Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det jeg misliker er supportere, uansett klubb, som bare går rundt og hater alt og alle som ikke har noe med laget deres å gjøre. Helt uten grunn. Det er mange av dem på Liverpool-forumet, det er mange av dem på United-forumet og det er mange av dem på ungdomsskolen.

9228371[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artig du sier det iom at for en liten stund siden så showet ''alle'' united-supporterne på forumet om at Liverpool ikke er en storklubb.

 

Da burde det ikke vær noe problem at Heinze kommer til oss

9228597[/snapback]

Selv om United og Chelsea var i en klasse for seg selv (og det er ikke United-supporteren i meg som snakker, tabellen sier sitt), kom Liverpool på tredje, og dere har fått gode forsterkninger og blir nok farligere i år.

 

Hvorfor skal vi da forsterke deres lag samtidig som vi svekker vårt eget?

Lenke til kommentar
Haha, han står på krava med andre ord. :)

Edit: Var forøvrig ment som svar på Manx's siste innlegg. Steinmestern kom meg bare i forkjøpet.

9228635[/snapback]

 

Jepp, hadde vist sitti på skuldrene til faren sin i et sted i England å sunget United suger hver gang han så en United drakt :!:

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg blir meget provosert av måten du skriver på Wh1te. Jeg vet at det er det som er poenget ditt, så det lykkes du jo med. Men at du ikke klarer å fatte rivaliseringen mellom klubbene, er for meg helt uforståelig. At spillere ikke går fra en storklubb til en annen, har for meg, og alle jeg kjenner, vært en uskreven regel så lenge jeg kan huske.

Spillere _skal_ ikke gå fra en storklubb til en annen, hvis de er i samme liga. Slik bør det være.

9228278[/snapback]

 

Jeg fatter rivaliseringen, jeg blir bare ikke provosert av den lenger. Det synes jeg du burde ha forståelse for. Misforstå meg rett, United-fans kan provosere meg, men jeg har blitt litt voksnere med årene.

 

For to år siden havnet jeg i slosskamp med bestekompisen min og endte opp på sykehus fordi jeg ble provosert av at han sang United-sangen rett opp i trynet mitt. Etter at Liverpool tapte CL-finalen i år så satt jeg og slukket sorgene på en bar mens en fyr gaulet "Glory Man United" for å tirre Liverpool-supportere. Jeg gjorde ingenting. Man lærer så lenge man lever.

9228309[/snapback]

 

Du havnet i slåsskamp med din venn siden han provoserte deg? Han gjorde det vel bare for moro skyld!? Sorry, for at jeg sier det men da må du ta denne rivaliseringen litt mindre seriøst.

Lenke til kommentar
Haha, han står på krava med andre ord. :)

Edit: Var forøvrig ment som svar på Manx's siste innlegg. Steinmestern kom meg bare i forkjøpet.

9228635[/snapback]

 

Jepp, hadde vist sitti på skuldrene til faren sin i et sted i England å sunget United suger hver gang han så en United drakt :!:

9228651[/snapback]

 

Dårlig oppdragelse rettere sakt

 

Edit: sett fra en united-supporters øyne :cool:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Haha, han står på krava med andre ord. :)

Edit: Var forøvrig ment som svar på Manx's siste innlegg. Steinmestern kom meg bare i forkjøpet.

9228635[/snapback]

 

Jepp, hadde vist sitti på skuldrene til faren sin i et sted i England å sunget United suger hver gang han så en United drakt :!:

9228651[/snapback]

Haha, sånn skal det være!

 

Elsker sånne shitkids som tror de er uovervinnelige bare fordi de sitter på skuldrene til faren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du havnet i slåsskamp med din venn siden han provoserte deg? Han gjorde det vel bare for moro skyld!? Sorry, for at jeg sier det men da må du ta denne rivaliseringen litt mindre seriøst.

9228656[/snapback]

 

Han gjorde det for å provosere, begge var drita (russetid) og jeg tok igjen ved å dulte litt. Det var ikke akkurat en slosskamp, men vi var uheldige nok til at jeg måtte ha plastisk kirurgi på hånden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Le Tallec

 

Hva synes folk om franskmannen? Skal vi bare kvitte oss med ham? Jeg tviler på at han noen gang vil bli god nok.

9228796[/snapback]

 

Jeg liker ham ikke i det hele tatt. Det er det ingen andre i klubben som gjør heller.

Lenke til kommentar
Å hvis ikke fotball skal dreie seg om følelser og rivalisering så har hvertfall ikke jeg mye igjen av det.

9227432[/snapback]

 

Så for deg er følelser = hat? Hooligan altså?

 

9227513[/snapback]

Er da stor forskjell på lidenskap og hat.

9227523[/snapback]

 

Påstår du at jeg ikke er en lidenskapelig supporter fordi jeg ikke hater alle spillerne på United og aldri ville sett noen av dem i vår drakt?

9227602[/snapback]

Det har jeg da heller aldri sagt eller i det hele tatt insinuert Wh1te.

Lenke til kommentar
Le Tallec

 

Hva synes folk om franskmannen? Skal vi bare kvitte oss med ham? Jeg tviler på at han noen gang vil bli god nok.

9228796[/snapback]

Han er så jævlig røver i CM 03-04!

 

Men send han tilbake til Le Havre, han æ'kke god nok for PL! Har aldri sett at han har spilt heller... Dere trenger han jo ikke, og det ser ikke ut som dere elsker han nevneverdig heller...

Lenke til kommentar
Det har jeg da heller aldri sagt eller i det hele tatt insinuert Wh1te.

9229179[/snapback]

 

Jeg følte det nesten slik.

9229186[/snapback]

Med så mange innlegg som du har i denne tråden har selv jeg som den lavpannede united supporteren jeg er skjønt at du har et noenlunde lidenskapelig forhold til LFC.

 

Men jeg mener også at rivaliseringen mellom Liverpool og United er så stor fra gammelt av at den ikke skal ses så kynisk på at spillere kan gå mellom uten bråk. Å at jeg og andre mener at dette blir feil, må jo kunne aksepteres. Og man skal slippe å bli stemplet som neandertaler og idiot.

Lenke til kommentar
Det jeg misliker er supportere, uansett klubb, som bare går rundt og hater alt og alle som ikke har noe med laget deres å gjøre. Helt uten grunn. Det er mange av dem på Liverpool-forumet, det er mange av dem på United-forumet og det er mange av dem på ungdomsskolen.

9228371[/snapback]

Det er jeg også enig i! Men jeg er ikke imot supportere som ikke vil at spillere fra en rivaliserende klubb skal gå over til en annen.

 

Artig du sier det iom at for en liten stund siden så showet ''alle'' united-supporterne på forumet om at Liverpool ikke er en storklubb.

 

Da burde det ikke vær noe problem at Heinze kommer til oss

9228597[/snapback]

I England har det vel stort sett vært de 4 store, United, Chelsea, Liverpool og Arsenal, men det er vel ingen tvil i hvilke av de klubbene som er de største storklubbene.

Lenke til kommentar
Artig du sier det iom at for en liten stund siden så showet ''alle'' united-supporterne på forumet om at Liverpool ikke er en storklubb.

 

Da burde det ikke vær noe problem at Heinze kommer til oss

9228597[/snapback]

I England har det vel stort sett vært de 4 store, United, Chelsea, Liverpool og Arsenal, men det er vel ingen tvil i hvilke av de klubbene som er de største storklubbene.

9230295[/snapback]

Ikke for å fyre opp den diskusjonen igjen, men er det plutselig de "største storklubbene" nå? Dere var jo så frampå med at Liverpool ikke kan regnes som en storklubb i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...