Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er gode spillere, men veldig begrensete spillere. De er best når de har spillere rundt seg som kan dekke over svakhetene til spillerne. Carvalho var en bedre midtstopper enn Terry for Chelsea, men fikk aldri den samme oppmerksomheten. Lampard og Gerrard som liksom representerer den gylne generasjonen av midtbanespillere har jo aldri klart å spille ordentlig sammen på landslaget i de siste 10(?) åra. Liverpool har mange ganger spilt like godt eller bedre uten Gerrard på laget. Antagelig delvis fordi det da blir mer variasjon i spillet. Laget ble mer åpenbart svekket uten alonso eller torres(før han slutta å bry seg om å spille bra). Begrepet verdensklasse brukes forøvrig altfor ofte. Den eneste posisjonen britene har utviklet mange gode spillere på i de siste åra er midtstoppere.

Lenke til kommentar

Bare for å bringe dette over til et litt annet tema: Charlie Adam var avbildet i Birmingham i dag. Folk påsto at det var en slags vei mellom Manchester og Liverpool, men det viste seg å være feil. Dermed ble plutselig ikke bildet så interessant lenger.

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

Selv tror jeg at LFC bør satse på briter, som velger å satse for klubben, jeg er vel en av de få som tror at Cole vil komme til å gjøre det bra i laget - hvis han får sjangse. Men likevell så må en ha folk utenfra som spiller på en annen måte, for å gjøre laget bredere, eller mere robust mot andre lag.

 

Jeg både håper og tror at LFC vil komme til å hevde seg som topp tre iløpet av et eller to år, ja muligen allerede neste sessong.

 

Gleder meg til neste sessong - og håper at de kan bli kvitt denne rare dansken (Pusen, eller hva han heter )

Lenke til kommentar

Simon Clancy skriver dette om Jones under U21 kampen i kveld. Litt kjipt at vi ikke fikk han altså.

 

@SiClancy

Phil Jones looks like a proper defender tonight. Terrific performance.

 

 

Så en tweet vi kan like noe mer.

 

@SiClancy

Brilliant technique from Welbeck. Takes a special player to carve the ball into the stands from there.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...