reiser seg enda på armene når jeg tenker på trykket som jeg fikk oppleve var med å skapte på The Kop.

 

 

Kunne vert gøy å sett hva The Tartan Army kan stelle i stand, da jeg har sett hva 4 skotter klarer under landskamp på pub i Stavanger. Bare å høre dem synge nasjonalsangen er egentlig en fornøyelse.

 

 

Jeees, skulle bare ta meg en bolle for at jeg ikke fikk sove... Ja, jeg tok to.

Lenke til kommentar

Ja, teater er det nok av på OT...

Ja, det er jo så mye mer på OT enn på Anfield....

 

 

guttorm: Hadde eg vært på OT på kamp hadde stemningen vært helt vill uansett hvem united spilte mot. Men det har mer med mitt engasjement å gjør enn stemningen. Det blir jo rått uansett.

Lenke til kommentar

guttorm: Hadde eg vært på OT på kamp hadde stemningen vært helt vill uansett hvem united spilte mot. Men det har mer med mitt engasjement å gjør enn stemningen. Det blir jo rått uansett.

 

Vell, problemet er at stillhet smitter. Spesielt på langsidene, og når alle andre gir balla, så ender det med at de som har lyst å lage stemning, også gjør det.

Lenke til kommentar

Du tok ikke helt poenget mitt. Hvis eg er på united kamp så vil stemningen være upåklagelig uansett nesten. Fordi det å være på kamp er så digg.

 

Og eg tipper du er litt blasert i forhold til dette du også. Og andre her inne. Har jo vært eksempler her i tråden på kamper der det på tv er dødt som en sild, så kommer en av brukerne her inne og var på kampen, det var helt sjukt liksom....

Lenke til kommentar

Finnes det noe i verden som egentlig er mer uintressant? Jeg kommeterer saken fordi jeg erges over manglende kildekritikk og det jeg mener er lite nyanserte og objektive påstander uten rot i virkeligheten, i alle fall slik jeg oppfatter den. Jeg synets det ofte er bedre stemning på Anfield enn Old Trafford som følge et litt mindre stadion (blir ofte mer intimt da) men vi snakker marignalt. For meg er det uvitkig, men det irriterer meg litt når "dere" (guttorm feks) skryter av stemninga på Anfield når det stort sett er crap. Det er feks i snitt langt mer trykk, sang og steminng på Goodison Park. Men men, jeg erkjenner vel at det er nyttesløst å diskutere med en murstein, så jeg dropper ut av diskusjonen her.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

United har vel hatt heilblå bortetrøye? og Newcastle hadde vel ei bortetrøye med ein del raudt på midten av 90talet? Vi hadde ein del blått på eit par bortetrøyer rundt 2000-talet også, om eg ikkje hugsar heilt feil. Er ikkje noko nytt dette. Eg veit at eg som Liverpoolsupporter "skal" hate blåfarge på våre trøyer, men eg må nesten seie at eg synest den nye trøya er ganske snasen. Eg kunne forstått det om West Ham fikk ei bortetrøye i Millwall-stil og det vart total kaos, men forholdet mellom Liverpool og Everton er jo ikkje så usunt at eg føler ein total boikott av drakta og steining av dei som likar den er nødvendig. Eg kjøper nok heller den andre bortetrøya, men eg blir ikkje sur og forbanna om eg får denne til jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...