Jørgen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg er så møkklei argumenter som "Jeg tror nok SAF/Wenger/Dalglish osv. vet best". Managere mislykkes gang på gang i overgangsvinduet, og tro det eller ei, men det er ikke gitt at disse managerne har sett/fulgt samme spiller som deg de siste fem årene. 5 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Men du vil ikkje påstå at Rio, Gerrard, Lampard, Terry, Hart, Rooney mm. kan nevnast i ein diskusjon om verdensklasse, altså? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg tror ikke det, Jørgen. Etter å ha spilt FM 6-7 år nå regner jeg meg selv for å ha bedre overblikk enn de fleste managere og speidere. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 De er gode spillere, men veldig begrensete spillere. De er best når de har spillere rundt seg som kan dekke over svakhetene til spillerne. Carvalho var en bedre midtstopper enn Terry for Chelsea, men fikk aldri den samme oppmerksomheten. Lampard og Gerrard som liksom representerer den gylne generasjonen av midtbanespillere har jo aldri klart å spille ordentlig sammen på landslaget i de siste 10(?) åra. Liverpool har mange ganger spilt like godt eller bedre uten Gerrard på laget. Antagelig delvis fordi det da blir mer variasjon i spillet. Laget ble mer åpenbart svekket uten alonso eller torres(før han slutta å bry seg om å spille bra). Begrepet verdensklasse brukes forøvrig altfor ofte. Den eneste posisjonen britene har utviklet mange gode spillere på i de siste åra er midtstoppere. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Bare for å bringe dette over til et litt annet tema: Charlie Adam var avbildet i Birmingham i dag. Folk påsto at det var en slags vei mellom Manchester og Liverpool, men det viste seg å være feil. Dermed ble plutselig ikke bildet så interessant lenger. Endret 14. juni 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bare for å bringe dette over til et litt annet tema: Charlie Adam var avbildet i Birmingham i dag. Folk påsto at det var en slags vei mellom Manchester og Liverpool, men det viste seg å være feil. Dermed ble plutselig ikke bildet så interessant lenger. ok. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 14. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. juni 2011 Takk for info. Messi ble sett på ryanair rute 151 fra Barcelona til Liverpool i dag. Men det var visst bare en som lignet. 11 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Selv tror jeg at LFC bør satse på briter, som velger å satse for klubben, jeg er vel en av de få som tror at Cole vil komme til å gjøre det bra i laget - hvis han får sjangse. Men likevell så må en ha folk utenfra som spiller på en annen måte, for å gjøre laget bredere, eller mere robust mot andre lag. Jeg både håper og tror at LFC vil komme til å hevde seg som topp tre iløpet av et eller to år, ja muligen allerede neste sessong. Gleder meg til neste sessong - og håper at de kan bli kvitt denne rare dansken (Pusen, eller hva han heter ) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ny drakt i følge Pault86 på Twitter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 3 drakt eller hva? Synest ikke den ser så værst ut, men er vel fake uansett. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Likte ikkje drakta, skulle heller brukt dinna grønne her: Endret 15. juni 2011 av Kvalheimaren 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Likte den jeg. Usikker på om den er ekte eller ikke, men han er en troverdig kilde. Adidasmerke er det også på den.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ble det ikke ny leverandør denne sesongen, da? Eller var det 2012/13? Warrior eller noe slikt. Så ikke så altfor gale ut. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ble det ikke ny leverandør denne sesongen, da? Eller var det 2012/13? Warrior eller noe slikt. Så ikke så altfor gale ut. 2012/13 tar Warrior over... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hm.. Finner ikke noe fotballutstyr fra Warrior.. Blir Liverpool alene i verden med drakter fra Warrior? Hmsk, synes det blir litt for mange hvite detaljer i de draktene jeg ser foreslått.. Ligner litt for mye på draktene til et mindre populært lag her i tråden. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Warrior er vel et Lacrossemerke, så jeg tror Liverpool vil bli det eneste fotballaget med de på drakta, ja. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ser ikke for meg at den hvit/blå tredjedrakta vil bli brukt noe særlig (HVIS den er ekte). Så jeg bekymrer meg lite. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Simon Clancy skriver dette om Jones under U21 kampen i kveld. Litt kjipt at vi ikke fikk han altså. @SiClancy Phil Jones looks like a proper defender tonight. Terrific performance. Så en tweet vi kan like noe mer. @SiClancy Brilliant technique from Welbeck. Takes a special player to carve the ball into the stands from there. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå